Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

LPG problem

VI map sensor LPG

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 16.09.2014

Witam

Mam problem  z lpg a mianowicie z przełączenie z pb na lpg.

Odpalam na pb ,rozgrzeje się do odpowiedniej temperatury i w momencie przełączenia na lpg samochód gaśnie.

Sprawdzałem elektrozawór i jest ok, słychać jak się załącza i po chwili drugi sygnał i gaśnie.

Czytałem trochę na ten temat i najczęściej  uszkodzeniu ulega map sensor  lub czujnik temperatury reduktora .

Teraz pytanie czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić oba czujniki  i co jeszcze może być przyczyna braku lpg??

 

Instalacja: OMVL DREAM XXI

Reduktor: KME

Wtryski: EPIGAZ

Map sensor :Pressure Sensor code 013


Użytkownik karan90 edytował ten post 13:47, 16.09.2014

  • 0

#2 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:56, 16.09.2014

elektrozawory sa dwa: przy butli i przy reduktorze. ktoty sprawdzales?

najlepiej podpiac sie kompem i zobaczyc co sie dzieje bo tak to tylko wrozenie

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk 2

Użytkownik artek0903 edytował ten post 19:58, 16.09.2014

  • 0

#3 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:53, 17.09.2014

elektrozawory sa dwa: przy butli i przy reduktorze. ktoty sprawdzales?

najlepiej podpiac sie kompem i zobaczyc co sie dzieje bo tak to tylko wrozenie

Wysyłane z mojego GT-I9001 za pomocą Tapatalk

wiem ze są 2 a sprawdzałem ten przy butli i on się załączył i od razu odskakuje ,a kompa mam zamiar dzisiaj podpiąć


  • 0

#4 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 06:49, 17.09.2014

Prawdopodobnie klei się regulator w reduktorze.


  • 0

#5 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:54, 17.09.2014

Prawdopodobnie klei się regulator w reduktorze.

 

regulator ,mam sekwencje i pierwszy raz słyszę o czymś takim .

w jaki sposób można rozwiązać ten problem i jaka pewność ze to regulator??


Użytkownik karan90 edytował ten post 11:58, 17.09.2014

  • 0

#6 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 12:22, 17.09.2014

Regulator ciśnienia jest w reduktorze,a że masz sekwencje to ja wiem,dla tego napisałem o tym.


regulator ,mam sekwencje i pierwszy raz słyszę o czymś takim .

w jaki sposób można rozwiązać ten problem i jaka pewność ze to regulator??

Należało by wrzucić OSC z tego gaśnięcia lub podejrzeć jakie jest ciśnienie w tym momencie gdy auto gaśnie,bo masz dwie możliwości,reduktor nie daje ciśnienia lub pompuje do maxa i wtryskiwacze nie mają siły się otworzyć.


  • 0

#7 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 17.09.2014

podłączyłem pod kompa i żadnego błędu nie wywaliło a ciśnienie gazu pokazuje 0,20

a co z map sensor i czujnikiem temperatury reduktora jak je sprawdzić ??

możliwe ze coś z tych dwóch opcji padło??


Użytkownik karan90 edytował ten post 15:00, 17.09.2014

  • 0

#8 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:38, 18.09.2014

podłączyłem pod kompa i żadnego błędu nie wywaliło a ciśnienie gazu pokazuje 0,20

a co z map sensor i czujnikiem temperatury reduktora jak je sprawdzić ??

możliwe ze coś z tych dwóch opcji padło??

Sprawdzisz bardzo prosto zdejmując wąż gumowy z wtryskiwaczy lub innego miejsca pomiędzy reduktorem a wtryskiwaczami,jeżeli będzie ciśnienie gazu to masz uszkodzony Map-sensor,natomiast jeżeli nie będzie gazu w tym wężu to reduktor się zaciął.Proste sprawdzenie i skuteczne.


  • 0

#9 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 19.09.2014

temat zamknięty ,uszkodzony był elektrozawór przy reduktorze :)


  • 0

#10 Owak

Owak
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 04.11.2014

temat zamknięty ,uszkodzony był elektrozawór przy reduktorze :)

Pytanko gasł zawsze czy tylko na wolnych obrotach?


  • 0

#11 karan90

karan90
  • Forumowicz
  • 149 postów
  • Skąd:Kościerzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:12, 06.11.2014

u mnie gasł zawsze ,niezależnie od obrotów


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, map sensor, LPG

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq