Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Problem z pracą ciepłego H22A7

VI H22A7 H22 ATR

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:44, 20.08.2014

Ostatnio mam dość dziwne objawy u mnie w Hondzie. 
- Brak mocy - gaz w podłodze, auto wyraźnie męczy się, nie chce jechać, bardzo wolno wchodzi na obroty
- Falowanie obrotów na jałowym przy zagrzanym silniku - na ssaniu wszystko ok, po zagrzaniu silnika auto przy odpuszczeniu gazu i przejściu na jałowy dławi się (obroty mocno spadają) a późnej trzyma ok 750-900 ale pracuje nierówno.
- "Przerywanie" VTEC-a - jeżeli nie wystąpi objaw braku mocy i auto normalnie "dokręci" do VTEC-a, to po jego włączeniu wyraźnie szarpie, dławi się. Ten objaw początkowo diagnozowałem jako przytkany zawór VTEC-a, kupiłem już nawet nową uszczelkę, ale teraz myślę czy to wszystko w kupie to nie ten sam problem.
 
Wydaje mi się, że może być to wina układu paliwowego. Zapłon ok, świece wymienione niecałe 5k temu na nowe irydowe NGK, aparat zapłonowy podmieniony, kable podmienione. Teraz zastanawiam od czego zacząć bo nie chciałbym wymieniać na chybił-trafił. Potencjalni winowajcy to Lambda, MAP-sensor, pompa paliwa(?), filtr paliwa (?), ewentualnie problemy z samą instalacją, czyli kable albo komp. 

Użytkownik gvader edytował ten post 08:45, 20.08.2014

  • 0

#2 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 10:19, 20.08.2014

Przede wszystkim podaj więcej danych na temat autka, teraz to szukanie igły .......


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#3 sambo

sambo
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:H22
  • Wersja:Prelude
  • KM:231
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 10.09.2014

sprawdzałeś filtr powietrza i krokowy?


  • 0

#4 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 11:45, 10.09.2014

żaden filtr nigdy nie da tak mocnych objawów! :k

 

sprawdź napięcie paska rozrządu i czy nie jest przestawiony. Sonda też może być.


  • 0

#5 łuki88

łuki88
  • Forumowicz
  • 606 postów
  • Skąd:Płock
  • Silnik:F23
  • Wersja:ES
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 12:37, 10.09.2014

Miałem coś takiego u siebie. Też myślałem że to zawór vtec. Okazało się że miałem nadpalony palec rozdzielacza. Po wymianie palca, kopułki i przewodów WN wszystko wróciło do normy. Zbadaj zapłon dokładnie. Wywala jakieś błędy?
  • 0

#6 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:28, 10.09.2014

Problem rozwiązał się w sumie sam, więc temat do zamknięcia.


  • 0

#7 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 14:02, 10.09.2014

sam się rozwiązał, więc sam wróci. :)


  • 0

#8 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 19:38, 10.09.2014

Gvader, czy możesz opisać zjawisko samorozwiązania problemu, który trapił Twoje autko, sadzę, że może to być cenna informacja dla nas forumowiczów ?


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7, H22, ATR

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq