Najbardziej bylo czuc miedzy 55-65km/h
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 09:55, 24.10.2014
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#17
Napisano 10:19, 24.10.2014
niestety 3/4 wulkanizacji ma najtańsze wyważarki i z dobrym wyważeniem kółek mają mało wspólnego
a im bardziej precyzyjny układ kierowniczy tym bardziej czuć wszelakie nieprawidłowości na poziomie felga, opona, wyważenie, tarcza lub centrowanie felgi na piaście
jak ktoś nie wierzy że źle wyważone koła mogą trząść autem przy niskich prędkościach to niech sobie przypomni wyjechanie autem z błota na asfalt i bijącą kierownicę przy 30 km/h
u mojego klienta w avensis (muszę zaznaczyć że dużo mniej precyzyjny układ kierowniczy) powodem bicia/ drżenia była nowa opona założona na nową felgę (kupił cały komplet alusów i opon nowych), musiała mieć pęknięty kort lub wadę fabryczną ale... kto by zaczynał od nowych opon..?
pomogła podmianka pojedynczo każdego koła na zapas
accord --> http://www.accordklu...tówka-kryspina/
#18
Napisano 11:13, 24.10.2014
Najbardziej bylo czuc miedzy 55-65km/h
Ale tylko z wciśniętym gazem trzęsło? jak puściłeś gaz to przestawało ?
#19
Napisano 11:41, 24.10.2014
Drgania podczas przyspieszania wystepowaly powyzej 100km/h, a jadac ze stala predkoscia trzeslo w przedziale 55-65km/h.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#20
Napisano 22:38, 26.10.2014
Połowa nic z tym trzęsieniem nie robi.
..a z tej połowy 85% ma źle wyważone koła lub wadliwe opony
#21
Napisano 00:07, 28.10.2014
..a z tej połowy 85% ma źle wyważone koła lub wadliwe opony
Ja mam nowe opony i byłem na doważaniu kół na samochodzie - efekt zniknięcie drgań kierownicy.
Ale wibrację budy przy przyśpieszaniu pozostały. Więc nie zawsze wyważenie kół rozwiąże problemy telepania przy przyśpieszaniu.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 00:08, 28.10.2014
#22
Napisano 20:58, 15.04.2015
ja mam problem mianowicie z drganiami całego auta, jakby na boki podczas przyspieszania nie ważne jaka predkość powyżej 3,5 - 4 tyś obrotów silnika. Wymieniłem wew. przegłub prawa strona. Nic sie nie zmieniło. jak było tak jest.
#23
Napisano 11:23, 23.04.2015
Problem drgań zdiagnozowany. Drgania auta podczas przyspieszania spowodowane luzem na frezach w podporze półośki prawej strony. Luz także występuje jednocześnie na łożysku podpory półosi. Pozdrawiam.
#24
Napisano 20:07, 03.05.2015
mam ten sam problem, przeguby wewnętrzne wymienione na nowe, łożysko podpory też, zostały półosie, albo podpora bo przegub ma w niej luzy.
#25
Napisano 20:17, 07.05.2015
masz awarie lewej półosi a dokładnie luz wystepuje na wieloklinie przy podporze i wymiana przegubu przy tej podporze nic nie da. luz i tak jest. u mnie tak było. trzeba skręcić koła w prawą strone do końca, położyć sie pod autem, złapać za przegub przy samej podporze i poruszać. jeśli luz jest nawet minimalny to drgania będą podczas przyspieszania.
#26
Napisano 20:08, 14.05.2015
Witam ponownie forumowiczów. chciałem napisać ze rozwiązalem problem drgań przy przyśpieszaniu. Na początku wymieniłem prawy przegub na OEM i telepanie znikło ale tylko przy wyższych prędkościach. nadal zostało na 2biegu przy 30-40 km/h, więc zakupiłem na drugi dzień lewy też OEM i telepanie ustało całkowicie. Rozwiazanie tego problemu kosztowało: prawy 1260zł, lewy 1080zł. Mysle ze to ostatnie tak duze wydatki do mojej hani.
#27
Napisano 22:35, 14.05.2015
A moim zdaniem to wina dawki paliwa! mi tez trzęsie w VII przy ok 50-60 km/h przy lekkim dodawaniu gazu bo jest w tedy an 4 biegu ale jak depnę mocnej to jest na 3 i nie mam tego objawu!
Użytkownik rafix81 edytował ten post 22:36, 14.05.2015
#28
Napisano 07:40, 03.07.2017
Koledzy, mam podobny problem. Czuje pojedyncze szarpnięcie. Z tego co obserwowałem to zawsze na 2-gim biegu kiedy chcę trochę dynamiczniej nabrać pędu przy około 3 tyś obrotów. Tak jak kolega wyżej napisał, to jest uczucie jakby accordzik na 0,2 sekundy nie dostał dawki paliwa. Tak jak napisałem, to jest jedno szarpnięcie.
#29
Napisano 10:16, 03.07.2017
Koledzy, mam podobny problem. Czuje pojedyncze szarpnięcie. Z tego co obserwowałem to zawsze na 2-gim biegu kiedy chcę trochę dynamiczniej nabrać pędu przy około 3 tyś obrotów. Tak jak kolega wyżej napisał, to jest uczucie jakby accordzik na 0,2 sekundy nie dostał dawki paliwa. Tak jak napisałem, to jest jedno szarpnięcie.
Zgodzę się z Rafixem - mieszanka. U mnie też szarpało, po wymianie krokowego i filtra powietrza przestało. Warto też przeczyścić przepustnicę - łatwo się wykręca, potem szmatka, beznzynka, 30 min. i gotowe
#30
Napisano 11:37, 03.07.2017
Dzięki wielkie Rogoz. Tak podejrzewałem, że mieszanka, tylko że bałem się, że to wtryski lub co innego. Mam nadzieje, że to chodzi o powietrze. Chyba wrzucę tam wkładkę K&N to więcej go dostanie. Przepustnice też przeczyszczę. Dzięki
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych