Zdecydowałem, że wyślę zaciski do tej firmy: http://allegro.pl/za...4544407910.html i tyle Dzisiaj miałem pierwsze podejście do ich demontażu i wszystko sobei fajnie odkręciłem, z wyjątkiem linki od ręcznego. Sam zaczep do dźwigni łatwo zdjąć, natomiast nie wiem jak odkręcić linkę w tym miejscu gdzie ona dochodzi do całego zacisku. Jakieś protipy?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Regeneracja tylnych zacisków
#16
Napisano 18:31, 30.08.2014
#17
Napisano 22:22, 30.08.2014
Kombinuj Pan, kombinuj. Jest tam nakrętka, którą trzeba odkręcić. Sprężyna, uchwyt linki i sam zaczep wtedy łatwo zdjąć
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#18
Napisano 20:41, 31.08.2014
U mnie ręczny też słabo. Mam wrażenie, że linka się naciąga. Auto kupiłem 2 lata temu i jak ją chciałem podciągnąć to widać, że nowa. Podciągnąłem raz, 2 zimy i znowu to samo :P Nawet powiem, że po mocniejszym pociągnięciu wajchy ręcznego przez chwilę był słabszy po czym po jakimś czasie wracał do normalnego działąnia. Podciągnę i pewnie będzie dobrze, ale w sumie martwię się, że to może nie być wina linki :P kilka dni temu wymieniałem tarcze i klocki. w warsztacie powiedzieli, że gumki do wymiany, ale nie chciałem czekać znowu z wymianą zanim reperaturka przyjdzie. Oglądałęm tłoczek rok temu i nie był zardzewiały. Coś słabe te hamulce w hani. W mercedesie miałem tarczobębny i z ręcznym ani z zaciskami nie było najmniejszego problemu po 24 latach...
#19
Napisano 07:25, 01.09.2014
@Zaszszyk,
z tego co wiem obudowa linki (pancerz) siedzi w otworze i trzymana jest klamra (Clip).
wyjmij klamre i poruszaj linka w oworze blachy bo czesto mocno siedzi bo jest tam zardzewiala.
@artek,
linki nie wolno podciagac. bo wtedy moze tak byc ze dzwignia zacisku (Lever) potem nie opiera sie na bolcu (Pin), a musi bo jak reczny nie jest naciagniety to musi miec luz. (zobacz obrazek)
reczny ustawia sie raz i sie potem nic nie zmienia, bo mechanizm zacisku reguluje = koryguje zuzycie okladzin.
zaciski i inne jego czesci jak sie nie pielegnuje to rdzewieja i czasami sie blokuja.
sa jeszcze dwie gumki sworzni klockotrzymacza.
te sworznie musza tez luzo sie poruszac.
pozdro
Użytkownik Kardynal edytował ten post 08:36, 01.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#20
Napisano 12:19, 03.09.2014
Wysłałem zaciski kurierem w poniedziałek rano, dzisiaj rano (środa) obudził mnie kurier z paczką, a w niej zregenerowane zaciski raczej nie są to dokładnie moje egzemplarze, ale nie robi to żadnej różnicy. Części są w naprawdę znakomitym stanie, wyglądają jak prosto z fabryki. Po zamontowaniu zacisków ręczny chodzi znakomicie, a klocek w końcu w 100% przylega do tarczy. Podsumowując: jestem bardzo zadowolony z usług firmy z tej aukcji: http://allegro.pl/za...4544407910.html
Zdjęcia starych i nowych zacisków:
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
#21
Napisano 12:41, 03.09.2014
Zaciski bardzo cacy ale do kompletu przydałoby się doprowadzić resztę do podobnego stanu, głównie jarzmo z dokładnym czyszczeniem i smarowaniem w odpowiednich miejscach
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#22
Napisano 10:12, 04.09.2014
zestaw naprawczy D4846C na allegro od 46zł z dostawą
trzeba przekalkulować co się komu opłaca i na ile sam jest w stanie sobie poradzić z regeneracja
sacrum masz może namiar na manualna jak zregenerować zacisk zestawem naprawczym D4846C??
#23
Napisano 10:49, 04.09.2014
z tego co widzialem na eBAy to zestaw naprawczy ma czesci tylko do tloka.
jesli nie dziala reczny hamulec to zwykle jest zablokowyna dzwignia zacisku (Lever).
nie mam obraskow jak zacisk jest zbudowany w srodku w accordzie CG tam gdzie jest dzwignia zacisku (Lever) ale przypuszczam ze tak jak inne.
tzn. dzwignia zacisku (Lever) ma lozysko igielkowe ktore rdzewieje i sie blokuje w srodku.
jesli tam jest zacisk zardzewialy to jest zepsute lozysko i powiezchnia w srodku (rdza, itd..)
w takim przypadku musi byc rozebrany caly zacisk do wymiany.
ale co ci to da jak nie masz czesci zamiennych jak np. lozysko?
Użytkownik Kardynal edytował ten post 10:50, 04.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#24
Napisano 11:16, 04.09.2014
Łożysko pasuje prawdopodobnie to:
http://allegro.pl/lo...4493043517.html
Cena około 80 zł/szt z przesyłką.
Da się je zastąpić tuleją z brązu.
Dużym problemem jest zardzewiała ośka dźwigni - nie znalazłem informacji o skutecznej (długotrwałej) regeneracji. Pewnie się da napawać i zeszlifować lub tulejować ale to dodatkowy koszt.
Podsumowując: koszt samodzielnej regeneracji może przekroczyć 200 zł/zacisk.
Z drugiej strony chciałbym zobaczyć jak wyglądają w środku zaciski regenerowane na zlecenie (np. przez firmę z allegro).
#25
Napisano 11:27, 04.09.2014
tuleja z brazu nie chodzi tak lekko jak lozysko.
80zl. za lozysko to polowa ceny zregenerowanego zacisku.
nie tylko powierzchnia oski dzwigni jest nadrdzewiala i troche zuzyta ale i powierzchnia zacisku w srodku.a
allegro tylko prowadzi aukcje = sprzedaz.
regenuruja inne firmy jak np. firma w Markach.
jak chcesz obejrzec jak zrobili regeneracje to kup i tu wstaw zdjecia.
...byloby to interesujace.
przyklad lozyska igielkowego:
Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:31, 04.09.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#26
Napisano 13:11, 04.09.2014
nie ma takiego łożyska w zacisku lucasa w VI genie. tam jest mechanizm ślimakowy. zestaw D4846C spokojnie wystarcza na regeneracje.
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#27
Napisano 15:57, 04.09.2014
Wołek dobrze prawi. W zaciskach lucasa ośka jest na łożysku ślizowym
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#28
Napisano 17:32, 04.09.2014
Proszę o doprecyzowanie i podanie właściwej informacji, czy na mechaniźmie ślimakowym, czy na łożysku ślizowym ?
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#29
Napisano 18:03, 04.09.2014
Sorki, z rozpędu sie napisało. oczywiście ślimakowym bo jak ciągniesz dźwigienkę to się obniża
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#30
Napisano 19:20, 04.09.2014
Dzięki Pawpor, zatem mój mechanizm ślimakowy ocalał od rudej
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, hamulce, zaciski, regeneracja
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych