Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

FMIC do 2.2 i-cdti

VII FMIC 2.2 I-CDTI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
56 odpowiedzi w tym temacie

#46 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:15, 28.09.2016

W poniedzialek biore sie za montaz fmic. Mam juz cooler 550x140x65, orurowanie i zlaczki. Zestaw mam 2.25' czyli cos okolo 57mm. Jaka jest seryjna srednica rur od intercoolera? Nie wiem czy zamowic jeszcze jakies przejsciowki...
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#47 DIXON88

DIXON88
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:WWA/MANCHESTER
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:223km 511nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:37, 28.09.2016

Musisz bo jest 2' cale. Robisz podłączenie do seryjnych rurek czy wszystko customowe???
Mogles kupic redukcje odrazu przy collerze i rurki 2' . Mysle ze bylo by lepiej i mniejsze prawdopodobienstwo laga. Tak mi sie wydaje lecz moge sie mylic :)
  • 0

#48 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:18, 29.09.2016

Dzieki DIXON88 za pomoc, czyli musze kupic dwie przejscowki. Podlaczam sie do seryjnych rurek. Pytalem sie paru osob czy brac rurki 2' czy 2.25 i w sumie Ci co przerabiali brali zestawy 2.25. Czy zwiekszy sie lag, nie wiem zobaczymy jak zamontuje. Chlopaki montowali wieksze intercoolery bo 180 i nie czuja roznicy. Ja wybralem 140, po montazu pojezdze troche i zdam relacje a pozniej na hamownie ;)
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#49 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:59, 29.09.2016

montujcie jednostronny :) co do zasady taki ma 2x większa wydajność aniżeli dwustronny 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#50 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 11:32, 29.09.2016

montujcie jednostronny :) co do zasady taki ma 2x większa wydajność aniżeli dwustronny

Tylko jak zmiescic halogeny w polifcie wtedy ;)
Czy ma az 2x wieksza wydajnosc to nie wiem. Na sttonie fmic jednostronny ma wydajnosc okolo 250KM a dwustronny o podobnych gabarytach juz 350KM.
  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#51 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:37, 29.09.2016

w jednostronnym powietrze pokonuje dwa razy dłuższa drogę w intercoolerze  - zestawiając podobne gabaryty jednostronny zawsze będzie lepszy 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#52 DIXON88

DIXON88
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:WWA/MANCHESTER
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:223km 511nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:07, 29.09.2016

w jednostronnym powietrze pokonuje dwa razy dłuższa drogę w intercoolerze - zestawiając podobne gabaryty jednostronny zawsze będzie lepszy

Popieram...

Jak juz wszystko poskładasz do kupy to podjedz gdzies gdzie spawaja aul i niech ci naspawaja takie kreski na koncach rurek ( kołnieze ) zeby opasak miala na czym sie zatrzymac . Bez tego napewno bedziesz sciagal wielokrotnie zderzak.

Dzieki DIXON88 za pomoc, czyli musze kupic dwie przejscowki. Podlaczam sie do seryjnych rurek. Pytalem sie paru osob czy brac rurki 2' czy 2.25 i w sumie Ci co przerabiali brali zestawy 2.25. Czy zwiekszy sie lag, nie wiem zobaczymy jak zamontuje. Chlopaki montowali wieksze intercoolery bo 180 i nie czuja roznicy. Ja wybralem 140, po montazu pojezdze troche i zdam relacje a pozniej na hamownie ;)


Moim zdanie jest bez sensu ladowac 2,25 bo i tak jest redukcja przy stockowej instalacji na 2' . Lepiej dac redukcje przy samym collerze na 2' i ciagnac juz jednym rozmiarem.
  • 0

#53 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:07, 30.09.2016

Moze macie racje, ja jednak zdecydowalem sie po zasiegnieciu opini od fmic.pl, racingforum.pl i typeaccord.co.uk i tam opinie byly jednoglosne ze do N22 najlepszym wyborem bedzie intercooler dwustronny.

-w zderzaku poliftowym bardzo ciezko jest zmiescic intercooler jednostronny i zachowaniu halogenow

-intercooler jednostroony pogarsza przeplyw powietrza przez zwiekszony opor

-w intercoolerze dwustronnym na wyjsciu jest nizsza temperatura

-intercooler jednostronny ma mniejsza wydajnosc

To sie sa moje opinie tylko wiedza osob z w/w stron.

A co do srednicy rur wybralem 2.25 bo mialem do wyboru dwie opcje albo ta albo 2.5

Zobaczymy jak to wszytsko wyjdzie. Po montazu pojade na hamownie i wrzuce wykres ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#54 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 08:03, 30.09.2016

Montuj, rób relacje i dawaj na hamowanie, jak kiedyś się odważę na montaż icka to będę miał od kogo odgapić :D
  • 0

#55 DIXON88

DIXON88
  • Forumowicz
  • 65 postów
  • Skąd:WWA/MANCHESTER
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:223km 511nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 19.10.2016

Panowie szybkie pytanie . Czy ten smieszny tlumnik drgan ktory jest na przednim pasie jest w ogole do czegos potrzebny??? W zwiazku z plane wlozenia duzego icka nie ma na niego miejsca.
  • 0

#56 michal2014

michal2014
  • Forumowicz
  • 487 postów
  • Skąd:Rzeszów RZE / Norwegia
  • Silnik:3.0
  • Wersja:A6 C6 ABT
  • KM:300+KM 600Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 18:47, 19.10.2016

Wywal go.
  • 0

Patrz w lusterka... Forumowicze są wszędzie.

 

IMG_20150814_172720.jpg


#57 kamilwwl92

kamilwwl92
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: -2
Neutralna

Napisano 11:44, 15.03.2019

Panowie podpowie ktoś. Jaki cooler się zmieśći do przedlifta,ale muszą zostać spryski i halogeny od benzyny. Da radę w ogóle to upchnać bez większej rzeźby?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, FMIC 2.2 I-CDTI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq