XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Mrowienie w peale gazu
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:28, 22.10.2009
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:44, 23.10.2009
Ja jeszcze raz zapytam o mrowienie kierownicy.
Wiem już że na luzie kompletnie nic nie czujecie na kierownicy i nie chodzi o jakieś duże drgania tylko o delikatne mrowienie związane z praca silnika. Uspokójcie mnie i powiedzcie czy jak np. na luzie przygazujecie od 0-3000 rpm to jakiekolwiek drgania związane z wysokim obrotami silnika czuć na kierownicy czy nie ?
dobra, sprawdziłem dokładnie i jest u mnie tak. Na kierownicy przy wolnych obrotach normalnie nic nie czuje ale... jak włączę wycieraczki, ogrzewanie szyby i lusterek, światła i co dam się da jeszcze, czyli zwiększę obciążenie na alternatorze, czuć delikatnie na kierownicy drgania. Drgania te znikają oczywiście po dodaniu gazu.
W przypadku normalnego obciążenia, tj. nie włączania wszystkich możliwych odbiorników itp. jak bardzo lekko trzymam kierownicę wyczuwam minimalnie (ale to minimalnie) pracę silnika podczas przyspieszania. Nie zapamiętałem przy jakich obrotach najbardziej, ale może być to w okolicach 3000.
Sprawdzałem jeszcze raz wibrację lub mrowienie na gazie - nic nie stwierdziłem.
Wydaje mi się, że u Ciebie jest wszystko ok, po prostu może ten czy inny element lepiej przenosi drgania lub Ty je lepiej wyczuwasz. Dopóki nie są to drgania które słychać (a nie czuć podczas dotyku) i nie widzisz gołym okiem, że się coś trzęsie to jest ok. No i jak nie ma żadnego metalicznego dźwięku. Ogólnie R20 pracuje ciężej, bardziej twardo niż K20 w VII, takie jest moje wrażanie.
#18
Napisano 12:17, 23.10.2009
#19
Napisano 15:49, 23.10.2009
dobra, sprawdziłem dokładnie i jest u mnie tak. Na kierownicy przy wolnych obrotach normalnie nic nie czuje ale... jak włączę wycieraczki, ogrzewanie szyby i lusterek, światła i co dam się da jeszcze, czyli zwiększę obciążenie na alternatorze, czuć delikatnie na kierownicy drgania.Drgania te znikają oczywiście po dodaniu gazu.
W przypadku normalnego obciążenia, tj. nie włączania wszystkich możliwych odbiorników itp. jak bardzo lekko trzymam kierownicę wyczuwam minimalnie (ale to minimalnie) pracę silnika podczas przyspieszania. Nie zapamiętałem przy jakich obrotach najbardziej, ale może być to w okolicach 3000.
Ja zawsze sprawdzałem na włączonych światłach więc pewnie mamy to samo. U mnie też jest to delikatne i najbardziej czuć jak włącza się spężarka od klimatyzacji. Ale wtedy też nie jest tak że kiere wyrywa - poprostu czuć.
Może mam to samo co made.
Sprawdzałem jeszcze raz wibrację lub mrowienie na gazie - nic nie stwierdziłem.
A u mnie jak przygazuję już nie pamiętam dokładnie obrotów ale 2-3krpm to czuję delikatne mrowienie wyraźnie przenoszone od silnika od silnika. Dzisiaj zauważyłem że jak w trakcie jazdy wcisnę delikatnie sprzęgło też czuć lekkie mrowienie. W innych autach które miałem też zauważałem takie objawy ale myślałem że Hanka nie będzie miała delirki
Wydaje mi się, że u Ciebie jest wszystko ok, po prostu może ten czy inny element lepiej przenosi drgania lub Ty je lepiej wyczuwasz. Dopóki nie są to drgania które słychać (a nie czuć podczas dotyku) i nie widzisz gołym okiem, że się coś trzęsie to jest ok. No i jak nie ma żadnego metalicznego dźwięku. Ogólnie R20 pracuje ciężej, bardziej twardo niż K20 w VII, takie jest moje wrażanie.
Fakt że moja wrażliwość na stuki i drgania jest znacznie podwyższona. Nie zmienia to faktu że jak jadę w dłuższą trasę to delikatne mrowienie mnie denerwuje szczególnie jak chcę jechać spokojnie i komfortowo i delektować się doskonałością Japan engineering
[ Dodano: 2009-10-23, 16:52 ]
Ja mam takie "mrowienie" na pedale sprzegla
A czujesz na wciśniętym czy wystarczy że dotkniesz pedału ?
O proszę ja chyba czuję wszystkie te mrowienia razem.
Chyba mrówkojada kupie z zoologicznym
#20
Napisano 21:14, 23.10.2009
A czujesz na wciśniętym czy wystarczy że dotkniesz pedału ?
przy dotknieciu, na wcisnietym znika ...
#21
Napisano 16:37, 29.10.2009
Sprawdzałem jeszcze raz wibrację lub mrowienie na gazie - nic nie stwierdziłem.
A jak stoisz i na biegu jałowym przygazujesz tak do 3500rpm to tez nic nie czujesz ?
R20A3 w niezłej formie: 161KM/6902 -> 188Nm/4850 (186Nm od 4400 do 5200)
Skąd te dokładne pomiary ? Czyżby hamownia ?
#23
Napisano 14:25, 30.10.2009
Nie, na gazie nic. Tym bardziej jak go naciskam.
No niemożliwe .
Byłem dzisiaj w ASO i siedziałem w innym Accordzie z przebiegiem 3600km. Również czuć było przenoszenie wibracji silnika szczególnie gdy na jałowym obroty osiągają 3000rpm.
Te wibracje czuć również na kierownicy.
Wnioski mam następujące:
1. Jestem jakiś przeczulony i wrażliwy na takie niuanse. Chociaż kierownik w ASO potwierdził że wibracje są. Powiedział również coś ciekawego że według niego silnik w Civicu przenosi mniej drgań i że tam nic nie czuć.
2. Objawy ustają po przejechaniu większej liczby kilometrów i lepszym dotarciu silnika i pozostałych elementów (ja mam dopiero 5900km).
#24
Napisano 14:56, 30.10.2009
Teraz dopiero czuję, że jest to i u mnie.
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:43, 30.10.2009
1. Jestem jakiś przeczulony i wrażliwy na takie niuanse.
Możliwe, możliwe też że ja po prostu mniej to wyczuwam.
Chociaż kierownik w ASO potwierdził że wibracje są
Co potwierdza powyższą możliwość,
według niego silnik w Civicu przenosi mniej drgań
Bardzo prawdopodobne - Civic może mieć bardziej miękkie poduszki pod silnikiem.
Objawy ustają po przejechaniu większej liczby kilometrów i lepszym dotarciu silnika i pozostałych elementów (ja mam dopiero 5900km)
Raczej nie, moje auto ma podobny przebieg (nawet 400km mniej).
Dopóki nie przeczytałem tego wątku nie czułem u siebie żadnego "mrowienia" na pedale gazu i wibracji na kierownicy.
Teraz dopiero czuję, że jest to i u mnie.
Czytałeś moje o oponach? Mam to samo, pomimo że wszyscy co ze mną jadą, mówią że są ciche, to ja nasłu*cenzura*e szumów jak wariat
#26
Napisano 15:58, 30.10.2009
btw: Na pocieszenie powiem że w trakcie dzisiejszej wizyty pan w ASO powiedział że mam pojeździć tak do 10kkm, zobaczyć co będzie dalej działo i ewentualnie przyjechać to zastanowią się nad wymiana lub regulacją poduszek pod silnikiem .
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:45, 30.10.2009
podocierać te poduszki pod silnikiem
Tylko ich nie urwij wbrew pozorom jest to możliwe
#28
Napisano 14:09, 31.10.2009
Tylko ich nie urwij wbrew pozorom jest to możliwe
Jakim cudem ? qrcze a moze juz to zrobilem
[ Dodano: 2009-11-02, 12:26 ]
Az sie zaczalem martwic. Tutaj http://cl.acurazine....ad.php?t=689195 gosc opisuje jak sobie poradził z wibracjami w kierownicy. Tylko ze w nowym samochodzie wymiana poduszek bylaby przesadą.
Ale pisze o ciekawej rzeczy a mianowicie o regulacji obrotów jałowych:
"I recommend performing the idle learn procedure after performing this repair to ensure your idle is set correctly in the ECU. To do this, turn the ignition off and remove the 7.5 Amp
"Back-up" fuse from the underhood fuse box for 15-20 seconds then reinsert it. Make sure your climate control is set to OFF and headlights/defogger/radio is off and start the car. Allow it to idle until the cooling fans turn on twice. Then turn the car off.
After changing the bad mount and performing the idle learn procedure, my car is vibration free now!"
Czy w VIII tez istnieje taka procedura ?
[ Dodano: 2009-11-25, 17:54 ]
Byłem w ASO. Jeździłem 3ma różnymi Accordami z przebiegiem od 500-15000km. Wszystkie mają tak samo. W określonych sytuacjach występuje delikatne mrowienie w pedale gazu lewarka zmiany biegów i kierownicy. Jest to pochodna drgań które można zaobserwować kiedy na luzie i zwiększymy obroty do około 3krpm - kierownice najlepiej trzymać na 14:50.
W trakcie jazdy drgania mozna zaobserwować gdy przyspieszamy z od obrotów <2krpm lub gdy przy 3krpm zaczniemy hamować silnikiem.
Prawdopodobnie jest to spowodowane takim a nie innym mocowaniem silnika.
Efekt jest minimalny wiec zacząłem się przyzwyczajać, zresztą innego wyjścia nie ma .
pz.
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:10, 29.11.2009
Może ma ktoś jakiś pomysł?
Witam ponownie. Widzę że pomysłów brak
Dzisiaj jeszcze raz przeanalizowałem wszystko i wpadłem żeby jeszcze sprawdzić jak auto się zachowa przy włączeniu odbiorników elektrycznych. Wyszło tak że w momencie włączenia odb. obroty gwałtownie lecą na łeb a samochód dygoce jak by miał się zaraz rozpaść. Może jednak jeszcze raz zerknę do krokowego?
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 07:54, 19.01.2010
Mianowice obroty silnika sa na poziomie okolo 800 obr/min i przy lekkim dodaniu dazu tzn do okolo 900obr/min proboem znika z smaochod jest cichutki, nie wiem czy nie jest to kwatia regulacji obrotów silinika musze podkjecahc i popytac w ASO bo troche to denerwujace na światłach.
a tak poza tym to 3000km to nie duzo ale wrazenia z jazdy jak najbardziej pozytywne
pozdrawiam wszystkich