Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wybór H serii

VI H seria

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#16 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:11, 30.08.2014

Tak właśnie myślałem, podobnie miałem w Civicu z tym że tam było 2.25 :P Jestem już po wstępnej korespondencji na temat dawcy ATR'a z użytkownikiem "dudix1983" tak więc myślę że taka opcja będzie najlepsza dla mnie. Dzięki Panowie za pomoc :)


  • 0

#17 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:23, 31.08.2014

Dawca byłby najlepszy :) tylko nie wiem ile kupno bitego mnie wyniesie :/ Seryjny ATR jest mówiąc w skrócie golasem :/ Mój Acco to ES i szkoda mi utraty wyposażenia :/ dlatego chciałem zrobić ES-R'a, chociaż dla ATR'a w kolorze  NHO i R-81 mógłbym zrobić wyjątek bo są mega :D gdybym sprzedał swojego i dołożył jakieś 17 tys to w tej cenie jest ATR EUDM lecz golas heh marzy mi się Tajp Er w wersji ES :) Mam jeszcze dwa pytania:

 

* jaką średnicę wydechu wybrać np pod A7? Nie chce aby acco darło się jak civic'i lecz było względnie ciche do VTECa a na nim głośniejsze ale bez przesady bo to Accord. 

 

* heble, jaki setup będzie lepszy do żwawej jazdy? Nie bd osiągał nie wiadomo jakich prędkości i ścigał się z każdym ćwokiem na trasie. 3setki z R'ki czy zostać przy 282 i zadbać o lepszej jakości tarcze i klocki?

 

nie wiem dokladnie jak zachowuja sie seryjne heble w atrze- jak ich sprawnosc w warunkach podwyzszonej temperatury ale w moim EK mialem na przodzie setup skladajacy sie z:

 

tarcze EBC 282 mm

klocki EBC Red Stuff

zaciski prela 2.2 vti

 

tyl rowniez na EBC 

 

i hamowaly mega przyjemnie - 3 hamowania z 200 prawie do zera w krotkich odstepach czasu  i dopiero moglem  powiedziec ze delikatnie pedal zrobil sie miekki

 

wiec mysle ze nawet jakby na seryjne tarcze w ATRZE zalozyc porzadne klocki to bedzie zaje..... hamowalo


  • 0

#18 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:12, 01.09.2014

Z racji tego że postanowiłem iż bd dawca to bd i heble ATR'a ale w sumie dobrze jest mieć porównanie solidnego kompletu z np. VTI z serią 300 i 260 tajpera ;)


  • 0

#19 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:14, 01.09.2014

A zaciski w preli VTI nie były przypadkiem takie jak w Accordach? Jeden tłoczek na tarczy 282? 


  • 0

#20 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:26, 01.09.2014

No mi wydaje się że to to samo O.o ale mogę się mylić. Jedynie ATR miał największe hamulce i chyba 3.0? DC2, EK9, MB6 i MC2, BB8 miały 282, EK4 i EM1 262?


  • 0

#21 dudix1983

dudix1983
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Zagłębie
  • Silnik:1.6
  • Wersja:TypeR
  • KM:205
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:EK9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:27, 01.09.2014

pozostaje jeszcze kwestia rozstawu srub i dostepnosci tarczy albo 4x100 albo 4x114,3


  • 0

#22 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:19, 09.11.2015

Wszystkie H serie swapowane do VI gena potrzebuja lap od A7 tak? Niczym sie nie roznia silniki w kwesti montazu?

Jak Widzicie h22A+skrzynia seryjna z f18b2?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#23 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:14, 09.11.2015

Wszystkie H serie swapowane do VI gena potrzebuja lap od A7 tak? Niczym sie nie roznia silniki w kwesti montazu?


Problem jest tylko z łapą od strony rozrządu, dolna połowa przykręcona do bloku musi być od H22A7 bo Preludy mają inną.

Jak Widzicie h22A+skrzynia seryjna z f18b2?


U2L4 z polifta 1.8 będzie spoko (można kupić już za 300 zeta), przy sprincie przydaje się krótki 2 i 3 bieg żeby nie spadać z VTEC'a ;)

A co silników H22A JDM to można trafić na zdrową sztukę (nie są tak wysilone jak A7), która nawet jeździła z automatem a później zapodać "pakiet z H22A7" i łatwo przeskoczyć magiczną barierę 200KM :)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#24 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 00:06, 10.11.2015

Jest Problemu z dostepnoscia tych lap?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#25 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 08:46, 10.11.2015

Jest Problemu z dostepnoscia tych lap?

 

Rozebranych na części H22A7 raczej nie brakuje :-P


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#26 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 14:49, 10.11.2015

A czy ten sam ."pakiet z h22a7" mozna montowac np w A5? I da takie same efekty?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#27 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:45, 10.11.2015

Zamontować można ale H22A5 ma sporo niższą kompresję od JDM'a i nie będzie takich dobrych efektów ale te 200KM byłoby w zasięgu ;)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#28 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 18:05, 10.11.2015

Co tam Karol planujesz swap czy jak ? Pakuj h22a  :diabelgrin:


  • 0

#29 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 19:37, 10.11.2015

Damian:) hmmm nie powiem hah.
Snuje narazie plany i chce to skonfrontowac z rzeczywistoscia i oczywiscie czy dam rade sam to przeprowadzic:)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#30 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:43, 04.03.2016

W kregu zainteresowan oraz budzetu znalazlem tskie sztuki jak h22a2 i h22a5, lecz a2 bardzo okazyjnie moglbym wyrwac tylko problem jest bo wiazka obcieta po samej grodzi :/ i sie wacham bo niewiem czy wiazke idzke dopasowac od czegos :/

"Ten pakiet typeR" w tym silniku pozwoli dobic do 200km?
Zalezalo by mi tez na momencie jest jakas opcja poprawienia dolu w tych silnikach?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H seria

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq