Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Uszkodzony wałek rozrządu 2.0 i-vtec 2003 VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
84 odpowiedzi w tym temacie

#61 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:25, 14.03.2017

Ja osobiscie u siebie w moim k20a6 wrzucilem walek z k20a3, sa identyczne. Co do k24 to tylko wersje bez vteca na wydechowym, czyli jedna krzywka. Bo np k24a3 ma 3 krzywki.


  • 0

#62 JanekWLKP

JanekWLKP
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:36, 14.03.2017

No to szukam .......... cena nowego zabija.


  • 0

#63 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:15, 14.03.2017

Podzwon do sprzedawcow na aledrogo, ci krorzy maja jakies czesci od silnikow hondy. Czesto tak wlasnie mozna dobrze trafic. I nie zdziw sie, ze czasem cena za kompletna glowice bedzie niewiele wieksza niz za jeden walek lub beda chcieli sprzedac tylko w komplecie. Ja swego czasu kupilem kompletna glowice w super stanie za jakies 450.


  • 0

#64 JanekWLKP

JanekWLKP
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 15.03.2017

W Krakowie/Wieliczka mają nowe za 800 PLN brutto podobno niemieckie (www.hondacentrum.pl) ktoś coś od nich brał ? Jakieś opinie na ich temat ?  Az nie chce się wierzyć w ta cenę - czy to aby nie Niemiec prosto z Chin?Wszystko na fakturę, dają rok gwarancji ......... 


  • 0

#65 bartek87

bartek87
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:27, 23.03.2017

Wczoraj regulowałem zawory i zauważyłem że coś zaczyna się i u mnie. Auto z połowy 2004r. Uszkodzenie jeszcze niewielkie - na jednej krzywce , pierwszy cylinder. Chyba zacznę się rozglądać za nowym wałkiem. Co myślicie?

 

eye4pzwkmpr9_t.jpg


  • 0

#66 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:10, 23.03.2017

Chyba dalbym z tym spokoj. Poprostu kontrolowac stan przy okazji regulacji zaworow.


  • 0

#67 bartek87

bartek87
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:41, 24.03.2017

Pytanie ile to wytrzyma bo kolejną regulację planuję za 10-15tys. a nie chciałbym narobic sobie zbyt dużo szkód w silniku  :) Z tego co czytałem w większości padają wydechowe a u mnie dla odmiany ssący.


  • 0

#68 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:23, 24.03.2017

Też dałbym sobie spokój na razie .Może to ślad z przeszłośći Jakiś jednorazowy incydent z olejem itp.
  • 0
                       

#69 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 17:31, 24.03.2017

Dokładnie, odpusc narazie..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#70 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 18:32, 24.03.2017

Jeździć.


  • 0

#71 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:08, 24.03.2017

To nie ta wada
  • 0

#72 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:58, 20.12.2017

W Krakowie/Wieliczka mają nowe za 800 PLN brutto podobno niemieckie (www.hondacentrum.pl) ktoś coś od nich brał ? Jakieś opinie na ich temat ?  Az nie chce się wierzyć w ta cenę - czy to aby nie Niemiec prosto z Chin?Wszystko na fakturę, dają rok gwarancji ......... 

 

Ktoś brał od HondaCentrum te wałki nowe ? Podobno dużo osób od nich brało i reklamacji brak.


  • 0

#73 michal81

michal81
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • Skąd:lubelskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:19, 20.12.2017

Witam kolego ja brałem i zrobiłem już na nim jak na razie 3000 km.


  • 0

#74 mr_simon

mr_simon
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Dębno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive ACC
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:58, 21.12.2017

A brał ktoś wałek od Świątka?


  • 0

#75 Manix

Manix
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Chełmno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:57, 27.03.2021

Witam. Odgżeję temat. Jestem tu nowy i robię to pierwszy raz, więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Wymieniłem dziś wałek wydechowy rozrządu na nowy od Świątka w k20a6. Przed wymianą rozrząd był ustawiony idealnie na znakach. Zaznaczyłem farbą miejsca na łańcuchu i kołach zębatych i wydawało się, że wymiana powinna pójść gładko. Niestety po demontażu wałka wydechowego łańcuch wpadł mi częściowo do środka zanim go złapałem i podpiąłem na gumie. Podczas zakładania nowego wałka wydechowego koło na wałku ssącym minimalnie się przekręciło razem z łańcuchemh "do tyłu" ale znak na kole pasowym nie przesunął się (czyżby przeskoczył?) Wałek wydechowy zamontowałem zgodnie z zaznaczeniem na kole i na łańcuchu. Niestety w tej pozycji znaki nie zgrywały się. Jak spróbowałem je zgrać na kołach zębatych to przesunął mi się znak na kole pasowym z 2-3cm, więc zacząłem kombinować, zrobiłem kilka obrotów wałem i znaki całkiem się rozjechały. W związku z tym mam pytanie, co z tym zrobić? Czy ustawić znak na wale i do niego ustawić koła na wałkach żeby się zgrywały, czy jak to zrobić? Wiem, że zaraz pojawią się głosy - nie umiesz, nie rób. Ja jednak chcę to zrobić tak, jak powinno być, więc proszę o pomoc. Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi znawców tematu.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq