XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pierwszy check po instalacji gazu
#1
Napisano 09:18, 09.10.2009
#2
Napisano 09:23, 09.10.2009
Parownik ??
Listwa wstryskowa ?
Komputer juz napisałes ze STAG4.
mozesz mieć spadek cisnienia na reduktorze jak jedziesz na takim bucie i dlatego zapala sie check. czy po zgaszeniu i zapaleniu auta zapala sie ponownie czy zgasła lampka??
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 09:28, 09.10.2009
Do zobaczenia na trasie.
#4
Napisano 09:28, 09.10.2009
I dzisiaj pierwszy raz po przekroczeniu 180 km/h pojawil sie check. Jakas rada?
mozesz mieć spadek cisnienia na reduktorze jak jedziesz na takim bucie i dlatego zapala sie check. czy po zgaszeniu i zapaleniu auta zapala sie ponownie czy zgasła lampka??
Tu raczej stawiałbym na listwę wtryskową. Bo spadek ciśnienia powodowałby przełączenie na PB. Jeżeli zapala się check to po zgaszeniu i odpaleniu silnika nadal się świeci, o ile przyczyną są wtryski.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5
Napisano 09:46, 09.10.2009
widzisz ja nie jestem kozak z LPG ale wiem ze mialem akcje ze cos było nie chalo z paronikiem i spadek cisnienia był i dysze w valdemarach za małe i zapalał sie checkTu raczej stawiałbym na listwę wtryskową. Bo spadek ciśnienia powodowałby przełączenie na PB. Jeżeli zapala się check to po zgaszeniu i odpaleniu silnika nadal się świeci, o ile przyczyną są wtryski.
marek zreanimował mi gaz zakładając Magic Jety i scorpiona ST i teraz bede cieszył sie ze swojej kuchenki gazowej
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#6
Napisano 09:55, 09.10.2009
dysze w valdemarach za małe i zapalał sie check
pewnie kolega rk, ma valteki tak jak pablo napisał.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#7
Napisano 10:29, 09.10.2009
co do pozostalych czesci instalacji dopytam sie co i jak.
#9
Napisano 11:32, 09.10.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 11:43, 09.10.2009
#11
Napisano 11:44, 09.10.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#12
Napisano 12:01, 09.10.2009
#13
Napisano 12:58, 09.10.2009
Dodam po raz kolejny,że w/w powód jak i źle wyregulowana instalacja powoduje w przypadku zbyt ubogiej mieszanki z biegiem czasu uszkodzenie silnika,a zbyt bogata mieszanka-uszkodzenie katalizatora.
#14
Napisano 14:17, 09.10.2009
#15
Napisano 14:50, 09.10.2009
Do zobaczenia na trasie.