Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Accord VIII 2.4 wypadanie zapłonu

VIII błąd wypadanie zapłonu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#16 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 20:52, 27.09.2014

skontroluj rozrząd.


  • 0

#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:55, 27.09.2014

Uszczelka raczej w porządku .tym bardziej ,ze sprawdzałeś ciśnienie


  • 0
                       

#18 edi0401

edi0401
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 27.09.2014

Rozrzad - łańcuch.  Gdyby przeskoczył to nie palił by dobrze. Prawda?


  • 0
Seba

#19 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 21:26, 27.09.2014

to ja nie mam już pomysłów. :(


  • 0

#20 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:30, 27.09.2014

A może ten moduł padł od którego biegną przewody wysokiego napięcia do cewek.


  • 0

#21 edi0401

edi0401
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 27.09.2014

Tylko mi pokazuje 2 i  3 cewkę ( 2i 3 cylinder). Myślę że moduł obsługuje 4 cewki na raz. Ja mam błąd wypadania zapłonu  na 2 cylindrach.

Ale faktycznie trop jest dobry. Coś z zapłonem czyli cewki lub za cewkami...


Chyba że muszę kupić 2 nowe cewki, bo podmiana  miejscami nic nie daje w tym samochodzie? Sam nie wiem.


  • 0
Seba

#22 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:56, 27.09.2014

nie kupuj na razie cewek .to nic nie da  przecież .Po przekładce (podmianie )  nic się nie zmienia przecież . dalej 2 i 3 cylinder nie pali .

one wogóle nie palą czy przerywają ? Pamiętaj ,że jak by dwie nie paliły to chodziłby jak  Fiat CC 700 tzn ......pach ,pach ,pach :-) .Jak jeden nie pali  to chodzi w miarę ale słychać ,ze kuleje ,Różnica jest duża między 2,a 3 gary


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:00, 27.09.2014

  • 0
                       

#23 edi0401

edi0401
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 27.09.2014

To gdzie szukać...? 


Na wolnych obrotach jest idealnie, ale jak dodaję gazu i wchodzi na 1750 obr. (wskazanie kompa) wskakuje błąd silnika i miga kontrolka, jak obroty spadną to kontrolka silnika przestaje migać.

Dodawanie gazu to istna męczarnia dla silnika. Chodzi jak dawniej CC 700 przerywa i nie ma mocy pod pedałem . Max. 3000 obrot.


Ewidentnie zapłon wypada przy dojściu obrotów do ok. 1750. Wcześniej jest ok.


  • 0
Seba

#24 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:16, 27.09.2014

Jak coś to nagraj i wrzuć .Wypadanie zapłonu zawsze pokaże nawet jak nie będzie kompletnie palił na jeden garnek przez cały czas.np .bez cewki


Z tego co kojarzę to on (komputer) zlicza z jakiegoś czujnika obroty , a raczej zakłócenia w prędkości obrotowej poczynając od 1 gara. i na wolnych może kontrolka nie migać ,bo  nie ma takich różnic i w miarę równo się kręci .

Na potwierdzenie mojej teorii ....Dodam tylko ,że jak się odepnie dwie cewki (nie pamiętam które) to komp nie wykaże wypadania zapłonu ,bo silnik będzie chodził równo w całej prędkości obr. na tych dwóch konkretnych garach  .Będzie klapał ale równo


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:17, 27.09.2014

  • 0
                       

#25 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 22:20, 27.09.2014

ja bym obstawiał bardziej zły skład mieszanki, ale czym jest tak nagle spowodowany to naprawdę nie mam pojęcia...


  • 0

#26 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:41, 27.09.2014

Z tego co kojarzę to on (komputer) zlicza z jakiegoś czujnika obroty , a raczej zakłócenia w prędkości obrotowej poczynając od 1 gara.

Jedno z tych co wymieniłem - czujnik wału korbowego


  • 0

#27 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:50, 27.09.2014

Sprawdź jeszcze czy faktycznie chodzi na wszystkich garach na wolnych obrotach odpinając po kolei po jednej  cewce  na zapalonym silniku ....tylko nie ściągaj cewki ze świecy bo się może uszkodzić ...wypinaj kostkę z cewki i obserwuj czy jest różnica w pracy ,Jeśli pali na wszystkie na wolnych to przy każdej cewce przy wypięciu będzie różnica w pracy silnika.

Silnik nie zareaguje przy odpięciu cewki jeśli będzie ona uszkodzona lub uszkodzony będzie  wtrysk  na którymś cylindrze.


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:56, 27.09.2014

  • 0
                       

#28 edi0401

edi0401
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 28.09.2014

Dzięki chłopaki. Jutro sprawdzam czujnik wału korbowego, raz jeszcze cewki no i na końcu wtryskiwacze.


Ale odrzucam raczej czujnik wału korbowego, gdyż pali na dotyk( z tego co wiem na ciepłym silniku przy uszkodzonym czujniku ciężko samochód odpalic).


  • 0
Seba

#29 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 10:39, 28.09.2014

a żaden kabel od wtryskiwaczy Ci się nie przerwał? w sumie ja miałem podobnie, kabel nie stykał i trzeba było go lutować i już ponad rok ok.


  • 0

#30 edi0401

edi0401
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:09, 28.09.2014

Sprawdzę. Czyli cewki lub wtryskiwacze(wtyczki, przewody)


  • 0
Seba





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, błąd, wypadanie zapłonu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq