Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wybór H serii

VI H seria

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#31 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:04, 04.03.2016

Brałbym a5 , natomiast a2 to już leciwe jednostki .

Oczywiście wiązką nie przejmowałbym się , gdyż zostawiasz swoją , która będzie wymagała przeróbek .

Pakiet Type-R czyli jak się domyślałem , kolektory i wałki , dodatkowo po strojeniu myślę ,że 200 koni jest do osiągnięcia .

W sumie zobaczę co u mnie wyjdzie po zmianie wałków :czytaj:


  • 0

#32 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:36, 04.03.2016

A5 jednak kilka tys musialbym dołożyć.
A ta A2 bym mogl miec w calkiem dobrych pieniadzach. Do silnika jest skrzynia m2f5(zna ktos?) i wiekszosc osprzetu.W niedziele jade ja obejzec jaki stan. Czy warto sie tym interesowac.

A z Ta wiazka jak jest? Damian u siebie wykorzystales swoja wiazke z acco?

Użytkownik 93karol edytował ten post 15:37, 04.03.2016

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#33 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:24, 04.03.2016

Jak będziesz oglądałem to przede wszystkim kompresja do zmierzenia . Silnik wogóle w aucie siedzi ?

Tak moja wiązka z f18 została , poza tym f20b pochodzi z wersji z prawą kierownicą , więc wiązka siłą rzeczy nie podeszłaby


  • 0

#34 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:49, 04.03.2016

Silnik juz poza buda.
Jaki jest zakres kompresji dla tego silnika?

Noto moja pewnie tez tak by zostala przerabiana.

Kwestia tylko lapy od rozrzadu atr.
No i tenat ktory mnie zastanawia.. Czy da rade cos zrobic zeby momentu przybylo?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#35 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:14, 04.03.2016

a5 zdrową spokojnie z modami bez wałków ogarniesz na 210 KM :) Ale ZDROWĄ !


  • 0

#36 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:47, 04.03.2016

a5 zdrową spokojnie z modami bez wałków ogarniesz na 210 KM :) Ale ZDROWĄ !

Tylko znaleźc taka.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#37 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:20, 04.03.2016

Na ckpl nie znajdziesz :) Moje a5 kupiłem i okazało się bardzo zdrowe ale hamowni nigdy nie widziało. Ale teraz będzie f22 dmuchane więc... Zobaczymy gdzie a5 trafi :D

 

Aa i jeszcze jest ktoś kto h23a bluetopami handluje na allegro. Jakbym nie znalazł f22 to właśnie w tą strone miałem iść, tylko musisz ogarnac sprzegło itp... 


Użytkownik LukasN edytował ten post 20:21, 04.03.2016

  • 0

#38 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:21, 04.03.2016

Jak jest wyjęta z auta to nie masz pewności. Wtedy wskazany przegląd bebechów i wymiana uszczelnień, być może panewek, pierscieni. Konkretnie podszedł do tematu Snajper. Doprowadza do ideału przed zamontowaniem.
  • 0

#39 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:33, 04.03.2016

Osobiście wolałbym zaryzykować i przeturlać się jakiś czas na takiej wyjętej i sprawdzić co jej dolega. Panewek nigdy nie złożysz na takie tolerancje jak zrobiła to Honda na pierwszym montażu. 


  • 0

#40 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 21:00, 04.03.2016

LukasN to jak nie bedziesz wiedzial co zrobic z a5 to dj znac moze pomoge:)

No niestety na palecie silnik ciezej zdiagnozowac. Podezgledem chociaz zuzycia oleju.. Ale jesli bedzie nie najgorzej to i tak eezme i bede remontowal przed wlozeniem
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#41 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:03, 04.03.2016

Panewek nigdy nie złożysz na takie tolerancje jak zrobiła to Honda na pierwszym montażu. 

 

Panewki zamienniki są w wypośrodkowanym rozmiarze i łapią się na tolerancje z serwisówki, przy montażu można jeszcze sprawdzić pasowanie papierkami Plastigauge dla pewności.

 

W ponad 20 letnim H22A2 trzeba od razu wymienić przynajmniej panewki bo nie znasz dnia ani godziny kiedy padnie panewka, uszkodzi wał i trzeba będzie znowu wyciągać silnik żeby szlifować lub wymieniać wał.

 

Najłatwiejszy byłby swap H22A7 bo jest z tej samej budy ale znaleźć zdrowe A7, które nie pije oleju i nie ma jajowatych tulei to może być duży problem !


Użytkownik Pejot edytował ten post 22:06, 04.03.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#42 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:44, 04.03.2016


W ponad 20 letnim H22A2 trzeba od razu wymienić przynajmniej panewki bo nie znasz dnia ani godziny kiedy padnie panewka, uszkodzi wał i trzeba będzie znowu wyciągać silnik żeby szlifować lub wymieniać wał.

Najłatwiejszy byłby swap H22A7 bo jest z tej samej budy ale znaleźć zdrowe A7, które nie pije oleju i nie ma jajowatych tulei to może być duży problem !


To masz racje i pierwsza rzecza o ktorej pomyslalem przy A2 to panewki. Bo jak juz by byl na wierzchu to nie duzy problem.

A7 fajna sprawa ale ich stan jest zagatka, druga sprawa ze cenia sie wyzej od innych h serii.
Wyremontowane pytalem to 7-9tys ale nie mam pewnosci co z nimi naprawde bylo robione. Nie dla mnie taka akcja.

Chce uzyskac okolice 200koni mysle ze przy strojeniu na kazdej z proponowanych h serii taki wynik jest do uzyskania i to bardzo bezpiecznie dla silnika.

Ciekawi mnie jak uzyskac wyzszy moment z tych silnikow.
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#43 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:45, 05.03.2016

H22 z Prelek mają kolektory ssące z motylami, które już poprawiają moment obrotowy przy obrotach poniżej 4600rpm (ssący z A7 ma za to lepszy flow i podnosi moc na wysokich obrotach kosztem dołu), do kompletu można jeszcze założyć kol. wydechowy z A7 z obciętą zwężką na końcu portek + przelot lub katalizator sportowy Magnaflow i ogólnie będzie to już fajnie jeździć, taki daily car ma np. Tojejo, popatrz na wykres po strojeniu:

http://www.accordklu...o-aerodeck-h22/

 

A jakby była później kasa na mody to założenie wałków z A7 + strojenie pozwoli łatwo przekroczyć 200KM przy założeniu, że silnik jest zdrowy i pierścienie tłokowe nie są w rozsypce ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#44 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:52, 05.03.2016

Mniej wiecej mialem plany wlasnie nad wrzucenie stuffu z a7. Tylko nie wiedzialem jak wtedy moment die zachowa... Czy nie pojdzie calkiem do gory.

Wplanach tez bylby lekki eko mod skrzyni.
Poliftowa z 1.8/2.0 z 5biegiem od wersji 2.3. Gdzie 5 jest nieco dluzsza.

Ale jeszcze musze postudiowac wykresy skrzyn zeby wybrac najsensowniejsza pod moje preferencje.

A jeszcze pytanko. Czy jesli wezme silnik z automatu to uklad sprzegla mozna przerzucic od mojej f18? Czy to za slabe badz tez nie pasowac bedzie?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#45 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 22:34, 05.03.2016

sprzęgło z f18 nie wytrzyma nawet tygodnia h22, co do silników to bierz tylko h22a, lub a7 ,a8

H22a5 sie nadaje pod turbo itp, ale mocy na seryjnym mało kiedy jest te 180km, pamiętam że moje f22b5 porobione na około 170koni, wyprzedziło h22a2 w prelce.

a2 to juz staroć pińćset razy remontowany

zauważ że tylko ci co wsadzili w silnik z 5 koła maja wykresy na plus,  a zwykli ludzie wykresów nie dają bo mało kiedy można się spodziewać mocy seryjnych,

swap to duzy koszt, takze tysiak wiecej na h22a, czy a7 nie robi dużych różnic, a masz w serii juz lepiej .


Użytkownik slasz129 edytował ten post 22:35, 05.03.2016

  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H seria

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq