Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Ściąga do prawej z pasażerami/obciążeniem

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karolek

Karolek
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:25, 24.08.2014

Witam

 

Mam taki mały problem w swoim cd7.

 

Gdy siedzi ktoś obok a nie daj Boże z tyłu na dodatek po prawej stronie to auto zaczyna ściągać w prawo.

 

W momencie kiedy jade sam jest raczej wszystko w porządku nic nie ściąga.

 

Dodam, iż zbieżność zrobiona, koła wyważone, na szarpakach byłem już kilka razy podobno wszystko sztywno/bez luzów itp itd.

 

Czy ktoś ma jakiś pomysł?  


Pozdrawiam  :B


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:47, 25.08.2014

Jak dla mnie amor nie trzyma parametrów i dlatego ciągnie Cie na bok jak go dociazysz
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 09:24, 25.08.2014

masz prawidlowe cisnienie w oponach? ;-)

 

czy zawieszenie bylo modyfikowane jak np. felgi albo inne sprezyny?

moze sprezyny sa zuzyte i siadaja przy duzym obciazeniu co ma wtedy wplyw na ustawienia zawieszenia.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 09:26, 25.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#4 Karolek

Karolek
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 25.08.2014

Cisnienie na pewno w porzadku ; p Dodam jeszcze fakt ze tarcze sie krzywia glownie po zewnetrznej stronie. Tarcze trw po przetoczeniu i przejechaniu 200 km znowu zaczely bic.
Moze cos w tym jest co panowie mowicie. Amorki z przodu kayaby maja przejechane ok 25 tys.

Co do modow kompletnie nic. Seria felgi i sprezyny

Ps. Jakos ciekawostke do tematu dodam, iz musze przy wywazeniu przyklejac ciezarki poniewaz te nakladane na felge po paru km odpadaja. Moze to tez ma zwiazek z cala sprawa. Jakies dodatkowe wibracje czy cos takiego...

Użytkownik Karolek edytował ten post 13:04, 25.08.2014

  • 0

#5 Rosencreutz

Rosencreutz
  • Forumowicz
  • 391 postów
  • Skąd:Teresin k/Warszawy
  • Silnik:2,0
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:00, 29.08.2014

Możliwe ze masz uszkodzoną piastę, a konkretnie łożysko. Sprawdź czy masz na maxa dokręcony przegub zewnętrzny.


  • 0

Artur


#6 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 00:20, 29.08.2014

@Karolek,

tzn. jezdzisz normalnie bez ciezarkow?

 

rece mi opadaja!

sorry ;-)


Użytkownik Kardynal edytował ten post 00:20, 29.08.2014

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#7 Karolek

Karolek
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Warszawa
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:43, 01.09.2014

@Kardynal

Nie wiem dlaczego wnioskujesz, ze jezdze bez ciezarkow?
Logiczne, ze gdybym akceptowal jazde bez ciezarkow i nie robil w kazdym aucie wywazania min 4x w roku (w kazdym te same felgi lato/zima) to raczej gleboko gdzies mialbym to czy auto sciaga czy nie ;))
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq