Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pompa czy maglownica???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:38, 10.11.2014

chyba samoczynnie. Zbiornik jest najwyższym punktem układu i tak uleci powietrze. Dolać do stanu i tyle.


  • 0

#17 jaca

jaca
  • Forumowicz
  • 976 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:35, 10.11.2014

Dokładnie tak. Odpowietrzanie jest "samoczynne". Tylko NIE odpowietrzaj ruszając kierownicą od oporu do oporu. Lekkie ruchy, najwyżej do połowy maksymalnego obrotu - kilka razy na przemian lewo-prawo.
Ja pamiętam miałem tak, że wlałem płyn, pokręciłem trochę, ale wspomaganie nie działało wcale. Ruszałem lewo i prawo i nic. Zostawiłem na kilkadziesiąt minut. Najwyraźniej samo ociekło i po odpaleniu od razu zaskoczyło.

A jeśli mogę zapytać - dlaczego do wspomagania polecacie MTF/ATF, a nie PSF?
  • 0

#18 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 14:14, 10.11.2014

Tak się wymienia płyn:
 


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#19 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:45, 16.11.2014

Kolego Rumcyk27 i jak pompa po regeneracji? Gdzie kupowałeś części i czy do i-ctdi będą pasowały.


  • 0

#20 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:58, 16.11.2014

ja jestem przeciwnikiem regeneracji :) - przerobiłem to na własnej skórze choć na przykładzie VI - albowiem w moim przypadku zepsuł się zawór zwrotny wysokiego ciśnienia :)
 

regeneracja o tyle uważam za bezcelową ze na necie jest pełna paleta nowych pomp wspomagania SKV do accordów (z wyłączeniem VI gena) - ceny ok 350-500 zł

 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#21 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:37, 16.11.2014

Hmm mozesz kolego podrzucic jakiegos linka z tymi pompami do i-ctdi. Moje objawy to rzezenie pompy (w skrajnych polozeniach glosniej) i pieniacy sie plyn w zbiorniczku. Mozliwe ze pompa sama w sobie lapie powietrze? Dodam, ze 3 miesiace temu zakuwalem nowy przewod wysokiego cisnienia od wspomagania ale nic sie nie dzialo do wczoraj.


  • 0

#22 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:21, 16.11.2014

http://allegro.pl/li...t-1106&buyNew=1


Hmm mozesz kolego podrzucic jakiegos linka z tymi pompami do i-ctdi. Moje objawy to rzezenie pompy (w skrajnych polozeniach glosniej) i pieniacy sie plyn w zbiorniczku. Mozliwe ze pompa sama w sobie lapie powietrze? Dodam, ze 3 miesiace temu zakuwalem nowy przewod wysokiego cisnienia od wspomagania ale nic sie nie dzialo do wczoraj.

masz po prostu zapowietrzony układ wspomagania

ale jak mówiłem - i pełna szczelność układu a zacinający się zawór zwrotny dadzą te same objawy


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#23 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:05, 16.11.2014

Te aukcje widzialem ale jest jeden problem, wszedzie pisza ze do rocznikow 2001-2005 (moj jest poliftowy 2006 ale nie sadze zeby wprowadzili jakas inna pompe) no i nigdzie nie jest sprecyzowane czy diesel czy benzyna a z tego co wyczytalem roznia sie mocowaniami.


  • 0

#24 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:17, 16.11.2014

trzeba zadzwonić i pytać - ale możliwości są :) w sklepach też są :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#25 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:30, 16.11.2014

Teraz najlepsze odpalilem dzis auto pompa rzezila i pienila plyn. Po chwili jazdy przeszlo jej i jak dojechalem do domu po przejechaniu 50 km nic nie rzezi (moze jakos cicho ale nie wiem czy tak wczesniej tez nie bylo) i nie pieni sie plyn. Nie czaje czy raz moze gdzies lapac powietrze a raz nie, czy ten zawor zwrotny raz dziala prawidlowo a raz nie. Ma ktos jakis pomysl o co kaman.


  • 0

#26 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:50, 16.11.2014

Zawór zwrotny działa tylko przy wysokich obrotach silnika, czyli jak jedziemy w trasie to nie mam mocnego wspomagania (albo wcale) żeby sterowanie było bardziej bezpośrednie (lepsze czucie auta). Zawór zwrotny nie może powodować zapowietrzania się. Większości przypadków głośna praca pompy to zaciąganie powietrza do układu. Nieszczelność może być przy pompie, jak również przy listwie. Przy krócach są oringi i tam może być nieszczelność. Tam samo zużyta listwa może to powodować.

 

Tutaj  walka Erica z pompą:

 

Eric stwierdził, że u niego mogły być nierówne powierzchnie styku dekielka i korpusu, przez co uszczelka nie uszczelniała dobrze.


Użytkownik pablo.see edytował ten post 17:51, 16.11.2014

  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#27 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:59, 16.11.2014

Teraz najlepsze odpalilem dzis auto pompa rzezila i pienila plyn. Po chwili jazdy przeszlo jej i jak dojechalem do domu po przejechaniu 50 km nic nie rzezi (moze jakos cicho ale nie wiem czy tak wczesniej tez nie bylo) i nie pieni sie plyn. Nie czaje czy raz moze gdzies lapac powietrze a raz nie, czy ten zawor zwrotny raz dziala prawidlowo a raz nie. Ma ktos jakis pomysl o co kaman.

,..a nie zaczynała rzęzić po "dobijaniu"  do końca ? w lewo czy w prawo ? Może na listwie wtedy łapała nieszczelność


Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:03, 16.11.2014

  • 0
                       

#28 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:26, 17.11.2014

nie do końca się zgodzę - ja u siebie przygody zaczynałem od wymiany uszczelnień na nowe z ASO - efektu nie było za to uderzenie młotkiem w obudowę pompy w okolicach zaworu powodowało uciszenie pracy pompy na 10 minut :) - ciekawa przypadłość :) - ostatecznie wpadła pompa od aerodecka i jest idelnie


co by nie bylo ja polecam wymianę całej no nowa skoro są dostępne 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq