Najlepsza odpowiedź mukumuku , 15:15, 02.12.2014
Witam. Chyba w aso w toruniu pracuja niekompetentni ludzie skoro twierdza ze w kierownicy jest czujnik (a powiedzial jak sie nazywa czujnik) ja jestem w 100% przekonany ze takiego nie ma. Czujnik skrętu (czujnika momentu obrotowego) znajduje sie przy przekładni a dokładnie zespół wałka zębnika. Ale skoro tak Ci powiedział to mozesz w to wierzyc. A jednak wydaje mi sie ze trzeba wprowadzić położenie neutralne czujnika skrętu. Eps to nie tylko zwykłe wspomaganie kierownicy jak w VII generacji (hydrauliczne)Samoadaptacyjny układ EPSEPS i VSA mają za zadanie przeciwdziałać skutkom nieprawidłowych manewrów i utracie stabilności pojazdu w niekorzystnych warunkach jazdy spowodowanych opadami deszczu, śniegu i bocznym wiatrem.Układ obejmuje następujące elementy: moduł sterujący EPS, czujnik momentu obrotowego, modulator-moduł sterujący VSA, czujniki prędkości kół, czujnik kąta skrętu, czujnika obrotu pojazdu/przyspieszenia bocznego oraz kontrolki układu w module zestawu wskaźnikówtak w praktyce sprobuj na mokrej nawierzchni np na skrecie tak zeby auto stracilo przyczepnosc wtedy poczujesz na kierownicy na czym polega eps jezeli twoja przekładnia dziala poprawnie
Pozdrawiam i powodzenia
Dziś odbyła się mam nadzieję już ostateczna rozgrywka. Strasznie ściągało mnie na prawo, pojechałem na geometrie i to też nic nie dało. Następnie pojechałem do jednego mechanika i ten ustawił mi za pomocą kompa i hds położenie neutralne czujnika i jest już git. Idzie jak po sznurku. Nareszcie
Przejdź do postu