Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Reperaturki tył karawan

VII blodniki blachy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
58 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mal

Mal
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Augustow
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Cl
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Turer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:56, 28.03.2016

U mnie załatwione są dwa nadkola jedno gorzej bo niby kiedyś była robiona i widać szpachlowanie o rdzę chce żeby auto wyglądało bo po to je kupiłem co polecacie jak nie wstawać?
  • 0

#17 Maciek82

Maciek82
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Pieszyce
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: -11
Zła

Napisano 08:37, 14.04.2016

Z błotnikami trzeba działać szybko aby nie przespać tematu jak już za pózno najlepiej wspawać kawałek świeżej blachy !!


  • 0

#18 dar70es

dar70es
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:52, 27.04.2016

Witam kolegów,

Tak jak mówi Maciek82, ja zaniedbałem w zeszłym roku rdzę na tylnym nadkolu a teraz mam dziurę na wylot i będzie wstawiana reperaturka.

W Krakowie z malowaniem lakiernik wycenił usługę na 1300 zł :(


  • 0

#19 micjan

micjan
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Radziszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 23.06.2016

Witam,

Niestety w moim autku też pojawiły się "purchaweczki" na rantach tylnych nadkoli i muszę to naprawić przed zimą aby w przyszłym roku nie "płakać". Proszę kolegów o jakiś namiar na blacharza / lakiernika z polecenia w okolicach Skawiny / Krakowa, który roboty nie spartoli - ja takiego niestety nie znam :depresja:


  • 0

#20 dar70es

dar70es
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Elegance
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 26.06.2016

Ja swoje dziury w nadkolu naprawiałem w drago-max, niestety reperaturki na tył nie ma i dorabiali. Efekt super nie ma śladu po naprawie. Cena 1300.
https://pl-pl.facebo...SerwisDragoMax/
  • 0

#21 Stoliktomek

Stoliktomek
  • Forumowicz
  • 76 postów
  • Skąd:Imielin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 03.09.2016

Jakby ktoś szukał reperaturek do Tourera to z własnego doświadczenie powiem, że idzie zrobić z 2 sztuk reperaturek od transita. Koszt jednej ok 80 zł, więc cenowo nie wychodzi najgorzej. 
Zdjęcia jak to wyglądało przed, oraz teraz w trakcie:
 
6f625dbc1e397.jpg
0db1d7886943f.jpg
22aa940c29992.jpg
dc9b74bcbac23.jpg
6185903736e0f.jpg
 
Jak tylko odbiorę samochód prawdopodobnie we wtorek wrzucę zdjęcia efektu końcowego i dam znać jak to wyszło cenowo
  • 0

#22 bacanahali

bacanahali
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:WJ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 07.09.2016

Jakby ktoś szukał reperaturek do Tourera to z własnego doświadczenie powiem, że idzie zrobić z 2 sztuk reperaturek od transita. Koszt jednej ok 80 zł, więc cenowo nie wychodzi najgorzej. 
Zdjęcia jak to wyglądało przed, oraz teraz w trakcie:
 
https://zapodaj.net/...MG_2664.JPG</a>
https://zapodaj.net/...MG_2665.JPG</a>
https://zapodaj.net/...MG_2845.JPG</a>
https://zapodaj.net/...MG_2847.JPG</a>
https://zapodaj.net/...MG_2849.JPG</a>
 
Jak tylko odbiorę samochód prawdopodobnie we wtorek wrzucę zdjęcia efektu końcowego i dam znać jak to wyszło cenowo



I jak ma się sprawa? Jak wyglada po naprawie? Masz jakiś namiar, które to reperaturki do transita?
  • 0

#23 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:30, 09.09.2016

Panowie, a nie lepiej kupić cięte nadkola od anglika? Wydaje mi się, że to rozsądniejsze rozwiązanie niż dopasowywanie od zupełnie innego auta.


  • 0

#24 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:07, 09.09.2016

Mało tego. Można kupic calą ćwiartkę nie wiele drożej od reperaturki dobieranej z innego auta.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#25 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:02, 09.09.2016

Fajnie tylko w jakim stanie są oryginalne nadkola z anglików? Na wyspach mniej ruda hula czy jak?

Bo właśnie tego bym się obawiał żeby nie kupić większego gruzu.


  • 0

#26 bacanahali

bacanahali
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:WJ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:21, 09.09.2016

Tylko jak wyglada wspawywanie cwiartki, a jak reperaturki?

Najlepiej by bylo, jakby blacharz sam dorobil reperaturki. Bylem ostatnio u 2 blacharzy w sprawie naprawy. Jeden krzyknal 1000 pln za strone i cwiartke auta do wspawania, drugi - starszej daty - powiedzial, ze sobie dorobi reperaturke i koszt 1200 za dwa nadkola.


Użytkownik bacanahali edytował ten post 14:35, 09.09.2016

  • 0

#27 mafia35

mafia35
  • Forumowicz
  • 554 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:41, 09.09.2016

A kto mówi o wspawaniu całej ćwiartki? Tyle tylko, że blacharz dotnie ile chce a nie sam rant i rzeźba z innego auta

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#28 bacanahali

bacanahali
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:WJ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 09.09.2016

Jezeli trzeba dociąć sam rant, to nie widze problemu, zeby blacharz sam to zrobil z kawalka blachy. Tylko problem jest taki, ze wielu sie nie chce po prostu. Albo nie mają narzędzi. A to nie są jakieś czary przecież.


Użytkownik bacanahali edytował ten post 15:52, 09.09.2016

  • 0

#29 tybur18

tybur18
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 09.09.2016

Bez sensu jest wycinać z innego samochodu (w/w Anglika) bo prędzej czy później też ruda wyjdzie. Jak miałem ten problem to zadzwoniłem do ASO - reperaturek nie ma a za ćwiartkę na jedną stronę powiedzieli mi 2200zł. Zapytałem wiec w autoryzowanym serwisie blacharsko-lakierniczym Hondy. Tam powiedzieli mi 4500zł za dwie strony. Odpuściłem i zaprowadziłem do zakładu blacharsko lakierniczego gdzie wstawili nowa blachę z jednej strony (drugą dało się uratować bez konieczności wycięcia starego nadkola). Cała "przyjemność" kosztowala mnie 1200 zł. miejmy nadzieje ze problem już nie wystąpi ;-)

Użytkownik tybur18 edytował ten post 16:05, 09.09.2016

  • 0

#30 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:07, 09.09.2016

Fajnie tylko w jakim stanie są oryginalne nadkola z anglików? Na wyspach mniej ruda hula czy jak?

Bo właśnie tego bym się obawiał żeby nie kupić większego gruzu.

 

Nadkola z anglików są w różnym stanie. Kupując trzeba wybrać takie, które rdzy nie mają. Nawet jak trafi się jakaś z delikatnym nalotem to myślę, że też tragedii nie ma. Można oczyścić i zrobić tak by to miało ręce i nogi. Przecież jak błotnik ma początkową korozję to się niczego nie wycina, tylko oczyszcza, zabezpiecza i lakieruje. Reperaturkę wstawia się, kiedy już błotnik jest zeżarty na tyle, że nie ma co ratować.

Dorabianie z blachy jest gorszym rozwiązaniem bo trzeba taką blachę pospawać w wielu miejscach, a później na spawach blacha jest bardziej podatna na korozję.

 

A kto mówi o wspawaniu całej ćwiartki? Tyle tylko, że blacharz dotnie ile chce a nie sam rant i rzeźba z innego auta

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Otóż to. Bez sensu spawać całą ćwiarę tylko po to by pozbyć się rudej z błotników. Ale ma sens wycięcie z ćwiartki kawałka błotnika - coś na wzór reperaturki.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, blodniki, blachy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq