Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

paląca się kontrolka oleju na wolnych obrotach

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#1 wismar79

wismar79
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:SG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:44, 11.09.2014

 Witam , od pewnego czasu zauważyłem że żarzy mi się i mruga  kontrolka oleju poniżej 800 obrotów, podczas jazdy jest wszystko ok, stan oleju ok, przejechałem już tak 500km i  z silnikiem jest wszystko w porządku. Panowie miał ktoś kiedyś podobny problem ? 


  • 0

#2 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:57, 11.09.2014

oleju Ci silnik nie bierze? i druga sprawa jak silnik jest gorący i dasz gaz do dechy na postoju to z rury wydechowej nie leci biało-niebieski dym?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#3 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:23, 11.09.2014

Przejechałeś tylko 500km autem? Jeśli tak to zacząłbym od zmiany oleju, jeśli problem nie ustąpi to znaczy że silnik jest w kiepskiej kondycji. Ewentualnie może nawalać czujnik ciśnienia, ale to raczej mała szansa. Normalnie kontrolka oleju powinna zgasnąć po kilku obrotach rozrusznikiem.


Użytkownik Ebola edytował ten post 19:25, 11.09.2014

  • 0

#4 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:34, 11.09.2014

Jeśli masz prawidłowy poziom oleju to na 90% walnięty czujnik.


  • 0

#5 TomK

TomK
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 11.09.2014

Po pierwsze zmien olej i filtr. Sprawdz czy nie ma w nim opilkow i czy miska nie jest wgnieciona.

Jak nie pomoze trzeba sprawdzic czujnik (malo prawdopodobne), pompe oraz smok.

Jak dalej nie pomoze to niestety najgorszy scenariusz... Panewka ktoras puszcza. Jak jeszcze nie klepia moze sie uda uratowac silnik
  • 0

#6 Ebola

Ebola
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Tbg/Rz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Bida edition:)
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:53, 11.09.2014

Kolego wismar79 widziałem że w poprzednich postach pisałeś o wymianie pierścieni i pytałeś o moment dokręcania panewek, więc może coś poszło nie tak podczas tych prac i to jest przyczyną problemu. Warto byłby zerknąc do silnika, im wcześniej tym większa szansa że da się to poprawić tanim kosztem.

Życzę powodzenia i pozdrawiam.


  • 0

#7 jetson

jetson
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:3miasto
  • Silnik:2,0
  • Wersja:K
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:32, 12.09.2014

Promonuje zmiezyć ciśnienie oleju na cieplym silniku, jeśli jest poniżej 0,7 bara na wolnych to trzeba już zaczać się martwić


  • 0

#8 wismar79

wismar79
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:SG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:31, 13.09.2014

Silnik w o góel nie kopci  na zimnym i ciepłym ,przejechałem 500km  poziom oleju(GM 10W-40)  3/4 między kreskami bez zmian miska i smok sprawdzone sa ok ,w oleju nie ma  opiłków ,    zacznę od wymiany filtra oleju mam założony filtrona   , czujnika  i pompy , dam znać jak będę po zabiegu , Panowie jeszcze jeden ale to już taki malutki problem , mianowicie czasami fiksują mi troszkę obroty 800- 500 , przepustnica , egr , platte, krokowy przemyte dokładnie   . Czy to jest normalny objaw po czyszczeniu krokowego , unormuje się to samo ?


Użytkownik wismar79 edytował ten post 06:33, 13.09.2014

  • 0

#9 karlosraw85

karlosraw85
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Rawa Mazowiecka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:????
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:49, 13.09.2014

Obstawiam paneweczki kolego bo przerabiałem ten temat a właściwie jestem w trakcie...Zakupiłem nowy słupek niestety.....Końcówka silnika...Sprawdzaj kompresje góry i dołu... U mnie ani filtry oleju, ani nowa pompa oleju, czujnik ciśnienia, zmiana oleju, ustawienie zaworów nie pomogło...Nic przyjemnego ale miałem podobne objawy i wszystko na to wskazuje...


Użytkownik karlosraw85 edytował ten post 07:51, 13.09.2014

  • 0

#10 wismar79

wismar79
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:SG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:46, 13.09.2014

No kolego masz pewnie racje ale łudzę się trochę że  filtr  zapchany jest . Najgorsze jest to że miałem już go na stole operacyjnym , od pierścionków w górę wszystko na tip top zrobione. Jak to mówią chytry  dwa razy traci . Jak się sprawdzi twój scenariusz to znów na stół trzeba będzie ....... W każdym bądź razie wszystkim dziękuję za pomoc . W poniedziałek zabieram się za sprawdzenie mojej lali  ,  dam znać co i jak ....


  • 0

#11 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 14:22, 13.09.2014

Coś kojarzę że ostatnio ktoś miał taki problem i był filter do du.py.
  • 0

#12 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 18:43, 13.09.2014

na 75% stawiam na czujnik ciśnienia oleju.


  • 0

#13 wismar79

wismar79
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:SG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:07, 16.09.2014

Panowie przyczyną moich problemów okazał się zapchany  filtr oleju , zakupiłem oryginalny w serwisie koszt 55 zł i po problemie.


  • 0

#14 TomK

TomK
  • Forumowicz
  • 86 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:22, 16.09.2014

No to dobrze ze tylko to :)
  • 0

#15 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:32, 16.09.2014

Niby XXI wiek a ludzie wciąż wymieniają sam olej zapominając o filtrze lub olej nie był wymieniany w ogóle co jeszcze gorzej świadczy o poprzednim użytkowniku. Możesz cos powiedzieć o historii tego auta?

Użytkownik Maxell edytował ten post 17:35, 16.09.2014

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq