Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wybór H serii

VI H seria

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#61 dlubson

dlubson
  • Forumowicz
  • 252 postów
  • Skąd:Łódź/EWI
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:39, 22.04.2016

Michał nie może być inaczej

Pojawia się problem z adaptacją przepustnicy z h22a7 do ssaka z h22a, bo przepustka z a7 nie ma fitv :/


  • 0

#62 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 23:03, 22.04.2016

Dasz rade :) temat kolega slash przerabial. Mysle ze pomoze

Użytkownik 93karol edytował ten post 23:03, 22.04.2016

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#63 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:54, 24.04.2016

Pojawia się problem z adaptacją przepustnicy z h22a7 do ssaka z h22a, bo przepustka z a7 nie ma fitv :/

 

W lecie nie ma problemu, gorzej będzie rano w zimie ale jeżeli będziesz stroił setup na P28 + Crome to można trochę wzmocnić wolne obroty (IAC Compensation).

 

Od razu przy swapie polecam założyć do przepustnicy A7 śrubę regulacji wolnych obrotów z oringiem od dowolnej przepustnicy OBD1 np. H22A, wystarczy wywiercić otwór w odpowiednim miejscu i nagwintować gwintownikiem M10/1.


Użytkownik Pejot edytował ten post 07:43, 25.04.2016

  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H seria

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq