Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Drganie gumowego kaptura od jednej świecy

VI świece

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wolfe

Wolfe
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:55, 14.08.2014

Witam,

 

Dziś przy wymianie oleju coś zauważyłem. Kiedy rozgrzewałem silnik, podniosłem maskę i zauważyłem oraz usłyszałem, że jeden kaptur od świecy jest jakby poluzowany oraz mocno drga na wolnych obrotach. Jak go docisnę to czuję pod palcem mocne drgania, czego nie ma w pozostałych kapturach, czuje też wtedy podmuch powietrza z gniazda świecy. Słychać też dźwięk uderzeń. Przy zwiększaniu obrotów drgania przyspieszają, że tego już nie widać.

Co to może być?

- gdyby była to wina poluzowanego kaptura to wystarczyło by go docisnąć i objawy powinny ustać, ale tak nie jest.

- czyżby była to wina niedokręconej świecy? Nie sprawdziłem tego, bo nie mam klucza tak długiego. Dorabiam sobie. No ale świeca trzyma się na gwincie, więc czy możliwe takie drgania?

 

Macie jakieś pomysły?

 

A miałem sobie pojeździć w weekend...

Nie wiem ile już z tym jeździłem...Bo tak bardzo tego nie słychać - tylko patrząc na chodzący silnik.

 

Z góry dzięki


Użytkownik Wolfe edytował ten post 17:58, 14.08.2014

  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:09, 14.08.2014

Wyglada na luźną swiece. Dokrec i po sprawie ;-)
  • 0

#3 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:44, 14.08.2014

Wyglada na luźną swiece. Dokrec i po sprawie ;-)

Też tak obstawiam.


  • 0

#4 wodzirej2

wodzirej2
  • Klubowicz
  • 384 postów
  • Skąd:małe 3-city
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 18:50, 15.08.2014

ale co tu dorabiać i no co czekać 

wystarczyło do pierwszego mechanika podjechać, dałbyś na bro o świece by dokręcił...


  • 0

Moje autko :)


#5 Kubus88

Kubus88
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:okolice Radomia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:???
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 19:22, 15.08.2014

Miałem tak w Escorcie, winna była niedokręcona świeca.


  • 0

#6 Wolfe

Wolfe
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 15.08.2014

Tak, to świeca ;-) dziwne, że tak się sama poluzowała, że latała na wszystkie strony, pewnie słabo poprzedni właściciel dokręcił. Ja od zakupu nie sprawdzałem świec... chyba warto to zrobić.

Sąsiad miał taki klucz. Dziś rano dokręciłem i jest okej.


Użytkownik Wolfe edytował ten post 20:24, 15.08.2014

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, świece

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq