Spoko spoko, dobrze że ktoś się odzywa, może kiedyś trafie z diagnozą. Mechanicznie już wymieniłem wszystko. 2 lata temu poprzedni właściciel wymieniał silnik w tym aucie. Od tamtej pory jest problem. Sprzedał mi go za grosze więc sie teraz muszę z tym męczyć. Ale ja sie nie poddam tak łatwo Mam jeszcze kilka hipotez i może kiedyś trafie. Po pierwsze, być może ktoś uszkodził którąś wiązkę elektryczna biegnącą od czujnika ciśnienia na listwie CR lub od regulatora ciśnienia na pompie. Druga hipoteza mówi że wszystko miałem sprawne a ludzie którzy wkładali ten silnik , nie ustawili wałka napędowego pompy paliwa idealnie na znaku i tu może być pies pogrzebany. Samą pompę zakłada się i montuje w 5 minut " plug& play" Ja swoją wymieniłem, ale jeśli jest żle ustawiony wałek to tylko powieliłem błąd poprzedników i efekt jest ten sam. Zeby dostać się do wałka to masakra. Pewnie dopiero w Polsce zrobie w wakacje.
Ostatnia z hipotez to uszkodzone mocowanie filtra paliwa. u mnie filtr paliwa wkreca się w taki daszek w ktorym jest jakis zaworek, podgrzewacz paliwa i cos jeszcze. Nigdzie nie mogę znaleść zdjecia tego ustrojstwa, ale gryby ktos miał to bardzo bym prosił o link. Wychodzą z niego dwie rurki jedna in druga out, Ta wyjściowa jest dziwnie spłaszczona na swoim wygięciu. patrzyłem jak to wygląda na starym filtrze i tam są dwie rurki wygiete i na całej długości zachowują swój profil. U mnie ta moja jest dziwnie spłaszczona. Możę nie puszcza paliwa tyle ile potrzeba.