Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Powtarzający się problem caly czas..doradzisz?

V spadanie obrotów niskie LPG silnik gaśnie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 pampol22

pampol22
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Dolnyśląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord V
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:47, 01.09.2014

Witam,

Od momentu zakupu hondy accord V 97 mam caly czas z nią pewien problem. Gdy odpalam samochód na zimnym silniku to po tzw ssaniu czy na benzynie czy na gazie spadają do bardzo niskich 100-200.Brat jest mechanikiem z zawodu - już dawno nie pracuję jako mechanik,ale też nie potrafił zbytnio pomóc w tej kwestii. Na początku problem dotyczył w sumie tylko gazu,na benzynie troche "szarpał" ale obroty az tak nisko nie schodzily. W zwiazku z tym udałęm się do mechanika,ktory powiedzial,że trzeba kupić reduktor gazu - parownik. Po zakupieniu mechanik powiedzial,że trzeba będzie honde "nauczyć obrotów" co brat zrobił. Powiem,że ten problem ucichł na kilka miesiecy,ale niestety znów wrócil i zastanawiam się czy po prostu podjąć probe znowu nauki obrótów hondy? Problem jest tego typu,że gdy jade np ok. 80km\h i naciskam sprzegło to obroty automatycznie z 2100 spadają na 100-200 dopóki nie rozgrzeje się na połowe wskaznika! Kiedyś było tak,że jak wskazówka temperatury dochodzila do pierwszej kreski to juz na spokojnie moglem przełączać na gaz(brak sekwencji) i bez problemu nie musialem sie martwić o obroty. Wcześniej myslalem,że moze parownik jest niedogrzany i jezdzilem na benzynie az sie zagrzał na wiekszą temperature i dawał rade,ale po ssaniu jest problem z obrotami na jakies 10min az temperatura będzie na połowe wskaznika i dopiero juz jezdzi normalnie..nie mam pojecia co z tym zrobić,bardzo jest to uciążlwe..


  • 0

#2 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2571 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 53
Super

Napisano 18:57, 01.09.2014

a jakieś informlacje o stanie świec/kabli/regulacji zaworów?


  • 0

#3 pampol22

pampol22
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Dolnyśląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord V
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 01.09.2014

Nie chce skłamać,ponieważ jestem lakiem, z tego co wiem świece nowe wczesniejszy wlasciciel wymienial/kable niestety nie wiem/regulacja zaworów była przeprowadzona też podobno przez wcześniejszego wlasciciela mechanika - mam samochód jakies 8 mc.

edit.

Kable wysokiego napiecia są w dobrym stanie to ostatnie co wczesniejszy wlasciciel wymienial


Użytkownik pampol22 edytował ten post 19:41, 01.09.2014

  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 2940 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:40, 01.09.2014

IIgen instalacja, chłodne noce i jest problem. Na wiosnę po zakupie był problem, potem było ciepło i problemu nie było. Korekty benzynowe się rozjeżdżają. Zmień przód instalacji na sekwencję to nie będzie problemów. Sonda działa? Wyskakuje "chceck engine"? Jest kasownik błędów OBD? Jest emulator sondy?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 pampol22

pampol22
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Dolnyśląsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord V
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:48, 01.09.2014

chceck engine nie wyskakuje,jezeli chodzi o kasownik błędów OBD lub emulator sondy nie jestem w stanie powiedzieć, muszę to sprawdzić,zastanawia mnie dlaczego nawet teraz na benzynie, nie tylko na gazie wystepuje ten problem, to mnie martwi.


  • 0

#6 fortyfikator

fortyfikator
  • Klubowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 01.09.2014

Sprawdź te 4 rzeczy: zawór fitv (czyszczenie i regulacja), śruba wolnych obrotów przy przepustnicy (czyszczenie i regulacja), luzy zaworowe (ustawienie), odpowiednie odpowietrzenie całego układu chłodzenia. A i sprawdź czy czasem gdzieś ci się nie dostaje lewe powietrze, ja przy zaworze fitv nie miałem jednej śruby i możliwe, że tamtędy dostawało się w jakiś sposób powietrze i obroty spadały zanim się rozgrzał do 200-300 obr. Zrób to dobrze i  powoli według instrukcji. MI pomogło.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, spadanie, obrotów, niskie, LPG, silnik, gaśnie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq