A na pewno miałeś martwe pole przy ustawianiu danego cylindra? Potrafisz to wyczuć, czy kierowałeś się znacznikami na kole? I pożycz od kogoś dynamometr i dokręcaj 15 Nm, być może za słabo kontrujesz i się luzują.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem po regulacji zaworów
#16
Napisano 20:21, 05.09.2014
#17
Napisano 20:21, 05.09.2014
dobra na spokojnie przeczytałem jeszcze raz manual i przejrzałem wszystkie rysunki bo fotki mi sie nie ładują i mam takie wnioski :
- podczas regulacji kręciłem kołem w kierunku szyby i tak patrzyłem na znak strzałki aby obracał się o 90 stopni, czy dobrze dedukuje że trzeba kręcić kołem do siebie a dalej wg instrukcji - 1 cylinder - 90 stopni do siebie - 3 cylinder - 90 stopni do siebie - 4 cylinder - 90 stopni do siebie - 2 cylinder ?
#18
Napisano 20:26, 05.09.2014
Nie zdejmując osłony rozrządu zobaczysz od wewnętrznej strony strzałkę UP, wtedy regulujesz na cylindrze, w którym tłok znajduje się w martwym położeniu. Zobacz na wszystkie 'ramiona' koła w jakiej są pozycji i po regulacji kręcisz tak, by strzałka była równolegle do silnika (na poczatku też musi być pod kątem 90 ale do silnika a nie podłogi - zwróć uwagę, że silnik jest delikatnie przechylony), wówczas masz znowu martwe położenie na kolejnym cylindrze, dodatkowo wcześniej wyczujesz takie luźniejsze obrócenie kręcąc kluczem. I przystępujesz do regulacji.
Skąd dokładnie jesteś? Może bym sobie jutro zrobił wycieczkę nad morze i byśmy zobaczyli wspólnie o co chodzi.
Użytkownik Miloszzz edytował ten post 20:27, 05.09.2014
#19
Napisano 20:29, 05.09.2014
no tak to kumam tylko kwestia w którą stronę kręcić kołem do siebie czy do szyby bo może tu popełniałem błąd i w ten sposób regulowałem nie właściwy cylinder,
#20
Napisano 20:32, 05.09.2014
Niemożliwe, przecież byś widział, który jest 'zablokowany'...
aha, a obracasz kołem do siebie.
Użytkownik Miloszzz edytował ten post 20:35, 05.09.2014
#21
Napisano 20:37, 05.09.2014
Możesz powiedzieć coś o tym kręceniu - trzeba zawsze kręcić tylko w jedną stronę przy regulacji czy w ogóle nie można kręcić w jakąś stronę bo czymś to grozi?
Luzuje się naciąg paska rozrządu jak kręcisz w drugą stronę. Niby jak masz dobrze naciągnięty pasek nic się nie powinno stać, ale....
dobra na spokojnie przeczytałem jeszcze raz manual i przejrzałem wszystkie rysunki bo fotki mi sie nie ładują i mam takie wnioski :
- podczas regulacji kręciłem kołem w kierunku szyby i tak patrzyłem na znak strzałki aby obracał się o 90 stopni, czy dobrze dedukuje że trzeba kręcić kołem do siebie a dalej wg instrukcji - 1 cylinder - 90 stopni do siebie - 3 cylinder - 90 stopni do siebie - 4 cylinder - 90 stopni do siebie - 2 cylinder ?
Teraz nie pamiętam w którą stronę kręcić kołem, ale 1-3-4-2 to jest kolejność.
Opis regulacji wg tego wÄ…tku
http://www.accordklu...-zaworów-vigen/
dla V i VI gena i musi być ok.
no tak to kumam tylko kwestia w którą stronę kręcić kołem do siebie czy do szyby bo może tu popełniałem błąd i w ten sposób regulowałem nie właściwy cylinder,
kręcisz kołem tak, żeby zgadzały się oznaczenia na kole rozrządu i kolejność regulacji 1-3-4-2
#22
Napisano 20:43, 05.09.2014
z chęcią bym skorzystał z Twojej pomocy i nie zrozum mnie źle ale jutro jestem ostatni dzień w Polsce (jestem kierowcą zawodowym) więc jutro czeka mnie tyle na głowie że sam nie wiem kiedy wszystko ogarnę, a gdybyś już się tu wybrał to chciałbym Cię odpowiednio ugościć...
jutro wstanę z samego rano i będę wszystko przerabiał po raz kolejny raz tym razem będę kręcił kołem w moją stronę, wiesz jak człowiek ma milion spraw na głowie to czasem i głupie błędy popełnia, mam nadzieję że tym razem wszystko będzie ok bo małżonka w ciąży a auto potrzebne jej chociażby na dojazdy do lekarza...
tak czy inaczej wydaje mi się że się je...em i źle kręcąc regulowałem nie te cylindry które trzeba........................ brak usprawiedliwienia
mam tylko nadzieję że nic nie uszkodziłem bo się chyba potne za tego babola, mam nadzieję że jutro o tej porze będę miał już problem z głowy
#23
Napisano 20:44, 05.09.2014
Ok, rozumiem.
Tytułem końca, postaraj się, by znacznik (strzałka/up) był na początku pod kątem 90 stopni DO SILNIKA a nie podłoża. Zwróć wówczas uwagę jak wygląda pierwszy cylinder i jak ruszają się 'grzybki'. Następnie obróć koło o 90 stopni (równolegle do silnika) i dla pewności zwróć uwagę czy dany cylinder jest w takim samym położeniu jak na początku pierwszy. Jeśli tak tzn że jest martwe położenie tłoka i możesz regulować.
Ja zauważyłem u siebie, że szczelinomierz trochę się 'wytarł' i w zależności którą jego częścią ruszałem były różne opory. Dlatego regulowałem częścią przy końcu, listek musi się obracać z wyczuwalnym oporem!
Daj znać jutro jak poszło.
Użytkownik Miloszzz edytował ten post 20:44, 05.09.2014
#24
Napisano 20:52, 05.09.2014
Dzięki Miloszzz, mam nadzieję że będzie git i że nie narobiłem żadnych szkód, na pewno dam znać jak poszło
#25
Napisano 22:07, 05.09.2014
Kręcisz kołem do siebie, tak ma być. Chyba kręciłeś nie w tą stronę.
#26
Napisano 22:35, 05.09.2014
Jeśli kręciłeś kołem w drugą stronę (co de facto o niczym nie świadczy) a regulowałeś zawory w kolejności podanej w manualu to się nie dziwię, że tak Ci stuka.
Nie każdego mechanika musi być mocną stroną.
#27
Napisano 05:46, 06.09.2014
o kurde.... drzmi dosłownie jakby Ci się panewka obróciła ! mega klekot.... nigdy u siebie czegoś takiego nie słyszałem.
Uwierz , że chyba nie słyszałeś klekotu po obróconej panewce Tu ewidentnie słychać zawory, za duży luz i tłuką, chyba, że luz odpowiedni i kasowniki są już zuzyte.
#28
Napisano 07:50, 06.09.2014
wszystko mruczy tak jak trzeba, wstyd jak cholera ale ten szczeniacki błąd kosztował mnie nerwów jak cholera. Chyba do końca życia zapamiętam co i jak.
Dzięki Panowie za pomoc
#29
Napisano 07:53, 06.09.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#30
Napisano 09:35, 06.09.2014
Dzięki Panowie za pomoc
Od tego tu jesteśmy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, regulacja zaworów, klekot, nierówna praca
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych