Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Szarpanie i strzelanie

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 24.09.2014

Witam. Od jakiegos czasu moj accord strzela i szarpie podczas jazdy. Czy moze byc to zwiazane z aparatem zapłonowym ? Dodam ze leci z niego olej w niewielkich ilosciach. iCzy aparaty do tych aut roznia sie czyms bo ceny zaczynaja sie na 100zl a koncza na 250 i widze ze kazdy wyglada tak samo a roznia sie troche oznaczenia.

Ostatnimy czasy wymienilem w nim sporo czesci lecz niestety szarpanie nie ustapilo, przez jakis czas bylo dobrze a teraz znow jest zle.

Wymienione czesci: swiece, paluch rozdzielacza, kopułka zapłonu, kable, map sensor

Silnik 2.0 is 131km


  • 0
Kojot

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:59, 25.09.2014

Strzela na LPG czy na pb? Dolot masz szczelny?
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:19, 26.09.2014

Olej leci ze środka aparatu czy z pod spodu?

Bo jeśli masz olej w środku to padł uszczelniacz i w zależności od ilości oleju wewnątrz możesz mieć problem.


  • 0

#4 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:12, 30.09.2014

strzela na gazie i na paliwie niestety


tak dolot jest szczelny .


z pod spodu. W miejsca gdzie laczy sie z karterem


rozkrecilem to i zauwazylem ze zepsul sie oring na tulei ktora wchodzi do silnikatylko nie wiem czy akurat to moze byc powodem ale jutro go zmienie i zobacze czy dalej bedzie sie tak dzialo


  • 0
Kojot

#5 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:38, 01.10.2014

Masz na myśli bojar te rurki co prowadzą do filtra powietrza a następnie do przepustnicy?
  • 0
Kojot

#6 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 10:04, 01.10.2014

Mam na myśli czy rura od filtra do przepustnicy, obudowę filtra i kolektor... Nawet najmniejszy przedmuch może to powodować
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#7 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:06, 02.10.2014

Wszystko jest szczelne. Niestety mam kolejny problem. Zmienilem uszczelniacz na tym walku, zalozylem tak samo jak byl wczesniej i niestety nie odpala. Iskra ma kolor pomaranczowy i wydaje mi sie ze ma przebicie, z kolei zalatwilem drugi aparat i swieca nie ma przebic ale kolor iskry jest bialy. Macie pomysl co moglo sie stac ? i czy ten walek na ktorym jest paluch rozdzielacza mozna jakos odwrotnie wlozyc do silnika bo probowalem na rozne sposoby ale z tego co widze frezy wydaja sie identyczne a jak wloze jedna strona to troche odstaje a jak przekrece o 180 stopni jest wszystko ok


tzn wchodzi aparat i nic nie odstaje ale i tak nie odpala auto


  • 0
Kojot

#8 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:10, 02.10.2014

Ruszając aparatem ustalasz kat zapłonu więc trzeba było sobie jakoś to oznaczyć przed zdjęciem... Mogłeś coś w aparacie źle złożyć albo coś
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#9 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:49, 02.10.2014

oznaczylem i zamontowalem go w tej samej pozycji. Nic nie moglem zepsuc bo zmienilem tylko oring na tym walku co wchodzi do silnika bez rozbierania aparatu


samo to ze przed demontazem i oznaczeniem sprawdzalem z ciekawosci aparat w kazdej pozycji i w kazdej pozycji odpalal tylko lepiej sie wkrecal na obroty lub gorzej


  • 0
Kojot

#10 kojot692880745

kojot692880745
  • Forumowicz
  • 59 postów
  • Skąd:Łódzie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 09.10.2014

Witam Ponownie.
Okazało się że w aucie padły świece i był trochę zasniedzialy Aparat w aucie. Trochę mnie to zdziwiło ponieważ świece były niedawno wymieniane no ale cóż. Dzięki wszystkim za pomoc
  • 0
Kojot





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq