Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Negatyw z Tyłu acco VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#1 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 19.09.2014

Zastanawia mnie jedna rzecz. Kupiłem accorda CL7 przed liftem i jak patrze na niego z tyłu to widzę, że ma dość spory moim zdaniem negatyw. Obydwa koła raczej są odchylone równo. Przednie zaś wyglądają równiutko pionowo. Czy tak powinno być? Zawiecha seria a koło 225/45 R17.


Użytkownik JANKES3 edytował ten post 15:41, 19.09.2014

  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:20, 19.09.2014

Tak
  • 0
                       

#3 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:38, 19.09.2014

Tak

Dzięki  :cwaniak:


  • 0

#4 Bażant

Bażant
  • Klubowicz
  • 460 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2013
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 01:52, 20.09.2014

Jedz na zbieżność i zobacz czy kąty masz w granicach tolerancji. Jeśli tak to ok, jeżeli nie, to jeśli nie zauwyzaszysz wynikającej z tego szybszej zdzieralnosci od wew. opon tylnich to tak zostaw.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCA5</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>

#5 Wydobywczy

Wydobywczy
  • Forumowicz
  • 516 postów
  • Skąd:Chrzanów/Jaworzno
  • Silnik:2.7
  • Wersja:Limited
  • KM:164
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:WG
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:25, 20.09.2014

zawias obniżony?


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:10, 20.09.2014

Ja podejrzewam ,ze chodzi koledze o fabryczny negatyw ,bo w acco jest zauważalny bez problemu w porównaniu do innych samochodów. Najlepiej jak były by ze dwie fotki


  • 0
                       

#7 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 20.09.2014

zawias seria. Postaram się strzelić jutro foty


  • 0

#8 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:44, 20.09.2014

coś w ten deseń ?

http://pictures.tops...s-2_1280x0w.jpg

http://s1.cdn.autoev...ors-2986_13.jpg

http://www.netcarsho...allpaper_08.htm


Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:49, 20.09.2014

  • 0
                       

#9 cthsqd

cthsqd
  • Forumowicz
  • 1111 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 20:51, 20.09.2014

To normalne.. W Accordach za normę uznaje się chyba -1.5 (jeśli dobrze pamiętam z rozmowy w serwisie gdzie robiłem geometrię), w BMW normą jest podobno nawet -2, więc nie ma co rozpaczać, no ale na pewno warto zrobić sobie geometrię na początku żeby wiedzieć na czym się stoi, a w sumie to jeździ ;-)


  • 0

eac2eccb9fc62cfe.jpg


#10 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 20.09.2014

Tak cos takiego, tyle, że na ostatniej focie opony są chyba 195 albo 205. U mnie są 225 i negatyw wygląda chyba ciut większy. Postaram się jeszcze foty wstawić pózniej. Dzięki za odzew.


  • 0

#11 TaryfiX

TaryfiX
  • Forumowicz
  • 819 postów
  • Skąd:BMTH
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Ex+
  • KM:Nieokiełznana
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:07, 21.09.2014

Radzę najlepiej jechać na geometrę z czujnikami laserowymi-ta pokaże idealnie kąty.

Tył w Acco można regulować delikatnie z tym że te śruby są tak zapieczone że na 90% sie urwą.

Oczywiście można ją dostać w ASO z tym że mechanik mnie uprzedził że mimo iż porwie tą śrubę może rozerwać także tuleje w którą wchodzi a tej tuleji już nie kupimy oddzielnie tylko z całym elemętem - a ten już kosztuje sporo.


  • 0

#12 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:23, 21.09.2014

cRb9QF.jpg

U6UkOK.jpg

wIS3P8.jpg

9oHPMR.jpg


Zdjęcia tego nie odzwierciedlają, pochylenie jest równe z obydwu str.


  • 0

#13 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:41, 21.09.2014

Chyba ,że tak ,bo lewa wygląda na bardziej pochyloną. zawias (sprężyny ) na pewno są Oem ? Faktycznie na zdjęciach wygląda ,że są minimalnie za bardzo (szczególnie lewa ale może to być złudzenie)albo niżej stoi n a zawiasie.Najlepiej jak podjedziesz sobie gdzieś na geometrię przy okazji regulując to co trzeba .


Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:43, 21.09.2014

  • 0
                       

#14 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 21.09.2014

Będę miał wiecej czasu to napewno podjadę sprawdzić geometrię.


  • 0

#15 slav2006

slav2006
  • Forumowicz
  • 318 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190++
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:44, 21.09.2014

prawidłowe pochylenie kół tylnych w acco to od -1 do -1,5 stopnia


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq