Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Uszkodzony wałek rozrządu 2.0 i-vtec 2003 VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
84 odpowiedzi w tym temacie

#31 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:41, 22.10.2014

Do wymiany wałków trzeba rozpiąć rozrząd. Jaki koszt zależy gdzie wstawisz auto.

Uszkodzenia mogą być różne w zależności od tego w jaki sposób wałek jest uszkodzony. Jak rozhartuje Ci się krzywka zetrze to opiłki lecą w olej, a ponadto masz inną wysokość wzniosu zaworu.

Koledze w silniku 2.4 rozhartował się wałek na podporze i zatarł. Dalej ciężko jechać.


  • 0

#32 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:45, 15.06.2016

55ab38ed490c75cf71e095c857691748.jpg

Trafił mi sie kolejny K20A6 przy regulacji z wytartym wałkiem. 2003r 240kkm

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#33 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 06:25, 17.06.2016

Strach tym jezdzic,strach to kupic;) to mi sie jeszcze nie trafilo
Najlepeij przed kupnem otwierac pokrywe rozrzadu i sprawdzac
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#34 inc0gnito

inc0gnito
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:59, 17.06.2016

Ja przerabialem uszkodzony walek rok temu. Bodajze wydechowy. Z allegro 350zl + ok 1k wymiana o ile dobrze pamietam.
  • 0

#35 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2931 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 09:37, 17.06.2016

Nowy na OLX w Lublinie widzialem za 569zlr

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#36 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:43, 17.06.2016

Ja przerabialem uszkodzony walek rok temu. Bodajze wydechowy. Z allegro 350zl + ok 1k wymiana o ile dobrze pamietam.

Qrcze troche drogo jak za wymiane walka, no chyba ze cos jeszcze bylo robione przy okazji.


  • 0

#37 inc0gnito

inc0gnito
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:toruń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:45, 18.06.2016

Byla robiona jeszcze regulacja zaworow, ale to jakies 50zl. Mechanik stwierdzil, ze tak drogo bo trzeba zdjac caly rozrzad i w ogolw jest sporo roboty. Jesli sie nie myle ktos w innym poscie tez placil 750 za taka usluge.
  • 0

#38 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:34, 18.06.2016

Gdy sie wyciaga caly rozrzad to roboty troche jest. Ale tak dla potomnych rozrzadu nie trzeba demontowac, wystarczy odkrecic napinacz, a lancuch podwiesic na gumie od np majtek hehe, zeby nie przesunal sie na wale korbowym, a nawet jesli to i tak mozna go ustawic. Roboty z walkiem nie ma az tak wiele i nie jest specjalnie skomplikowana. Jedyne co potrzebne to klucz dyno.


  • 0

#39 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:44, 18.06.2016

A ja się zastanawiam dlaczego Honda typuje na akcję serwisową nie wszystkie auta z tą wadą. Próbował bym sądownie egzekwować wymianę wałka.
  • 0

#40 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:04, 18.06.2016

Gdy sie wyciaga caly rozrzad to roboty troche jest. Ale tak dla potomnych rozrzadu nie trzeba demontowac, wystarczy odkrecic napinacz, a lancuch podwiesic na gumie od np majtek hehe, zeby nie przesunal sie na wale korbowym, a nawet jesli to i tak mozna go ustawic. Roboty z walkiem nie ma az tak wiele i nie jest specjalnie skomplikowana. Jedyne co potrzebne to klucz dyno.

Ale osłonę rozrządu trzeba odkręcić, mam na myśli pokrywę w bocznej części silnika a tym samym zdjąć koło pasowe  ?


  • 0

#41 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:20, 18.06.2016

Do wymiany samych walkow nie trzeba odkrecac oslony rozrzadu ani kola pasowego. Jedynie pokrywke napinacza, 3 sruby m6 bodajze.


  • 0

#42 b0a

b0a
  • Nowy
  • 20 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:14, 30.06.2016

Byla robiona jeszcze regulacja zaworow, ale to jakies 50zl. Mechanik stwierdzil, ze tak drogo bo trzeba zdjac caly rozrzad i w ogolw jest sporo roboty. Jesli sie nie myle ktos w innym poscie tez placil 750 za taka usluge.

drogo sobie powiedział mechanik. ja u Adama w HTK zapłaciłem za wymianę walka z reg. zaworów 250 zł


Wysłane z mojego Lenovo K50a40 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik b0a edytował ten post 23:15, 30.06.2016

  • 0

#43 rebeliano

rebeliano
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 11.08.2016

Gdy sie wyciaga caly rozrzad to roboty troche jest. Ale tak dla potomnych rozrzadu nie trzeba demontowac, wystarczy odkrecic napinacz, a lancuch podwiesic na gumie od np majtek hehe, zeby nie przesunal sie na wale korbowym, a nawet jesli to i tak mozna go ustawic. Roboty z walkiem nie ma az tak wiele i nie jest specjalnie skomplikowana. Jedyne co potrzebne to klucz dyno.

Cześć

 

możesz coś więcej powiedzieć odnośnie wymiany wałków bez ruszania rozrządu, chciałem się za to zabrać samodzielnie i szukam informacji,

może masz jakieś foto etc.


Użytkownik rebeliano edytował ten post 10:50, 11.08.2016

  • 0

#44 owsikk

owsikk
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-R
  • KM:250+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:ep3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:44, 11.08.2016

Tutaj masz info na temat wałków

http://www.accordklu...ządu-wydechowy/


  • 0

#45 rebeliano

rebeliano
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:46, 22.09.2016

chrishonda, dnia 18 Cze 2016 - 16:34, napisał: snapback.png

Gdy sie wyciaga caly rozrzad to roboty troche jest. Ale tak dla potomnych rozrzadu nie trzeba demontowac, wystarczy odkrecic napinacz, a lancuch podwiesic na gumie od np majtek hehe, zeby nie przesunal sie na wale korbowym, a nawet jesli to i tak mozna go ustawic. Roboty z walkiem nie ma az tak wiele i nie jest specjalnie skomplikowana. Jedyne co potrzebne to klucz dyno.

 

potwierdzam, nie trzeba demontować pokrywy rozrządu

chciałem tak zrobić ponieważ łańcuch mi spadł ale poległem na próbie odkręcenia koła pasowego ( 3 urwane klucze ), jak kolega 'chrishonda' potwierdził prv że się da to pokombinowałem i w sumie bez większych trudności założyłem łańcuch na nowe wałki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq