Pejot, skrzynia może i wejdzie inna ale nie wszystko odrazu Wiadomo, że szpera zawsze mile widziana
Założenie na to głowicy z H23 to był plan Matiego na ten silnik i rozmawiałem z nim na ten temat, Pomysł dobry, zamiast VTEC-a były by dwa wałki. Moment powinien być nieco większy i pojawić się wcześniej. Pewnie też będę o tym myślał ale to też z czasem no i jak fundusze pozwolą, bo sama głowica to niewiele ale kolektory są inne i też trzeba wymieniać.
O immo nie pomyślałem. Pewnie skończy się tak, że zrobimy odrazu OBD1 i zlejemy temat, chyba że Mati znajdzie stacyjkę i kluczyk do kompletu
Lubię hamować silnikiem i dlatego denerwuje mnie w służbowym Yarisie, że redukcja prawie wcale nie powoduje wytracania prędkości. W Acco, przed łukiem zawsze wchodzi niższy bieg, auto przyhamowuje a w samym zakręcie mogę wtedy lepiej kontrolować prędkość. Nie wiem czy chce się pozbywać tej opcji kosztem szybszego wchodzenia na obroty. Tym bardziej, że z założenia moment ma być jak najniżej.