Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wyłączenie podgrzewania przepustnicy

VII 2.4

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#16 Tadzio

Tadzio
  • Klubowicz
  • 3067 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 45
Super

Napisano 07:30, 07.11.2014

Posprzątałem


  • 0

#17 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:28, 07.11.2014

poszukaj na ebay albo jarusnet.pl

http://www.ebay.com/...74c224f&vxp=mtr lub

http://www.ebay.com/...455ccbd&vxp=mtr

ceny jak widzisz. Ja kupiłem Zerga bo była tańsza i niczym się nie różni od Hondaty czy Skunk lub P2R

Czy płaciłeś tak horrendalne koszta wysyłki?

Napaliłem się na tą uszczelkę, chciałem u siebie też to zamontować i odciąć podgrzewanie, ale koszta wysyłu mnie rozwaliły :(

No i jeszcze jedno pytanie. Przeglądając te uszczelki: http://www.ebay.com/...20A K24&_sop=15 Zauważyłem, że są różnice w ilości otworów. Czym to jest spowodowane?

(Nie zdejmowałem jeszcze kolektora, więc może to głupie pytanie dla tych którzy już to robili)


  • 0

#18 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:45, 07.11.2014

Oczywiście, że tyle nie płaciłem, tylko dla przykładu puściłem linki.

Już tłumacze i objaśniam :)  Ty do swojego silnika musisz mieć uszczelkę z 6 dziurami, czyli 4 do powietrza, jedna do EGRa  druga do płynu chłodzącego Taki sam jest do K24 i K20A6


  • 0

#19 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:35, 08.11.2014

Oczywiście, że tyle nie płaciłem, tylko dla przykładu puściłem linki.

Już tłumacze i objaśniam :)  Ty do swojego silnika musisz mieć uszczelkę z 6 dziurami, czyli 4 do powietrza, jedna do EGRa  druga do płynu chłodzącego Taki sam jest do K24 i K20A6

Dzięki za objaśnienie otworów :)
Chyba znalazłem tanie, tzn $10 za wysyłkę, więc za $40 w sumie mam uszczelkę z szipem.

Warto? Chyba taniej nie wyrwę?


  • 0

#20 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:10, 08.11.2014

NO cięzko będzie znaleźć taniej. Zerknij jeszcze na stronkę www.jarusnet  on też miał takie uszczelki  w podobnej cenie. Zauważ, że są takie same jak do Civica UFO


  • 0

#21 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:33, 08.11.2014

Oczywiście, że tyle nie płaciłem, tylko dla przykładu puściłem linki.

Już tłumacze i objaśniam :)  Ty do swojego silnika musisz mieć uszczelkę z 6 dziurami, czyli 4 do powietrza, jedna do EGRa  druga do płynu chłodzącego Taki sam jest do K24 i K20A6

Jeśli dobrze rozumiem to do mojego silnika i do kolegi Drizzit uszczelka jest taka sama? :niepewny:


  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#22 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 00:29, 09.11.2014

Koledzy czy ktoś w was po za uszczelką pod kolektor montował jeszcze dodatkową uszczelkę pod przepustnicę? Mam na myśli coś takiego http://jarusnet.pl/u...epustnice-honda


  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#23 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 12:54, 09.11.2014

To może dogadajcie się na zamówienie zbiorowe:

http://allegro.pl/pt...4731558946.html

Z takiego arkusza da radę zrobić pewnie 20szt co daje koszt 50zł za materiał. Do tego parę złotych za wycięcie laserem lub waterjet. Oczywiście trzeba pójść z gotowym programem wtedy będzie taniej.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#24 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:09, 09.11.2014

Wiesz ile czasu i nerwów kosztują zbiorówki.

Wolę dać troszkę drożej i mieć to za kilka dni, a nie miesięcy ;)

Pomysł generalnie dobry, ale sam wiesz jak bywa z realizacją.


  • 0

#25 dek86

dek86
  • Forumowicz
  • 323 postów
  • Skąd:Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:individual
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:57, 09.11.2014

A jakis grupowy takich uszczelek gotowych bedzie? Ja mam silnik 2.0 z el.przepustnica ale chyba nie ma roznicy w budowie i podejdzie taka uszczelka?
  • 0

#26 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:27, 09.11.2014

Koledzy poproszę fachowców o opinię na temat tej uszczelki cze warto ją zamontowac razem z uszczelką pod kolektor.
http://jarusnet.pl/u...epustnice-honda
Z góry dziękuję za pomoc.
  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#27 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:19, 10.11.2014

Skoro zamontujesz uszczelkę pod ssaka, to wydaje mi się, że nie trzeba będzie, chyba, że masz podpięte fabrycznie podgrzewanie przepustnicy - to wtedy możesz sobie taką założyć. Jeśli odepniesz to podgrzewanie - sens założenia jej znika.


  • 0

#28 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:59, 10.11.2014

Skoro zamontujesz uszczelkę pod ssaka, to wydaje mi się, że nie trzeba będzie, chyba, że masz podpięte fabrycznie podgrzewanie przepustnicy - to wtedy możesz sobie taką założyć. Jeśli odepniesz to podgrzewanie - sens założenia jej znika.

Przypomniałeś mi o tym, że miałem Cię poprosić o fotki.

Czy mógłbyś zapodać foto, gdzie i jak odłączyć "podgrzewacz" przepustnicy?


  • 0

#29 kdawidk

kdawidk
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Śrem k/Poznania
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer (CM)
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 13:54, 10.11.2014

Rumcyk dzięki za odpowiedź. Fajny zbieg okoliczności bo właśnie napisałem do Ciebie pytanie w Twoim temacie. :lol:


  • 0

Ekonomia wygrała. LPG już jest (STAG 300 isa, KME Gold, Hana Niebieska, Zbiornik 56 l)


#30 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:13, 10.11.2014

Proszę bardzo. Pokażę na bazie zwykłej przepustnicy wyciągniętej z auta.

IMG201411_wpssnpe.jpg

Na końcówki przepustnicy możesz założyć wężyk, który doprowadza płyn robiąc taki bypas, możesz tego też nie zakładać. Na końcówkę węża, z którego leci płyn do chłodnicy zakładasz wężyk dokładnie w taki sam sposób. 5 min roboty.

IMG201411_wpssnhe.jpg


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.4

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq