Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Przewód ciśnieniowy pompy wspomagania

VI przewód ciśnieniowy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 gresioresio

gresioresio
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 18.09.2014

Witam!

Mam problem z cieknącym przewodem ciśnieniowym wchodzącym do pompy wspomagania. Cieknie on na ostatnim łączeniu gumowego węża z tą metalową częścią.

 

http://pokazywarka.p...zdjecie12911672

 

Przy maksymalnie skręconej kierownicy leci kropla oleju co 1-2 sekundy...

 

Kupiłem taki wężyk, ale okazało się, że nie jest kompletny, Mianowicie kończy się on zaraz za czujnikiem ciśnienia jakimś dziwnym gwintem.

 

http://pokazywarka.p...zdjecie12911677

 

Ten wężyk co jeszcze jest w aucie w tym miejscu wygląda tak:

 

http://pokazywarka.p...zdjecie12911696

 

I teraz pytanie: co zrobić, żeby było dobrze? Najlepiej na terenie Warszawy i okolic. Możliwości jakie widzę:

1. Ten cieknący wężyk jakoś wyciągnąć w całości i postarać się go naprawić. Jeśli tak, to gdzie i u kogo można takie coś naprawić? Zakupiony wężyk zwrócić.

2. Cieknący wężyk wywalić, zakupiony jakoś zainstalować? Tu pada pytanie - Czy ktoś zna kogoś kto by był stanie to zrobić? (Najlepiej na terenie Warszawy i okolic.)

3. Kupić następny wężyk (wiadome chyba jest, że ciężko je znaleźć) a ten już zakupiony zwrócić?

 

Jeśli ktoś ma jakiś inny pomysł - jestem otwarty na propozycje - byle działało i nie ciekło.

 

Dziękuję i pozdrawiam!


Użytkownik gresioresio edytował ten post 20:21, 18.09.2014

  • 0

#2 gasoline

gasoline
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:White_stock
  • Silnik:F18
  • Wersja:ES+
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 30
Super

Napisano 21:02, 18.09.2014

Witaj. Pierwszym postem powinieneś się przywitać w specjalnie przygotowanym do tego temacie.. Ale skoro masz problem to powiem ci kilka rzeczy, na które warto byś zwrócił uwagę  podczas tej wymiany. Ostatnio tak się składa, że wymieniałem ten wężyk. No i coś ci powiem jak będziesz szukał tego przewodu. U mnie problem polegał na tym, że mimo że kupiłem wąż do accorda wyglądający tak samo (miałem swój na wzór), okazało się, że mocowanie na pompie jest inne (wewnątrz).... Padł pomysł, by mocowanie do pompy zostawić stare (te metalowe), a resztę węża (gumową) wymienić na nową. Trzeba było z 2 zrobić jeden, ale udało się. Mój genijalny mechanik wykombinował jak je połączyć. Ogólnie na foto najbardziej po prawej masz wygląd jak to wygląda. Także, jakbyś miał inny wąż to zawsze da się coś z tego zrobić.
Pierwsza podpowiedź. To jak robisz węża, to wymień od razu sobie chłodniczkę płynu wspomagania (foto 1 i 2 po lewej), będziesz miał cały układ wymieniony i pewny, a jak nie wymienisz i poleci ci chłodniczka na mocowaniu to będziesz płakał, że jednak pożałowałeś pare zł na rurkę miedzianą.
Druga podpowiedź. To pytanie co zalejesz teraz do układu wspomagania Honda PSF, ATF Motul, czy Dextron II ? :) I już niezależnie od tego co wlejesz czy zacznie ci pompa wyć, czy nie bo u ludzi bywa różnie. No i czy nie zacznie coś cieknąć.
Trzecia podpowiedź. To rada jeśli to robisz sam, to poczytaj o odpowietrzaniu pompy, żeby jej nie zarżnąć.


IMG3292JP_eaaersw.JPG


Użytkownik gasoline edytował ten post 21:14, 18.09.2014

  • 0

Honda Accord VI F18B2 CH6 ES '01 http://www.accordklu...es-by-gasoline/ była Honda Civic VI D14A5 MA8 R90 '97


#3 bartekos

bartekos
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FD7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:52, 19.09.2014

Jak miałem wyciek  tego przewodu to pojechałem do firmy, która zakuwa przewody hydrauliczne.

Dałem stary wąż na wzór i w ciągu 30 minut zrobili mi identyczny, który pasował idealnie.

Wygląda solidniej od przewodu OEM.

Koszt 220zł dla mnie był OK biorąc pod uwagę bardzo wysokie ceny używek.


  • 0

#4 gresioresio

gresioresio
  • Forumowicz
  • 7 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 19.09.2014

@gasoline - dzięki za rady [; Wolałbym raczej oddać auto do jakiegoś speca, żeby on to zrobił [; btw przywitałem się (http://www.accordklu...ic/32895-witam/)

Póki co to olej dolewam Orlen Hipol ATF IID bo szkoda lepszego żeby tak sobie kapał...

 

@bartekos - ale wyciągnąłeś z auta cały przewód tj. od pompy aż do maglownicy? Gdzie to robiłeś, jakieś namiary?


Użytkownik gresioresio edytował ten post 08:45, 19.09.2014

  • 0

#5 bartekos

bartekos
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:FD7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:41, 19.09.2014

Tak, cały przewód był wytargany. Przy wyjmowaniu mnie nie było ale założenie nowego przewodu zajęło jakieś 15-20 minut, więc nie jest to

super skomplikowana sprawa.

 

Robiłem u znajomego w warsztacie na Grzybowskiej 51

 

BTW jak chcesz to oddam w dobrej cenie 2 buteleczki oryginalnego płynu Hondy PSF do wspomagania

2x 0.35L - fabrycznie zapakowane.


Użytkownik bartekos edytował ten post 09:43, 19.09.2014

  • 0

#6 Fox75

Fox75
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Zamość
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:53, 27.11.2016

Jeżeli chodzi o zakuwanie przewodów polecam dla użytkowników z rejonu Zamościa gościa w rejonie lotniska (Mokre). Robiłem u niego. Zna temat i ceny OK (przewód zawiozłem wymontowany


  • 0

#7 tomonikos

tomonikos
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:15, 29.04.2017

Witaj. Pierwszym postem powinieneś się przywitać w specjalnie przygotowanym do tego temacie.. Ale skoro masz problem to powiem ci kilka rzeczy, na które warto byś zwrócił uwagę  podczas tej wymiany. Ostatnio tak się składa, że wymieniałem ten wężyk. No i coś ci powiem jak będziesz szukał tego przewodu. U mnie problem polegał na tym, że mimo że kupiłem wąż do accorda wyglądający tak samo (miałem swój na wzór), okazało się, że mocowanie na pompie jest inne (wewnątrz).... Padł pomysł, by mocowanie do pompy zostawić stare (te metalowe), a resztę węża (gumową) wymienić na nową. Trzeba było z 2 zrobić jeden, ale udało się. Mój genijalny mechanik wykombinował jak je połączyć. Ogólnie na foto najbardziej po prawej masz wygląd jak to wygląda. Także, jakbyś miał inny wąż to zawsze da się coś z tego zrobić.
Pierwsza podpowiedź. To jak robisz węża, to wymień od razu sobie chłodniczkę płynu wspomagania (foto 1 i 2 po lewej), będziesz miał cały układ wymieniony i pewny, a jak nie wymienisz i poleci ci chłodniczka na mocowaniu to będziesz płakał, że jednak pożałowałeś pare zł na rurkę miedzianą.
Druga podpowiedź. To pytanie co zalejesz teraz do układu wspomagania Honda PSF, ATF Motul, czy Dextron II ? :) I już niezależnie od tego co wlejesz czy zacznie ci pompa wyć, czy nie bo u ludzi bywa różnie. No i czy nie zacznie coś cieknąć.

 

 

Hej mam accorda VI cieknie mi z powodu zasialającego wspomaganie i powrotnego. Masz jakies konkretne pomysly albo mechanika który zrobi cos madrego z tymi przewodami?


Hej mam accorda VI cieknie mi z powodu zasialającego wspomaganie i powrotnego. Masz jakies konkretne pomysly albo mechanika który zrobi cos madrego z tymi przewodami?

Bardzo proszę Cię o pomoc


  • 0

#8 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 07:49, 30.04.2017

Witaj. Pierwszym postem powinieneś się przywitać w specjalnie przygotowanym do tego temacie..

Czepiacie się o te bezsensowne powitania na które praktycznie nikt nie odpowiada oprócz krisss111.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, przewód ciśnieniowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq