Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wydech z Acc 2.4 do 2.0 - potrzebna pomoc

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#1 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:49, 28.09.2014

Sprawa wygląda tak:

Zakupiłem wydech 2 puszkowy z 2.4 Brakuje mi jednak kilku rzeczy. Mianowicie:

 

- gumy/uchwyty do zawieszenia. Czy te się nadadzą?  http://allegro.pl/wi...4618029279.html Jeżeli nie to jakie/gdzie dokupić?

 

- zamiennik katalizatora. Czy ten będzie OK? http://allegro.pl/ho...4605635581.html

 

- obejmy na łączenia rur. Tych nie znalazłem, nie wiem jakie zakupić.

 

Czy powinienem kupić coś jeszcze?

Chciałem dać mojemu mechanikowi komplet, aby wymiana potrwała maksymalnie krótko.

Z góry dziękuję za podpowiedzi.


  • 0

#2 honda2001

honda2001
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Krasne
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:59, 28.09.2014

uchwyt i strumienica jest okey 

a jezeli chodzi o objemki to takie cos 

http://www.motointeg...Rg&gclsrc=aw.ds

tylko zeby ci spasowało na srednice rury ta objemka ma 55 to powinno ci spasowac :) 

No i co do tlumika to jak ma maszyne do gięcia rury to powinno szybko pusc 


podaj maila to ci pokaze zdjecia jak u nas wyszło w takiej hondzie jak ty masz robilismy ostatnio na drugi wydech gosc zadowolony wyjechal :)


  • 0

#3 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:22, 28.09.2014

Dzięki za odpowiedź kolego :)

Nie rozumiem tego z gięciem rur. Z tego co wiem, to wydech z 2.4 pasuje bez przeróbek do 2.0 :)

Trzeba jedynie wieszaki dospawać, na drugą puszkę.

Czy opaska musi byś taka jaką zlinkowałeś, czy można zastosować taki cybant: http://allegro.pl/op...4606792511.html

 

PS:

Mam pewne wątpliwości co do tego zamiennika katalizatora. Czy on aby na pewno jest OK?

To znaczy, nie widzę tam miejsc na sondy, a chyba muszą być?

Ktoś kiedyś zapodawał takiego decata/"strumienicę" na forum, ale nie umiem tego odnaleźć.


Użytkownik Drizzit edytował ten post 12:42, 28.09.2014

  • 0

#4 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 15:57, 28.09.2014

no miejsce na drugą sondę musi być, i pamiętaj o tym że jak nawet w tym zamienniku "zainstalujesz" sondę to wywali Ci błąd i może przejść w tryb awaryjny


  • 0

#5 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:32, 28.09.2014

Tak, przypominam sobie coś o tym.

Ale czy to znaczy, że nie mogę takiego zamiennika użyć, żeby nie było błędów?

Czy szukać innego zamiennika?

Jak obejść ten problem?


  • 0

#6 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:25, 28.09.2014

poszukaj decata z emulatorem, na forum coś o tym chyba było


  • 0

#7 honda2001

honda2001
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Krasne
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 28.09.2014

powiem tak z tym zamiennikiem katalizatora jezeli go wywalisz i dasz strumienice trzeba przespawac sondy i tak ci wywali błąd tylko sie zastanawiam czemu chcesz katalizator wyzucic ??

pózniej jak ci wyskoczy błąd to albo oszukac komputer albo te emulatory ale nie zawsze one pomagają takze sie lepiej dobrze zastamów nad tym bo oszukanie komputera troche kosztuje


a do do obejmy to ona nie bedzie bo to musi rure scisnąć taką co ci wysłałem to bedzie dobra na 100%


  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:41, 29.09.2014

katalizator zostaje z 2.0 nic sie nie zmienia... żadnych obejm nie potrzebujesz. tylko metr pręta z kwasówki o średnicy 10 mm i gumy do zawieszenia, pręt się dogina ładnie i dospawuje do podłużnic od tyłu, i to cała filozofia


  • 0

#9 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 08:50, 29.09.2014

Dzięki za wpis :)
Wiem, że kat może zostać. Myślałem po prostu, żeby go wywalić i dać zamiast niego jakiś tłumik przelotowy. Z tego co czytałem, to lekko odmula i warto to zrobić.
Ale jak ma mi to sprawiać kłopoty i wywalać check, to chyba sobie odpuszczę.

Tapnięte Lenofonicznie :yoda
  • 0

#10 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:23, 14.12.2015

mam pytanko czy jak zechce sobie zrobic podwojny wydech w 2.0 nie koniecznie montujac calosc od 2.4 to da rade? myslalem zeby kupic drugi od 2.0 i poprostu go polaczyc, ktos cos takiego robil moze?
  • 0

#11 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:28, 14.12.2015

Jasne, że możesz. Wszystko rozbija się o ten "trójnik/rodzielacz" który musisz mieć, żeby 2 puszki zasilić z jednej rury.

No i trzeba też dospawać nieco uchwytów żeby zawisić dodatkowy sprzęt. Nie wiem czy to tylko w przedlifcie, ale u mnie w ogóle były inne zawieszenia do oem puszki, a inne do wydechu z 2.4 Trzeba było dospawywać uchwyty nawet na stronie gzie tłumik już był.  Ale normalny mechanik z metrem pręta z nierdzewki ogarnie to szybko i sprawnie. Będzie jedynie klął przy ustawieniu ich tak, żeby idelanie w wycięcia w zderzaku trafiały :D


  • 0

#12 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:08, 15.12.2015

ale to co w 2.0 jest inna podloga? nie ma tam miejsc na wieszaki takie jak sa w 2.4? ja myslalem zeby sie w ta rure wspawac poprostu pod kątem cos ala ten trojnik
  • 0

#13 Drizzit

Drizzit
  • Klubowicz
  • 1362 postów
  • Skąd:Königshütte Oberschlesien
  • Silnik:K20
  • Wersja:customS
  • KM:172,8
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 22
Super

Napisano 17:05, 15.12.2015

Nie wiem czy jest inna podłoga, ale raczej w to wątpię. Po prostu w 2.0 nie przewidzieli zbytnio opcji zakładania 2 puszek. jest miejsce, bo nie warto im było robić 2 wersji, co logiczne. Ale żeby to wisiało, to nieco zabawy dla mechaniora jest :)  Zwłaszcza jak będziesz miał inne wieszaki u siebie i w tych które chcesz zakładać. Tak jak ja miałem.


  • 0

#14 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 16.12.2015

w 2.0 jest zupełnie inne mocowanie tłumika niż tego prawego w 2.4, jest dodatkowa guma, którą trzeba dokupić, plus gumy na lewą puszke


  • 0

#15 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:25, 17.12.2015

czyli trzeba zrobic rzezbe;D musze tam zajrzec, kupic jakas puszke moze druga od 2.0 i je polaczyc;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq