Zrobiłeś fuszerkę nie eksperyment
Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:38, 21.01.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:36, 21.01.2015
Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:38, 21.01.2015
Napisano 14:40, 21.01.2015
Jesli 5-10-15 gram...mialo by spowodowac bicie,to wszystkie kamyki siedzace w biezniku pourywaly by kolo
Jesli maszyna pokazuje OK...to wystarczy przekrecic felge w inne polozenie, w stosunku do walu wywazarki...ponownie
wlaczyc wywazanie...i mamy 5-10 gram niewywagi....zawsze.
To slawetne OK pokazuje optymalne wywazenie felgi...tylko w tym jednym ustawieniu do walu.
Użytkownik gebek edytował ten post 14:46, 21.01.2015
Napisano 15:32, 21.01.2015
nic nie stoi na przeszkodzie, żeby potestować i powyżej stówki km/h i pewnie kiedyś tez spróbuje, żeby zaspokoić swoją ciekawość.
Tu nie maa co testować .60g będzie się szarpać powyżej 100km/h
Jesli 5-10-15 gram...mialo by spowodowac bicie,to wszystkie kamyki siedzace w biezniku pourywaly by kolo
Jesli maszyna pokazuje OK...to wystarczy przekrecic felge w inne polozenie, w stosunku do walu wywazarki...ponownie
wlaczyc wywazanie...i mamy 5-10 gram niewywagi....zawsze.
To slawetne OK pokazuje optymalne wywazenie felgi...tylko w tym jednym ustawieniu do walu.
Proszę cię
10-15g to już czuć bez specjalnego wczuwania się.Najbardziej wkurzające na dłuższych trasach/drobne mrowienie przechodzące co jakiś czas w drobne drżenie.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:28, 21.01.2015
Napisano 16:45, 21.01.2015
Tu nie maa co testowć .60g będzie się szarpć powyżej 100km/h
Proszę cię
10-15g to już czuć bez specjalnego wczuwania się.Najbardziej wkurzające na dłuższych trasach/drobne mrowienie przechodzące co jakiś czas w drobne drżenie.
Mam w pracy wywazarke...wiec wiem co pisze/mowie. Pojedz do ''swojego zaufanego''wulkanizatora i popros o wykonanie prostego testu.
Niech wywazy jedno kolo na ''0''. Potem trzymajac pedal hamulca walu wywazarki,przekreci kolo o cwierc obrotu i pusci maszyne.
Dostaniesz wynik 5-10 gram niewywagi. Potem powtorz przesuniecie kola o kolejne cwierc obrotu...znowu otrzymasz inny wynik.
Za trzecim razem znowu inny wynik...tylko przestawiaj zawsze kolo w stosunku do walu.
Jesli Twoja teoria bylaby prawidlowa,to musialbys po kazdym przestawieniu kola,je wywazyc.
Te 5-10 gram,to tolerancja...tego nie wyczujesz.
Sa wywazarki,np. Hunter...gdzie producent nakazuje utawianie kola zawsze w tym samym punkcie,ale sa marki np. Geodyna,gdzie producent tego nie wymaga.
Napisano 18:25, 21.01.2015
wyważarki to jedno i opowiadania
To że po zdjęciu koła i założeniu koła może pokazać 5 gram to OK.
co do testów
Ja nie muszę robić testu
przykład ostatnie lato/ koła wyważone na wiosnę...dobrze bo , dobrze wyważa akurat ten gość i ma wyważoną wyważarkę
Lipiec: pojawia się mrowienie na kierownicy tak falowo w czasie jazdy
obróciłem koła na szplikach ze dwa,trzy razy co 90* w stosunku do piasty ..niby lepiej ale raczej nic nie pomogło,to póżniej
podjazd pod mechanika .
Prawe koło ściągnięte z samochodu 0,0 ../wyważarka ustawiona na dokładność 1gr zostawione bez ściągania ołowiu
lewe 6gr (pojawia się nikła nadzieja ale trochę mała niedowaga).../ustawione na 0,0 na trasę / nie ma mrowienia ,objeżdżone do zimy
Tak więc nie przekonują mnie bajdużenia jak w większości mechaników o ich prawidłowych ustawieniach i sprawnych wyważarkach oraz tolerancji 5-10g
Wyważać się nie chce (rozumię to. czas to pieniądz) albo maszyna pokazywałaby za każdym razem co innego ,bo kalibracji już nie pamięta .
Dobrze ,ze nie trafiłem na tą twoją wyważarkę,bo jeździłbym do dzisiaj z lekko drżącą kierownicą i szukałbym po zawieszeniu ,piastach,przegubach,tarczach,oponach i bóg wie co jeszcze i jednocześnie klął pod nosem na hondę
Ps.
...a 10 gram na moich letnich kołach to wyczuwam na tylnym siedzeniu
i nie wspomnę ile to kiedyś najeżdziłem się moją IV gen z lekko drgająca kierownicą .Oczywiście gdzie bym nie pojechał ponowne doważenie na "0,0 "na dwóch kołach ...ech scyzoryk otwiera się w kieszeni
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:15, 26.02.2015
Napisano 18:51, 21.01.2015
Dobra...ja sie poddaje.
Napisano 18:57, 21.01.2015
je się wtedy nie poddałem ...na szczęście
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych