Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Zabezpieczenie profili - gdzie otwoty technologiczne

VII rdza zabezpieczenie profile

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:23, 26.08.2014

Witam, ostatnimi czasy zmartwiony ruda wychodzaca spod znaczka H na klapie bagażnika (ruda wyszła spod spodu i chyba pomaluję cały element do odcięcia na załamaniu klapy) postanowiłem coś zadziałać w kierunku zabezpieczenie auta na zimę , chodzi mi o profile zamknięte, zakamarki w łączeniach, drzwiach itd. Znalazłem takie coś jak RANAL sprzedaje się na Allegro najbardziej http://allegro.pl/sr...475798193.html i pytanie do was co niektórych może zajmujących sie fachowo na codzień tym tematem , czy jest coś na co warto zwrócić uwagę bardziej ? I druga rzecz czy jest gdzieś rozpiska gdzie znajdują się wszystkie otwory którymi możnaby/warto podpompować w/w środek ? Po takim zabiegu planuje jeszcze oddać auto do zabezepiczenia podwozia na zimę ale to już może być problem , w moim mieście nie wiem czy ktoś wykonuje takie usługi i czy robi to w miare uczciwie i dokładnie, nie chodzi mi tyle o cene usługi ale żeby było ok.

 

Zdrówko !


  • 0

#2 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 17:31, 26.08.2014

giętka końcówka do pistoletu czasami jest za duża aby ją wsadzić w małe otwory, bez moda się może nie obejść

zależy głównie od pistoletu.

 

otwory masz we wszystkich drzwiach na rancie od środka, podobnie klapa bagajerka i maska

w progach także, pod maską

 

Wersja w sprayu ma cieniutki wężyk który wejdzie wszędzie.

Wersja pod pistolet to jak wyżej.

 

2 sztuki pod pistolet wystarczą lub 4szt spray

Szyby zamknij :diabelfaja:

 

Jeżeli masz kompresor + pistolet i do tego garaż to samemu konserwację podwozia zrobisz bez problemu jak lubisz dłubać sam przy aucie

 

A jeżeli cena nie gra roli to jedziesz do firmy kasują Cię i modlisz się aby to zrobili uczciwie :hehe

Do konserwy cl7 ja bym kupił 6szt "baranka" pod pistolet.


  • 0

#3 bambello

bambello
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2,0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:32, 27.08.2014

Ja robiłem sam konserwację i poszło mi 4 puszki bitumenu i 3 puszki wosku w profile zamknięte oraz 0,5 l czarnego Hammerite na malowanie sanek i dwóch belek pod zderzakami. A co do usługi konserwacji to jak masz modlić się o sumienną wykonaną pracę to umów się że chcesz widzieć stan podwozia przed malowaniem a po czyszczeniu podwozia z rdzy i oczywiście błota  - po prostu ! - choć wiem że mogą się nie zgodzić .... bo wie pan , auto zalega na podnośniku a teraz dzwonić i zanim pan przyjedzie ... itd.


  • 0

#4 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 31.05.2015

To teraz odświeżając temat, i ku zdziwieniu niektórych, a może po prostu tam nie zaglądają zajrzyjcie sobie proszę pod uszczelki drzwi , uszczelki zewnętrzne te na drzwiach na samych rogach (górny wierzchołek przy słupku , i w okolicach lusterek) zarówno drzwi przednie jak i tylne. Chociaż przy drzwiach kierowy u mnie było najgorzej o ile tak można powiedzieć że jest to jakaś tragedia. Pisze o tym ponieważ wielu z nas po prostu nigdy nie zwraca uwagi na takie miejsca bo nie rzucają się w oczy lub po prostu nie skupiają nigdy uwagi. Na samych brzegach rantu który trzyma uszczelkę u mnie jest  już lekki nalot rudej , ciężko tu użyć słów purchle i bąble ale już coś się zaczynało dlatego o tym piszę, raczej jest to utlenienie powierzchowne , schodziło "prawie" samym tarciem szorstką szmatką(oprócz przednich drzwi). Już wyskrobałem , dałem podkład (nie wiem jak się nazywa, lakiernik mi mówił że to idzie na gołą blachę przed malowaniem) w następny week daje brunoxa jedna warstwę i potem  lekko lakierkiem, tam i tak nie widać także nie będę się ceregielił tylko nałożę solidnie żeby mi nic nie wyłaziło.  Niestety mam chyba jebla i czasem jak chowam do garażu auto to jeszcze z 15 minuto przeglądam sobie aż tu czasem takie kwiatki wynajdę. Kolega lakiernik powiedział że to jest niezdrowe takie zachowanie :), no ale zdrowsze jest takie jak uszczelka zacznie odpadać bu ruda będzie wypychać ?:)

 

Zdrówko !


  • 0

#5 bambello

bambello
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2,0
  • Wersja:SPORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 09.06.2015

To teraz odświeżając temat, i ku zdziwieniu niektórych, a może po prostu tam nie zaglądają zajrzyjcie sobie proszę pod uszczelki drzwi , uszczelki zewnętrzne te na drzwiach na samych rogach (górny wierzchołek przy słupku , i w okolicach lusterek) zarówno drzwi przednie jak i tylne. Chociaż przy drzwiach kierowy u mnie było najgorzej o ile tak można powiedzieć że jest to jakaś tragedia. Pisze o tym ponieważ wielu z nas po prostu nigdy nie zwraca uwagi na takie miejsca bo nie rzucają się w oczy lub po prostu nie skupiają nigdy uwagi. Na samych brzegach rantu który trzyma uszczelkę u mnie jest  już lekki nalot rudej , ciężko tu użyć słów purchle i bąble ale już coś się zaczynało dlatego o tym piszę, raczej jest to utlenienie powierzchowne , schodziło "prawie" samym tarciem szorstką szmatką(oprócz przednich drzwi). Już wyskrobałem , dałem podkład (nie wiem jak się nazywa, lakiernik mi mówił że to idzie na gołą blachę przed malowaniem) w następny week daje brunoxa jedna warstwę i potem  lekko lakierkiem, tam i tak nie widać także nie będę się ceregielił tylko nałożę solidnie żeby mi nic nie wyłaziło.  Niestety mam chyba jebla i czasem jak chowam do garażu auto to jeszcze z 15 minuto przeglądam sobie aż tu czasem takie kwiatki wynajdę. Kolega lakiernik powiedział że to jest niezdrowe takie zachowanie :), no ale zdrowsze jest takie jak uszczelka zacznie odpadać bu ruda będzie wypychać ? :)

 

Zdrówko !

...a i nie zapomnij o uszczelce bagażnika , tam u mnie także gościł rudej początek . Podkład pewnie epoksydowy ale jeśli damy od razu brunoxa też nie będzie błędem ponieważ on sam w sobie jest preparatem przetwarzającym rdze i zarazem podkładem żywicznym.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, rdza zabezpieczenie profile

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq