Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Regeneracja tylnych zacisków

VI hamulce zaciski regeneracja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:33, 29.08.2014

Po raz kolejny padł hamulec ręczny w mojej hondzie. Tym razem tak drastycznie, ze jak się go zaciągnie i zluzuje to trzeba młotkiem uderzyć parę razy w dźwignie od ręcznego przy zaciskach żeby klocki puściły. Zastanawiam się nad wysłaniem zacisków do regeneracji, pomoże to na dłuższą metę? Bo pół roku temu sam je rozbierałem, czyściłem śruby pływające i cylinderek (swoją drogą koszmarna robota)  no i pomogła tylko chwilowo. Jest tu jakiś sprawdzony zakład przez forumowiczów? Bo nie chciałbym, żeby mi przysłali z powrotem tylko pomalowane zaciski i tyle. Za 2 tygodnie mam przegląd na stacji kontroli, także trochę pilna sprawa :cwaniak:


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 13:31, 29.08.2014

Należy rozebrać zacisk. Od tyłu gdzie linka jest zamocowana jest uszczelka pod którą syf się zbiera i zaciera mechanizm.
Slimakowy mechanizm ręcznego obejrzeć.
Sprawdzić linkę może zatarta.
Kupić pełny zestaw naprawczy czyli z tloczkiem. Smar do tloczkow tez.
Szczypce długie do segerow warto mieć...ja dałem rade bez, imadlo i cienkie srubokrety- pomeczylem się trochę, nie polecam ale jak nie ma innego wyjścia to co zrobić ;-)

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#3 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 13:39, 29.08.2014

Daj to profesjonaliście, szczerze polecam Kolegę Wolek :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#4 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:36, 29.08.2014

hi,

z doswiadczenie moge powiedziec i jak sam zauwazyles szkoda czasu na reperacje.

nie zyjemy w czasach komuny i mozna wszystko tak jak np. nowe zaciski w i-necie kupic.

 

z tego co wiem dzwignia przy zaciskach ma lozyskio igielkowe.

jesli ono zardzewieje to sie dzwignia = krzywka blokuje.

zeby sie do lozyska dobrac trzeba rozebrac zacisk na czynniki piersze.

przy tym potrzebujesz specjalny przyrzad zeby wymontowc ze srodka zacisku sprezyne, kolnierz,  itd. albo sie pomeczyc.

do tego potrzebujesz nowe lozysko i nowe uszczelki.

 

twoje zaciski maja juz swoje lata i tlok jat tez zuzyty.

zwykle i on tzn jego powierzchnia zaczyna w tym czasie rdzewiec.

zestaw naprawczy tez kosztuje.

 

uwazam ze lepiej jest kupic 2 nowe albo zregenerowane zaciski (eBay, alegro), wymienic i masz znowu 10 lat spokoju z tylem.

pozdro


Użytkownik Kardynal edytował ten post 15:38, 29.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#5 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:10, 29.08.2014

zestaw naprawczy D4846C na allegro od 46zł z dostawą

 

trzeba przekalkulować co się komu opłaca i na ile sam jest w stanie sobie poradzić z regeneracją


  • 0

#6 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:30, 29.08.2014

zacisk hamulcowy tył HONDA ACCORD VII VI tylny PROFESJONALNIE ZREGENEROWANE za 150 zl na allegro.

 

trzeba przekalkulować co się komu opłaca i na ile sam jest w stanie sobie poradzić z regeneracją  a025.gif

 

 

ps.: @Sacrum, jak juz to robiles to czy jest z tylu tam gdzie jest dzwignia jest tez lozyskio igielkowe?

bo w innych jest. na obrazkach slabo widac do CG.
 


Użytkownik Kardynal edytował ten post 17:32, 29.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#7 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:01, 29.08.2014

Nie polecam Allegro, w innych tematach Koledzy bardzo narzekali na jakość  regeneracji mechanizmu, nie wspominając o farbkach , jakie użyli do pomalowania. We własnym zakresie można jeśli są wszystkie odpowiednie narzędzia. Np. szczypce Segera tez muszą być odpowiednie (z długimi końcówkami)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#8 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 19:04, 29.08.2014

150 zł i kaucję chcą?
Nie pamiętam czy jest, ja nie zauważyłem.

Chcesz mieć dobrze zrób to sam.

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#9 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:15, 29.08.2014

Nic nie piszą o kaucji i to jest podejrzane. Za zregenerowany chcą 150,- i to jest podejrzane ale przed zakupem chcą żebyś zdzwonił i tu jest haczyk.


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#10 Zaszczyk

Zaszczyk
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Opole
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:16, 29.08.2014

Tak jak pisałem w pierwszym poście, robiłem już sam częściowo regeneracje i z mizernym skutkiem. Wole raz zapłacić i mieć spokój na kilka lat, niż co kilka miesięcy poświęcać na to 2 dni. Dlatego pytanie do forumowiczów: czy polecicie jakiś konkretny zakład regenerujący zaciski? Ewentualnie czy Kolega Wolek też się tym zajmuje?


  • 0

#11 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:40, 29.08.2014

hej,

jaki haczyk?

jak swoje przed latami zmienialem tez placilem kaucje.

 

jak zmienilem wyslalem stare zaciski do sprzedawcy i dostalem kaucje z powrotem, bez problemu.

 

mam wrazenie ze wiecej sie boicie jak to warte.

macie stracha?

 

ps.: @Zaszczyk

jak chcesz miec prawdziwy spokuj to kup nowe.

niestety kosztuja duzo drozej i z regoly na eBay. (np. niemieckim)

tych zaciskow jest bez liku w niemczech i w usa.

ja przed latami kupilem nowe.

 

ale jak kto chce.

pozdro  

 a010.gif

Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:42, 29.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#12 eSKey66

eSKey66
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:00, 29.08.2014

Nic nie piszą o kaucji i to jest podejrzane. Za zregenerowany chcą 150,- i to jest podejrzane ale przed zakupem chcą żebyś zdzwonił i tu jest haczyk.

Chyba myślisz o tej samej aukcji którą ja obserwowałem - nie piszą o kaucji, ale jak chcesz z malowaniem to nawet kaucji nie wezmą tylko musisz wysłać swoje, ocenią stan, jak się da zregenerują, pomalują za dodatkowe 25 zł i odeślą - czas realizacji ok. 4 dni roboczych - taką dostałem odpowiedź.

Nowe to wydatek kilka razy wyższy, nie pomalowane w kolor i komplet na przód i tył to już 1/10 wartości samochodu...

K.


  • 0

#13 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 22:15, 29.08.2014

..nie sadze ze jest to ta sama aukcja.

ta co mialem np. na mysli to ta : http://allegro.pl/za...4544407910.html

 

nie ma tu mowy o malowaniu, bo jest to calkiem zbedne.

masz tu tez - 12 miesięcy pisemnej gwarancji - co jest minimum w eu.

 

funkcjonuje prosto, dla tego niska cena.

 

oni biora stare zaciski regeneruja i sprzedaja.

zeby interes szedl biora od kupca stare zaciski i je regenruja.

 

tak samo to funkcjonuje na zachodzie i nikt nie placze.

ta samo kupilem moje zaciski w niemczech (bremssattel) na przod i tyl.

 

przedm kupnem prosze spytac, co i jak i czy na pewno pasuje.

 

nowych jest w niemczech na peczki ale duzo drozsze no ale nowe jest nowe. = lepsze.

 

pozdro :adios:


Użytkownik Kardynal edytował ten post 22:24, 29.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#14 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:51, 29.08.2014

Wszyscy Panowie macie rację, niech każdy robi co uważa za najrozsądniejsze dla siebie. Ja za żadne chiny nie zamieniłbym się na czyjeś zaciski, swoje znam jak swoją starą :).

Kupić nowe, w skrajnej ostateczności.

Jak trzeba wszystko wyjmować z cylinderka, to bez odpowiednich narzędzi ...... jak pisałem wyżej.

Są specjaliści na naszym forum i tym zawierzajcie.

 

Do kolegi Wołek wystarczy wysłać PW


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#15 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 11:12, 30.08.2014

moje przykladowe porownanie cen:
jezeli chodzi o szukanie zaciskow na allegro to jest bardzo malo.

moj faworyt to ze jestem Marek polecam sklep w Markach ale placi sie w złoty.:  a025.gif

http://allegro.pl/za...4544407910.html

 

prawie wszedzie biora w sklepach kaucje (po niemiecku Pfand)
np. eBay niemieckie (+ - 80eur):
http://www.ebay.de/d...&_ipg=200&rt=nc

np.: w niemczech suchmaschine, wpisz nr. zacisku (od 61 eur):
http://www.daparto.d...CFVMRtAod7BoAiQ

np.: sklep internetowy (62eur):
http://profiteile.de...3012S1AE01&sc=a

czesci orginalne hondy w angli:
http://www.lingshond...des=43013S1AE01

honda nr. zaciskow, zaciski orginalne nie takie strasznie drogie (dochodzi przesylka):
43012S1AE01 = 43012-SEA-E01 prawy €154.86
43013S1AE01 = 43013-SEA-E01 lewy  €155.40

nr. czesci zaciskow tylnych na ruskiej stronie:
http://www.hondaworl...910_category_4/
http://www.hondaworl...910_category_4/

 

tak wiec uwazam ze cena 150 zl (= 35eur) za zregenerowane jest OK.

jakosci nie znam wiec trzeba popytac ludzi co tam juz kupowali.

ale jak by nie patrzec w cenie nowych ma sie prawie 3 zregenerowane zaciski. :-)

 

pozdro :adios:


Użytkownik Kardynal edytował ten post 11:30, 30.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, hamulce, zaciski, regeneracja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq