Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Odcinka.

V odcinka accordV

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 bolex

bolex
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:31, 07.10.2014

Witam.
Mam problem, z którym borykam się już kilka miesięcy. Otóż, obojętnie czy jadę na gazie czy na benzynie to odcina mi przy 5500  tyś. obrotów.
W ogóle nie nie wchodzi na czerwone pole. Normalnie nie jeżdżę na tak wysokich obrotach i dlatego nie jestem wstanie powiedzieć od jakiego momentu się to stało. Dodam,że jak ją kupiłem to bez problemu wchodziła na 7000 i więcej.
W hondzie ( silnik F20B3) do tej pory  zrobiłem :
-wymieniony rozrząd z pompą wody
-wyczyszczony EGR
-wyczyszczony krokowiec
-Wyczyszczona przepustnica
-wyczyszczony EGR PLATE
-wymieniona kopułka i palec
-nowe świece
-wymieniłem koło pasowe
I już nie wiem co mam jeszcze wymienić. Trochę mnie to irytuje.
Macie może jeszcze jakieś pomysły? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam.
 


  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:58, 07.10.2014

Sprawdź czy rozrząd nie jest przestawiony.
  • 0

#3 bolex

bolex
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:08, 08.10.2014

Rozrząd sprawdzony. Wszystko jest ok.


  • 0

#4 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:41, 08.10.2014

Podmień aparat zapłonowy myśle ze tam tkwi problem.


  • 0

Artur


#5 bolex

bolex
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:54, 09.10.2014

Myślisz, że chodzi o źle ustawiony zapłon? Czy jeszcze coś innego?
Ostatnio ustawiałem zapłon u mechanika.


  • 0

#6 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:42, 10.10.2014

w f20b3 obroty mi się zmieniły do niecałych 6 tyś gdy założyłem stożek. Szybka odcina i szybciej załączała. Zobacz po wyjęciu dolotu jak będzie. Może masz filtr zapchany bądź lewe powietrze dostaje. 

 

Btw. jak coś to mam graty ze słupa f20b3, w tym głowicę :) 


  • 0

9ihjy8.jpg


#7 bolex

bolex
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 10.10.2014

w f20b3 obroty mi się zmieniły do niecałych 6 tyś gdy założyłem stożek. Szybka odcina i szybciej załączała. Zobacz po wyjęciu dolotu jak będzie. Może masz filtr zapchany bądź lewe powietrze dostaje. 

 

Btw. jak coś to mam graty ze słupa f20b3, w tym głowicę :)

Jak ją kupiłem to stożek już był. Oczywiście teraz założony jest nowy ale dolot został. Odkręcę i sprawdzę.
Jak sprawdzić czy mam lewe powietrze?

Mam nadzieję,że nic złego nie sugerujesz z tą głowicą  hmm? ;)


  • 0

#8 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:10, 11.10.2014

Czy acco nie jest czasem zmulony
mialem podobny problem , i to bylo po czyszczenv przepustnicy ,
czy rozbierałeś przepustnice na czynniki piersze
ja niechcący przekręciłem jedną sróbkę o powietrza i to była umnie przyczyna

skreć tą śrubkę na do konca i odkręc 2.5 - 3 obroty i ma być

przyczyna jest w powietrzu dosaje za mało powietrza w te kanaliki w przepustnicy


ja odcinke miałem na 5400 a teraz mam 7600 a na lpg brak odcinki bo zwykła instalacja
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#9 bolex

bolex
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:57, 11.10.2014

Troszkę muli w zakresie 2500 do 3000 nie wiele ale ale jednak. Później idzie. Możesz mi napisać o jaką dokładnie śrubkę chodzi?
Od razu dzięki.


  • 0

#10 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 11.10.2014

Regulacja dopływu powietrza ja ją mam pod rurą dolotu na przepustnicy ona jest na duzy płaski śrubokręt

ja mam przepustnice od 2.2 ale w 2.0 jest w samym miejscu
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#11 bolex

bolex
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:07, 11.10.2014

Kurde, obejrzałem i jedyne co znalazłem to śrubę regulującą obroty biegu jałowego. Ale ona jest w górnej części. Odkręciłem. Zasyfiona mocno. Przeczyściłem ale żadnych zmian.Mógłbyś tą śrubę, regulującą dopływ powietrza ciaśniej sprecyzować albo może masz zdjęcie tej śruby?


  • 0

#12 Accord.Vg

Accord.Vg
  • Forumowicz
  • 174 postów
  • Skąd:PILZNO
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:161
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:47, 11.10.2014

Taka sróbka na plaski śrubokręt innej niema
  • 0

ACCORD V COUPE CD7


#13 bolex

bolex
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Jastrzębie Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:09, 13.10.2014

Taka sróbka na plaski śrubokręt innej niema

Chodzi Ci o tą śrubkę?
j3IgQO.jpg


  • 0

#14 Tomek101212

Tomek101212
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:150 km
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:21, 25.10.2017

Witam i jak rozwiązany problem? bo mam to samo. Stało sie to po remoncie silnika. Są nowe tłoki, pierścienie itd. I też samochód muli ale tak przy 1500 obrotów. Nie wiem możę mechanik czyścił przepustnice, kolektor ssący przy remoncie i moze ruszał tą śrubkę pod przepustnicą  co kolega wyżej pisze?


  • 0

#15 Matan

Matan
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Chełm
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 25.10.2017

Przewody od podciśnień - jeśli się nie przyglądałeś to się przyjrzyj może już któryś zparciały lub dziurawy. Luzy zaworowe regulowane były? Tak jak kolega wyżej pisał sprawdź dolot powietrza może jest gdzieś nieszczelność, weź plaka odpal silnik i psikaj wokół dolotu i rury jeśli wzrosna na chwile obroty to będzie oznaczać ,że jest gdzieś nieszczelność


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, odcinka accordV

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq