Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Zawieszenie tył

V Zawieszeni tył

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piotrekkk

Piotrekkk
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:37, 19.10.2014

Witam mam do was pytanko posiadam accorda 1998, co to za element który zaznaczyłem na zdjęciu? jak on się nazywa? czy kupuję się całośc? czy tylko tuleje pomiędzy tymi dwoma elementami? Proszę was o pomoc jak to się nazywa czy to się wymienia całościowo czy można tylko tyleje pomiędzy nimi? jeśli tak to jak te tuleje się nazywają?  Ostatnio zauważyłem ze prześwit auta z tyłu z jednej strony stoi kilka cm nizej a drugi wyżej czy może to być tego wina? jak  wjadę prawym tylnym kołem na nierówność słychać dziwne puknięcie.   Podkreślam sprężyny, amory sprawdzone w stacji kontroli pojazdów wszystko ok. z góry dziękuję.

Załączone pliki


  • 0

#2 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:07, 19.10.2014

To jest wahacz górny i można wymienić go w całości lub prawdopodobnie można kupić sam sworzeń i tuleję.

Tutaj link:

http://e-katalog.int...kola-przod.html

 

I on nie jest odpowiedzialny za wysokość nadwozia- robią to sprężyny. Zobacz czy nie pękła.


Użytkownik lukasz.crw edytował ten post 13:09, 19.10.2014

  • 0

#3 Piotrekkk

Piotrekkk
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 19.10.2014

wielkie dzięki.


czy to będzie coś takiego chodzi mi o same tuleje a nie o cały wahacz górny.

 

http://allegro.pl/ho...4668291344.html


  • 0

#4 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 19.10.2014

Tak, ale napisałbym do sprzedawcy u numer OE części i dla pewności porównał z jakimś katalogiem. 

 

No i obejrzałbym wahacz. A nóż był zmieniany i nie ma możliwości wymiany samego sworznia. No i zawsze może istnieć ryzyko, tak jak w przypadku przednich górnych wahaczy: dwie średnice sworznia i trzeba być pewnym co się kupuje.


Użytkownik lukasz.crw edytował ten post 13:53, 19.10.2014

  • 0

#5 Piotrekkk

Piotrekkk
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 19.10.2014

Wielkie dzięki za pomoc ale co to znaczy ten "numer OE" i z kąd go wziąć ?


  • 0

#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:13, 19.10.2014

Numer OEM, czyli symbol tej części :) u mnie wymienialem oba wahacze na tyle i taniej i szybciej wychodziło wymienić cały wahacz ;) w razie problemu mam w piwnicy stare, że jeśli te zaczną padać to sobie spokojnie ogarnę na samych starych... A wcześniej auto stało równo? Bo na zdjęciu tak jakby widać niebieski na sprezynach, co by sugerowało, że ktoś coś majstrowal... Jaki był wynik na badaniu amorkow? Bo to trochę mało wiarygodne sprawdzanie, często nie pokrywające się z rzeczywistością

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#7 Piotrekkk

Piotrekkk
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:01, 19.10.2014

Czy ten wahacz gdy jest zużyty może powodować zdzieranie bieżnika od strony wewnętrznej koła czy to raczej wina zbierzności?


Auto mam 3 lata wcześniej przez 4 lata miał je mój ojciec z takimi sprężynami zostało już kupione żaden z nas ich nie wymieniał. 


  • 0

#8 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 20:03, 19.10.2014

niby mógłby, ale raczej stawiałbym zuzyty wmor, bo to on odpowiada za wysokość zawieszenia... najprościej, jak podniesiesz auto, chwyć za koło i szarp góra-dół i na boki... jeśli wtedy stuka to sworzeń, a jeśli koło jest sztywno, to stwiałbym już wytłuczone amory


  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#9 Piotrekkk

Piotrekkk
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 19.10.2014

ok dzięki wielkie za podpowiedź, gdy znajdę dzień wolny wezmę się za to wszystko z góry dzięki za wszystko o to mi chodziło. Pozdrawiam


  • 0

#10 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:23, 20.10.2014

niby mógłby, ale raczej stawiałbym zuzyty wmor, bo to on odpowiada za wysokość zawieszenia... najprościej, jak podniesiesz auto, chwyć za koło i szarp góra-dół i na boki... jeśli wtedy stuka to sworzeń, a jeśli koło jest sztywno, to stwiałbym już wytłuczone amory

 

Za wysokośc zawieszenia odpowiada sprężyna, amor nie ma w tej kwesti nic do gadania.


  • 0

#11 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 11:38, 20.10.2014

Uwierz, że jak amor się już zużyje to dość mocno siada auto

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#12 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:40, 20.10.2014

@Piotrekkk

 

Co to za czarny element pomiędzy zwojami sprężyny? Na schemacie go nie mam, a Accorda już dawno nie mam, żeby to zweryfikować.

Porównaj obie strony wizualnie. IMO wahacz raczej to nie będzie i szkoda pakować się w koszty jak nie ma wyczuwalnego luzu. 


Użytkownik lukasz.crw edytował ten post 17:46, 20.10.2014

  • 0

#13 Piotrekkk

Piotrekkk
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 20.10.2014

ten czarny element pomiędzy zwojami to jakaś guma niby usztywniająca, tak już było gdy kupiłem hondę ja tego nie zakładałem.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, Zawieszeni tył

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq