Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Wymiana sworznia dolnego, porada

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#16 tojejo

tojejo
  • Forumowicz
  • 915 postów
  • Skąd:SGL
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:wystarczająco
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:57, 15.11.2014

Może ten na pierwszym schemacie by mial prawo zdac egzamin, natomiast taki ze zdjecia mialem pozyczony i nie dosc, że objezdzal z wahacza to w koncu jeden hak sie zlamal...
Wg mnie mocnjejsza gruba stal niz odlew żeliwny (tak przy okazji "rzeliwny" jest blednie :-) ), a i tak nie dawala rady.

Wyjatkiem sa raczej auta w ktorych sworznie bez problemu ida, w dwoch accordach, galancie z '98 i micrze '02 mialem identyczna sytuacje, takze sciagaczem to chyba w autach do max 5 lat...
  • 0

#17 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 16:18, 15.11.2014

nie bede sie tu spieral co jest lepsze, czy zeliwo czy stal.

fakt jest ze wiekszosc sciagaczy gdzie potrzebna jest duza sila widzialem z zeliwa.

 

moim z zeliwa sciagalem juz wiele razy i jak byl sworzen przykrecony normalna (jak w manualu) sila to zawsze puszczal.

jak nie puszal, to nic sie nie zlamalo tylko sie sciagacz wykrzywial, wiec poszedlem do warsztatu hondy i tam mi zrobili jak opisalem.

potem pojechalem pod dom i tam  przy uzyciu mojego sciagacza odlaczylem sworzen.

 

a tak robia to fachowcy w warsztatach...mlotkiem albo lomem. (zdjecie z forum)

 

20141113_134201pruhg.jpg


Użytkownik Kardynal edytował ten post 16:47, 15.11.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq