Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Accord VIII 2.4 wypadanie zapłonu

VIII błąd wypadanie zapłonu

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#31 kornik1981

kornik1981
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Sokołów Podlaski
  • Silnik:1.4
  • Wersja:Opel Astra III Classic
  • KM:90
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 01.10.2014

Sprawdzę. Czyli cewki lub wtryskiwacze(wtyczki, przewody)

Czy udało się Tobie rozwiązać problem?


  • 0

#32 edi0401

edi0401
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:32, 05.10.2014

Witam,

 

Niestety tylko połowicznie. Nie pasałem długo ba nadal samochód stoi u mechanika tylko już innego. Ja wspominałem we wcześniejszych postach miałem błąd na 2i 3 cylindrze, samochód nie wkręcał się powyżej 3 tys. obrotów i cały drgał przy dodawaniu gazu. Chciałem się udać do innego mechanika, ujechałem 15 km i po ponownym odpaleniu auto zaczeło pracować i kręcić do 6 tys. Czyli można powiedzić, że samo się naprawiło podczas jazdy. Podpięcie do kompa i zero bęłedów. Byłem mocno ucieszony. Jednak na drugi dzień poranny rozruch i zapala się błąd silnika i auto przez kilka sekund nierówno chodzi. Ale przynajmniej da się jedzić, odpala ok., wolne obroty ok. i normalnie kręci do 7 tys. Jedyne co to minimalnie szarpie silnikiem podczas jazdy, jest nieco słabszy i więcej pali benzyny. Na kompie błąd P301 wypadane zapłonu na 1 cylindrze. Po skasowaniu go w ciągu dnia jeżdzę cały dzień i błąd nie wyskakuje. Na drugi dzień odpalam go rano i żóta kontrolka silnika zabija mi nastrój na cały dzień. Co to może Panowie być?. Mechanik absolutnie wymiękkka.

Srawdzone:

- cewki, wtryski, szczelność dolotu, luzy na zaworach, ciśnienie na cylindrach, ciśnienie ukłądu paliwowego

- wymienione świeczki na NGK iryda.

 

Stawiam skrzynkę jak ktoś mi pomoże.


  • 0
Seba

#33 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1034 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:33, 05.10.2014

No to masz to samo co ja. Też miałem to zawsze rano, jak było wilgotno. Z czasem gdy silnik się nagrzewał i w komorze było cieplej po paru zgaszeniach/odpaleniach zapalał na 4 gary i było ok do następnego dnia.

 

Przejrzyj dokładnie kable wtryskiwaczy, prawdopodobnie gdzieś jest przerwa, trzeba go zlutować i zaizolować.


  • 0

#34 edi0401

edi0401
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 05.10.2014

Sprawdzałem dokładnie wszystkie kable i wtyczki. Samochód ma 85000 km więc naprawdę jestem mocno zaniepokojony japońską niezawodnością.


  • 0
Seba

#35 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1034 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 03:06, 06.10.2014

to podjedź do ASO, powinni Ci to zrobić w ramach gwarancji jeśli jesteś 1szym właścicielem i serwisujesz auto.


  • 0

#36 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 17.01.2016

A że się tak zapytam bo mi właśnie wywalilo na bogato 300 301 302 303 304...
korekty krotkoterminowe wywalalo na 46 na zimnym silniku i lekko bylo czuc gaz na benzynie tez byly duze korekty w granicach 30
po nagrzaniu korekty wrocily na swoje miejsce tj +10 -10  dlugoterminowe ciagle stoi na 7
przy benzynie korekty wyzsze ok +5-15

cewki sprawdzane 10k km temu byly ok cisnienie w cyilndrach tez
dodatkowo wymienione 5k km temu swiece na NGK lpg

ale mialem robiona kleme kilka dni temu bo stara sie ruszala moze to byc przyczyna?


Użytkownik stalker7 edytował ten post 21:15, 17.01.2016

  • 0

#37 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1212 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:21, 17.01.2016

Widzę że diagnozowane urządzeniem KTS (mając  błędy nie kasując ich na dole masz instrukcję postępowania przypisaną do konkretnych błędów) Sprawdz dokładnie wszystkie połączenia .Najlepiej ,,przedzwonić ,, wszystkie kable (od wtrysków ,cewek) na ciągłość obwodu.Jak masz blisko do dobrego elektronika to sprawdzi


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:24, 17.01.2016

  • 0

#38 stalker7

stalker7
  • Forumowicz
  • 102 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Liquid Power Gas
  • KM:200~
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:00, 21.01.2016

sie samo naprawilo.. okazalo sie ze przy sporych mrozach(-18) dostaje w dupe reduktor(nie zaglebiajac sie w szczegoly) i rozpizguje mapki z tego zwzgledu bledy wypadania zaplonu.
Pojezdzilem troche na PB i minelo mapy same wrocily takie jak byly i gazu i pb

wczoraj znow go odpalam po calej nocy na mrozie jade jade i znow migajaca kontrolka wiec madrzejszy o doswiadczenie przelaczylem na PB dopoki sie dobrze nie zagrzal silnik i dopiero zmiana na gaz i wszystko pieknie jezdzi :)


Użytkownik stalker7 edytował ten post 08:00, 21.01.2016

  • 0

#39 Franc44

Franc44
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:Minsk Mazowiecki
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 18.02.2017

stalker7 tez mnie to męczyło z rana na zimnym silniku i nowej instalacji zjechałem na regulację pierwsza darmową ,podłączyli maszynę pod komputer i zmienili chyba temperaturę na listwie wtryskiwaczy gazowych , było -10 zmienili na -20 i problem przy przełączaniu na gaz i pracy na nie wszystkich garach zniknął i check sie nie zapalaja a tez mam 2.4 i notorycznie z rana po mrozach miałem to co ty wypadanie zapłonów


  • 0

#40 sito

sito
  • Forumowicz
  • 37 postów
  • Skąd:lubliniec
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:combi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:32, 02.10.2017

witam  dołączę o tematu objawy identyczne czyli miganie  chcek i błędy p0300 i na kazdym cylindrze z osobna zamiana cewek pomiędzy cylindrami nic nie daje. od jakiegoś czasu zauważyłem obniżenie wolnych obrotów ale od 3 dni jest tragedia nie da się jechać

jest jakieś rozwiązanie problemu ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, błąd, wypadanie zapłonu

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq