Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

accord type-r brak mocy

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
91 odpowiedzi w tym temacie

#1 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 25.08.2014

witam

nie dawno kupilem accorda type-r 1999r i niestety mam pewien problem z ktorym jak narazie nikt nie moze sobie poradzic a mianowicie samochod z dolu nie ma mocy jak juz dojda obroty do v-teca to jedzie:)ale na dole jest mul,juz bylbym sklonny uwierzyc ze moze tak musi byc ale co jakis czas niewiem z jakiego powodu dostaje mocy i jedzie jak marzenie:) ostatnio trwalo to 1 dzien i znow mul

byl juz w 2 warsztatach panowie sprawdzali rozrzad,zaplon,wyregulowali zawory,wymienili caly wydech z jakims zamiennikiem katalizatora podlaczali pod komputer ale nie wyswietla zadnych bledow, swiece kable tez w porzadku.

moze ktos mial juz takie problemy ? i wie kto moglby mi pomoc?

 

 


  • 0

#2 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:56, 25.08.2014

Ja mam dokładnie takie problemy :) Zmulony na dole, na VTECu jest już OK, wymieniłem masę rzeczy i do końca problem nie rozwiązałem jeszcze - poczytaj wątek mojego auta, tam jest streszczenie :)

Teraz jestem na etapie wymiany czujnika spalania stukowego, co niestety kosztuje w ASO 850zł :/ Zamiennik za 70zł nie działa u mnie i wywala błąd na kompie. Dam potem znać w swoim wątku czy jest efekt.

Połowicznie pomogło też wymienienie drugiej sondy lambda, jeździ lepiej ale nadal czuć wyraźnie kiedy auto ma "ten dobry dzień" a kiedy coś jest nie tak.

No i mam okopconą chromowaną rurę non stop, a kiedyś tak nie było więc nadal nie ma dobrego spalania - jak z tym u Ciebie?


Użytkownik Davka edytował ten post 20:57, 25.08.2014

  • 0

#3 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 25.08.2014

u mnie tez okopcone rury non stop ale jak bylo wczesniej niewiem bo kupilem go niedawno i juz z tym problemem.ale ten czujnik sprawdzali i jest podobno w porzadku


  • 0

#4 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:18, 25.08.2014

A wiesz może jaką metodą sprawdzali?


  • 0

#5 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:28, 25.08.2014

tak naprawdę niewiem czy wogole sprawdzili, powiedzieli mi tylko ze to nie to, jak zapytalem.
a co myslisz o tym zeby oddac samochod do aso?
  • 0

#6 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:37, 25.08.2014

Nigdy tam nie robiłem auta to się nie wypowiem. Opinie są przeróżne i dużo zależy od konkretnego warsztatu.

 

Mi powinno się udać wymienić ten czujnik w tym tygodniu jeszcze, tyle tylko że potwierdzenie czy problem ustąpił czy nie można dać dopiero po tygodniu lub dwóch bo już raz się nabrałem (po wymianie aparatu zapłonowego auto 3-4 dni jeździło lepiej albo tak mi się wydawało).


Użytkownik Davka edytował ten post 21:41, 25.08.2014

  • 0

#7 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 25.08.2014

trzymam kciuki moze to to:-)
  • 0

#8 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:29, 26.08.2014

A jak wygląda u Was sprawa z osiąganiem większych prędkości? Tak 130+... ?


  • 0

#9 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:57, 26.08.2014

Tzn? Max osiągam ok 210km/h, do 180 idzie dość wyraźnie, 180-210 to już dłużej trwa :)

 

Czujnik mam wymieniony ale na krótkim odcinki na razie nie poczułem różnicy, a nawet pogorszenie na biegu jałowym bo mi zaczęły obroty opadac za nisko - wieczorem może odłącze aku i dam się kompowi dostosować od nowa.


  • 0

#10 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1722 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 17:38, 26.08.2014

A ze tak zapytam - prosty test - sprawdzałeś ile masz do setki? Bo może się okazać tak, że muł spowodowany jest tym, że jest to 1.8 i 136 KM ;-) Podobnie jak u kolegi wyżej w ATRze.


  • 0

#11 LukasN

LukasN
  • Forumowicz
  • 228 postów
  • Skąd:Łomża
  • Silnik:h22
  • Wersja:ferio
  • KM:~200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:eh9
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:01, 26.08.2014

Davka - IAB masz sprawny?


  • 0

#12 5p3cU

5p3cU
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:04, 26.08.2014

co trzeba zrobic po odlaczeniu akumulatora zeby sie obroty uspokoily?

nic mi zaden mechanik nie mowil o tym IAB wiec niewiem


  • 0

#13 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:04, 26.08.2014

LukasN, wiesz jak to sprawdzić? Da się coś pomierzyć miernikiem?

Wymieniłem dużo pod maską ale tego elementu nie ruszałem i nie sprawdzałem.

 

Czy mówimy tylko o tym zaworku wystającym, czy też jest to integralna część razem z "body"?

140826.201158-IAB.JPG


Użytkownik Davka edytował ten post 19:13, 26.08.2014

  • 0

#14 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:09, 26.08.2014

5p3cU jak sobie nie dasz rady dam Ci namiar na dobrego mechanika
  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#15 Davka

Davka
  • Forumowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:15, 26.08.2014

Czy dobrze widze w manualu że w H22A7 nie ma IAB? W takim razie ten aspekt nie dotyczy kolegi 5p3cU :)

 

Tu filmik jak ma działać:


Użytkownik Davka edytował ten post 19:22, 26.08.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq