Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Falują obroty, gaśnie

VII gaśnie obroty silnik gaz

Najlepsza odpowiedź Bojar , 22:15, 21.10.2014

tro, że to VII nie ma znaczenia, i przeciez napisałem, że przy wysprzęglaniu gaśnie... jeśli dzieje sięto zarówno na pb jak i lpg to zawory są pierwszym i głównym winowajcą w 99% przypadków... poza tym patrząc że ma  lpg, i od przynajmniej 30tys nie było tam zaglądane, to będzie tam ciasno...

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukaszacco

lukaszacco
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:19, 21.10.2014

Witam,

 

Od 3 lat jeżdzę accordem 2,0 z 2003 roku - założyłem gaz i zrobiłem juz 40tyś km, zawory regulowałem 30tyś km temu.

 

Problem polega na tym że bujają się obroty i przy jeżdzie na krótkich odcinkach do 5km, samochód mi gaśnie bo obroty zamiast zostać na poziomie 600 spadają mi do 0..... czesto mam tak przed zakrętem itd.....

do tego silnik kiepsko pracuje jakoś nierówno....

Dopiero na dłuższej trasie obroty łapią jakąś stabilność tzn nie gaśnie mi ....

 

a wszystko zaczęło się od wyjazdu 2 lata temu do chorwacji - po jeździe 150-160km/h - jak wróciłem do polski zaczęły się problemy już - czasem zapalał się check engine że błąd mieszkani itd.... potem w miarę ok ale nadal jakoś obroty niestabilne - no i w tym roku byłem nad morzem - ok 600 km w jedną stronę - no i po powrocie przy jeździe po warszawie mam problem z tymi obrotami i gaśnięciem.

 

Mam pytanie czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być?

PS. Gaśnie zarówno na gazie jak i na benzynie

 

Bedę bardzo wdzięczny za pomoc i pozdrawiam


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 09:24, 21.10.2014

Po pierwsze zawory do regulacji, bo powinny być co jakieś 10-15tys sprawdzane... Stan świec, kiedy wymieniane, jakie ? Najlepiej jakbyś podał jakie dokładnie błędy wyskoczyły

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 lukaszacco

lukaszacco
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:32, 21.10.2014

z błędów to tylko wyskoczył bład mieszanki - ale po 2 dniach sam gasł, żadnego innego nie było.

Świec właśnie nie wymieniałem jeszcze - wiec  od 3 lat nie były ruszane....


  • 0

#4 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:26, 21.10.2014

może być za uboga mieszanka, dzieje się tak tylko na lpg czy na benzynie też??


  • 0

#5 lukaszacco

lukaszacco
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 21.10.2014

może być za uboga mieszanka, dzieje się tak tylko na lpg czy na benzynie też ??

 

 

na benzynie i na gazie tak samo


  • 0

#6 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 10:50, 21.10.2014

aa zobacz świece, 3 lata to dużo zważywszy że latasz na lpg, a jaki błąd mieszanki Ci wyskoczył??


  • 0

#7 lukaszacco

lukaszacco
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:06, 21.10.2014

aa zobacz świece, 3 lata to dużo zważywszy że latasz na lpg, a jaki błąd mieszanki Ci wyskoczył ??

 

oj teraz już nie bardzo pamiętam.

a czy to może być wina przepustnicy?


  • 0

#8 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 11:09, 21.10.2014

falowanie obrotów i przygasanie jak najbardziej, robiłeś adaptację przepustnicy?? Czyściłeś ją??


  • 0

#9 lukaszacco

lukaszacco
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 21.10.2014

falowanie obrotów i przygasanie jak najbardziej, robiłeś adaptację przepustnicy?? Czyściłeś ją ??

 

no włąśnie nie - i chyba od tego zacznę....


  • 0

#10 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 13:24, 21.10.2014

Kolego, zanim zaczniesz się bawić przepustnica, to zrób regulacje zaworów i wymień świece... Jeśli już gaśnie to masz je bardzo ciasno i robi się nieprzyjemnie...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#11 lukaszacco

lukaszacco
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 21.10.2014

Kolego, zanim zaczniesz się bawić przepustnica, to zrób regulacje zaworów i wymień świece... Jeśli już gaśnie to masz je bardzo ciasno i robi się nieprzyjemnie...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

 

no ok, ale gaśnie mi tylko w zasadzie na początku jazdy , a jak już dłużej jadę to nie ma z tym problemu


  • 0

#12 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 13:35, 21.10.2014

Kolego, zanim zaczniesz się bawić przepustnica, to zrób regulacje zaworów i wymień świece... Jeśli już gaśnie to masz je bardzo ciasno i robi się nieprzyjemnie...

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

też prawda, dobrze gada, polać mu  :piwo:


  • 0

#13 lukaszacco

lukaszacco
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 21.10.2014

też prawda, dobrze gada, polać mu  :piwo:

 

czyli co zaczynać od zaworów,...


  • 0

#14 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 14:02, 21.10.2014

zaworów i świec


  • 0

#15 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 14:53, 21.10.2014

zawory wyregulować ale to nie ich wina ani nie swiec tylko silniczka krokowego (IACV) sam miałem ten problem i zmieniłem całą przepustnice czyszczenie nie przynosiło efektów. ew. może być jeszcze EGR.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, gaśnie, obroty, silnik, gaz

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq