Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana uszczelniaczy zaworowych

VI H22A7

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#46 kviat

kviat
  • Forumowicz
  • 247 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:USDM
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 16.04.2015

Bardzo malo za sciagniecie glowicy :D
  • 0

9ihjy8.jpg


#47 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:31, 17.04.2015

No tak, + pierścienie 200zł, i ciekawe ile powie bo jeszcze trzeba zdjąć wydech, miskę, blachę i dopiero widać korby żeby je odczepić to też jest trochę roboty, jakby mechanik nie stosował się do manuala a podejrzewam, że mało który ściąga go przed robotą, korby dokręcić trzeba momentem 47Nm... Pierścienie weź NPR ale tylko japan lub najlepiej Teikoku (pierwszy montaż Hondy), w manualu jest też wspomniane o Rikenach


Użytkownik ooRYBAoo edytował ten post 07:32, 17.04.2015

  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#48 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:30, 17.04.2015

Gadałem z mechanikiem pewnym i mi powiedział 600zł za sciagniecie głowicy i wymiane pierscieni, wiec powiedziałem ze nie wchodzi w gre,

 

600 zł to jest dużo za zdjęcie głowicy, zdjęcie miski, rozkręcenie i wyciągnięcie górą korbowodów z tłokami i wymianę pierścieni tłokowych ??

 

Jeżeli miałeś na myśli uszczelniacze zaworowe to już było wiele razy na forum, że ich wymiana nic nie daje bez wymiany pierścieni tłokowych i sprawdzenia/obróbki głowicy u szlifierza.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#49 ooRYBAoo

ooRYBAoo
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Piotrków Trybunalski
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iES
  • KM:>210
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Coupe / Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:58, 17.04.2015

Za szlifowanie gniazd zaworowych i zaworów, wymianę prowadnic zaworowych, uszczelniaczy zaworowych, planowanie głowicy i całkowite jej czyszczenie dałem 540zł


  • 0

-1ST HONDA - ACCORD SEDAN CE8 iES F20Z1  -> SWAP H22  (DONE) @OWN

-2ND HONDA - ACCORD COUPE CG4 iES F20B6 -> SWAP H22  (DONE) @OWN http://www.accordklu...coupe-cg4-ryba/


#50 Grzechnix

Grzechnix
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:01, 25.04.2015

Panowie to moze doradzicie jakie czesci kupic? Jaka uszczelke pod głowice bo to najwazniejsze i pierscienie?


  • 0

#51 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:54, 27.04.2015

http://www.accordklu...18b2-accord-vi/


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#52 Grzechnix

Grzechnix
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:08, 03.05.2015

Pejot Dziekuję:)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, H22A7

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq