Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#46 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:44, 12.03.2014

Spoko spoko, dobrze że ktoś się odzywa, może kiedyś trafie z diagnozą.  Mechanicznie już wymieniłem wszystko. 2 lata temu poprzedni właściciel wymieniał silnik w tym aucie. Od tamtej pory jest problem. Sprzedał mi go za grosze więc sie teraz muszę z tym męczyć. Ale ja sie nie poddam tak łatwo :)  Mam jeszcze kilka hipotez i może kiedyś trafie. Po pierwsze, być może ktoś uszkodził którąś wiązkę elektryczna biegnącą od czujnika ciśnienia na listwie CR lub od regulatora ciśnienia na pompie. Druga hipoteza mówi że wszystko  miałem sprawne a ludzie którzy wkładali ten silnik , nie ustawili wałka napędowego pompy paliwa idealnie na znaku i tu może być pies pogrzebany. Samą pompę zakłada się i montuje w 5 minut " plug& play" Ja swoją wymieniłem, ale jeśli jest żle ustawiony wałek to tylko powieliłem błąd poprzedników i efekt jest ten sam. Zeby dostać się do wałka to masakra. Pewnie dopiero w Polsce zrobie w wakacje.

Ostatnia z hipotez to uszkodzone mocowanie filtra paliwa. u mnie filtr paliwa wkreca się w taki daszek w ktorym jest jakis zaworek, podgrzewacz paliwa i cos jeszcze. Nigdzie nie mogę znaleść zdjecia tego ustrojstwa, ale gryby ktos miał to bardzo bym prosił o link. Wychodzą z niego dwie rurki jedna in druga out,  Ta wyjściowa jest dziwnie spłaszczona na swoim wygięciu. patrzyłem jak to wygląda na starym filtrze i tam są dwie rurki wygiete i na całej długości zachowują swój profil. U mnie ta moja jest dziwnie spłaszczona. Możę nie puszcza paliwa tyle ile potrzeba.


  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#47 lanos1781

lanos1781
  • Forumowicz
  • 134 postów
  • Skąd:CW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:24, 12.03.2014

. Druga hipoteza mówi że wszystko  miałem sprawne a ludzie którzy wkładali ten silnik , nie ustawili wałka napędowego pompy paliwa idealnie na znaku i tu może być pies pogrzebany. Samą pompę zakłada się i montuje w 5 minut " plug& play" Ja swoją wymieniłem, ale jeśli jest żle ustawiony wałek to tylko powieliłem błąd poprzedników i efekt jest ten sam. Zeby dostać się do wałka to masakra. Pewnie dopiero w Polsce zrobie w wakacje.

 


 

 

 

Czyli jesli wyjmujemy i wkladamy pompe to nie musimy tego ustawiac?

Bo nie bardzo rozumiem,gdzie i o jaki walek chodzi.


  • 0

#48 jinxsior

jinxsior
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Swindon
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:15, 13.03.2014

Pompa wchodzi na wałek w jednej pozycji i trzyma sie na trzech srubach. Nic sie nie ustawia przy tej czynności. Wałek napedza pompe a calym ciśnieniem steruje zawor regulujący który jest w pompie. Jesli chodzi o ten znak do ustawiania wałka to jest on gdzieś pod walka m i rozrządu. Tak mi powiedziano. Prawdopodobnie podczas wymiany łańcucha i ustawiania rozrzadu trzeba ustawic wałek napedzajacy pompe odpowiednio do znaku. Byc może jeśli ustawi sie to dobrze to później samą pompe mozna wkladac i zdejmac ile razy sie chce bo nie ma możliwości żeby ja źle założyć. Takie sa moje przypuszczenia odnośnie tego znaku. Ja swoja pompe zakładałem sam dwa razy i wiem ze nie ma jak jej zle założyć.
  • 0
" Ziemia ojców ma te moc która mi po nocach nie da słodko spać "

#49 tomikk81

tomikk81
  • Młodszy Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EVO V
  • KM:350
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 14.03.2014

A więc tak, u mnie ok auto naprawione dzisiaj odebrałem przy okazji 40KM wiecej :-).Problem vyl z pierwszym wtryskiwaczem ale zostal naprawiony auto schamowane i przy okazji zrobiony program.Jinxior ja bym u Ciebie zaczal od testu wtryskow bo tak wlasnie bylo w moim przypadku.Auto przed wymiana filtra jezdzilo okej ale tracilo moc tak jak u ciebie.Po wymianie filtra przedyal pracowac ma 4 cylindrach przyczyna bylo prawdopodobnie syfiaste paliwo tylko dziwne bo odrazu po wyjezdzie z garazu po wymianie filtra zaczął chodzic na 3 cylindrach i dopiero wtedy dolalem do pelna.2.2 silnik to b udana konstrukcja lecz podatna na chu... paliwo ale tunerzy bardzo zachwalaja trn silnik.Ma naprawde spory potencjal.
  • 0

#50 raddy83

raddy83
  • Forumowicz
  • 12 postów
  • Skąd:Pruszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 01.09.2014

Hej

 

Ostatnio zaświeciła mi się w Accord VII 2.0. 2003 r.  lampka kontrolna check engine, po wizycie u diagnosty (Ossa) był to błąd P2228 i po sprawdzeniu stwierdzono że to czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym jest prawdopodobnie do wymiany. Patrzyłem w internecie i jest problem z dostaniem tej części, preferuję używaną i pytanie do was czy może ma ktoś do sprzedania albo namiary na taką osobę?

 

 

pozdr

 

Radek

 

 

 


  • 0

#51 krzyzak24

krzyzak24
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:-
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1111
  • Nadwozie:-
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:24, 02.09.2014

Jezeli chodzi ci o MAP sensor to ja mam
  • 0

#52 honda22ictdi

honda22ictdi
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 14.09.2014

Witam . Mam pytanie , czy to normale w tych silnikach ze na nizszych obrotach np 1500-2000 auto jest słabe ? tzn wolno sie rozpędza po dodaniu gazu, dopiero po 2400-2500 obr czuc ze jedzie . To tak ma być czy cos jest moze przytkane ? co myślicie ?

Dzięki i pozdrawiam 


  • 0

#53 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 14.09.2014

Co to znaczy słabe? Szarpie, strzela, kicha, prycha i nie jedzie czy po prostu gorzej się rozpędza niż przy wyższych obrotach? Opisz dokładniej problem to będzie wiadomo czy to normalne czy nie;)
Pozdrawiam
  • 0

#54 honda22ictdi

honda22ictdi
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:14, 14.09.2014

nie raczej szarpania zadnego nie odczuwam ani nic z tych rzeczy .poprostu jest taki zamulony. Np jade na 3 biegu przy obrotach 1700 daje gazu a auto dopiero po chwili się zbiera i trwa to dosyc długo . Moim zdaniem przy 140 km i 340 nm to inaczej powinno wygladac , auto powinno odrazu jechac a on ma taki dosyc długo chwile zawachania i pomału pomały idzie na obrotach w góre przy całym gazie . Jest to moj juz 4 diesel i poprzednie nawet z mniejszym silnikiem radziły sobie lepiej i ciągły od dołu..


  • 0

#55 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:37, 14.09.2014

Zajrzyj do tego i zastosuj http://typeaccord.co...valve-cleaning/


  • 0

#56 honda22ictdi

honda22ictdi
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:42, 14.09.2014

kolego a czym to wyczyscic ? jakims psikaczem czy normalnie delikatnie jakas szmatką ? 


  • 0

#57 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:46, 14.09.2014

Psikaczem najlepiej , MAF sensor czymś takim np http://www.amazon.fr...R-REINIGER 4066

Ja nie wyczyściłem bo nie udalo mi się odkręcić torx'ów dziwnych

A resztę takim sprayem do czyszczenia hamulców ,odtłuszczającym który psika mocnym strumieniem no i śrubokrętem skrobanie tej sadzy.

U mnie na str. 5 widać jak było to zawalone ...


  • 0

#58 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:32, 16.09.2014

nie raczej szarpania zadnego nie odczuwam ani nic z tych rzeczy .poprostu jest taki zamulony. Np jade na 3 biegu przy obrotach 1700 daje gazu a auto dopiero po chwili się zbiera i trwa to dosyc długo . Moim zdaniem przy 140 km i 340 nm to inaczej powinno wygladac , auto powinno odrazu jechac a on ma taki dosyc długo chwile zawachania i pomału pomały idzie na obrotach w góre przy całym gazie . Jest to moj juz 4 diesel i poprzednie nawet z mniejszym silnikiem radziły sobie lepiej i ciągły od dołu..

 

Zrób czyszczenie jak pod linkiem powyżej i nie poznasz auta ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#59 hondaexaccord

hondaexaccord
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:internet
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:07, 16.09.2014

kolego zrobiłem ;) w dodatku zaslepiłem egr (komputerowo ) i nie poznaje ;)))))))


  • 0

#60 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:09, 16.09.2014

No to nie ma za co :bag


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq