Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wyłączenie podgrzewania przepustnicy

VII 2.4

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#46 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:36, 14.11.2014

Nie wiem jaka tam temperatura występuje. Możliwe, że wytrzyma, ale ... czy teflon nie jest bezpieczniejszy?

Plexi łatwo pęka i się kruszy. To Twój wybór, ale ja bym nie zapodał plexi zamiast teflonu :)


  • 0

#47 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:39, 14.11.2014

W żadnym wypadku plexa, jak już to poliwęglan (do 110°C). Mechaniczne też lepiej. Najlepiej ptfe (do 260°C)
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#48 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:20, 14.11.2014

Ta od Jarka w zupełności wystarcza - nie potrzeba żadnych silikonów ani innych wynalazków. Zakładasz i po kłopocie a wytrzyma na pewno - bez najmniejszych obaw.


  • 0

#49 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:42, 19.03.2017

Ta od Jarka w zupełności wystarcza - nie potrzeba żadnych silikonów ani innych wynalazków. Zakładasz i po kłopocie a wytrzyma na pewno - bez najmniejszych obaw.

Ta od Jarka jest właśnie teflonowa. Chyba najlepsze co tam można wsadzić.


  • 0

#50 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:03, 21.08.2017

Panowie, podsumowując:

W K24A3 wymiana obu uszczelek - tj. pod przepustnicą i pod kolektorem ssącym na teflonowe - wtedy koniecznie odcinamy podgrzewanie przepustnicy. Nic nie trzeba stroić i żadne błędy nie powinny się pokazać?

Ile KM taki mod daje i gdzie dokładnie jest przyrost (góra/dół)?

Czy przy LPG, gdzie wtryski są bezpośrednio w kolektorze ssącym taki mod ma sens i da jakikolwiek przyrost czy  mowa tylko o Pb?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#51 awadam

awadam
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:kobyłka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:16, 21.08.2017

Jesli zrobisz separacje kolektora ssacego od cieczy chlodzacej wtedy cos moze poczujesz tak to daj se spokuj. Sa kanaly wodne w ssacym i to jest lipa. I tak sie nagrzeje. Jest temat na forum jak to zrobic. Szukaj tematu separacka kolektora ssacego vii gen.
Takie moje zdanie.

osobiscie jak zrobilem te mody to wydaje sie samochod zywszy ale chyba to tylko poczucie lo zrobie iu tego sam. Powodzenia. http://www.accordklu...ej-k20a6/page-5 tu jest film jak to zrobic
Jak chcesz cos poczuc to reflasza zrob reszta modow droggga jest do k24
  • 0

#52 Rosh123

Rosh123
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 04.06.2018

Odkopię temat, bo chciałem zrobić sobie odcięcie podgrzewania przepustnicy.

 

IMG_20180604_202329_zps0wzh4zhm.jpg

 

Odłączamy węże z 1, 2(na obrazku już odłączony) i łączymy je ze sobą np. za pomocą złączki dwustronnej do węży. Na końcówki 1,2 wystające z przepustnicy zakładamy jakieś silikonowe zaślepki. Węża nr 3 nie ruszamy. Może tak być?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.4

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq