Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Moja Honda bardziej zgniła niż wygląda.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#1 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 13.08.2014

Witam, mam wielki problem z moją Hondą Accord VI CG8 2001r, kupiłem ją w marcu tego roku za 10800zł, była ona na diagnostyce 2 razy i nikt nie zauważył ani nie zwrócił uwagi na takie cuda jakie dziś odkryłem a więc: chciałem wyciągnąć rezonator i zabezpieczyć małe ogniska na przednim pasie co odkryłem załamało mnie kompletnie poniżej fotki . Dodam tylko, że z drugiej strony jest to samo :( warstwy odchodzą płatami za zbiornikiem płynu do spryskiwaczy dalej bałem się zaglądać. Czym jest to spowodowane auto niby bezwypadkowe i takie cuda . 20140813_1709548ejxl.jpg

20140813_171053qyjs9.jpg20140813_171058zek4x.jpg20140813_1710029ujfp.jpg20140813_1710091ij27.jpg20140813_1710197tkrn.jpg20140813_1710260qjp9.jpg20140813_1710342qj70.jpg20140813_17103753jlh.jpg20140813_170956mfkrb.jpg


  • 0

#2 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2213 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 19:34, 13.08.2014

to jest mały problem ?????!!!! o stary toż to dramat na kołach, strach jeździć

 

moja "była" z 99r. nie miała śladu korozji a co dopiero takie cuda ! 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#3 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2564 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 53
Super

Napisano 19:40, 13.08.2014

coś czuje że bez wymiany całej ćwiarki albo i przodu sięnie obejdzie... masakra...


  • 0

#4 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:45, 13.08.2014

Jak odnośnie korozji ma sie reszta auta? Jedyne wyjście (poza złomowaniem) to znaleźć dobrego blacharza co by Ci to przespawał z innego. Dziwne że przy zakupie tego nie dojrzeliście.

P.S mój 98r i w tych miejscach grama rdzy nie ma.


  • 0

#5 chlebe

chlebe
  • Forumowicz
  • 181 postów
  • Skąd:Stalowa Wola
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:49, 13.08.2014

Ta diagnostyka to nie była przypadkiem u znajomych sprzedającego. Przecież takie dziury i przy nadkolu ślepy by zauważył.
  • 0

#6 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Super

Napisano 19:56, 13.08.2014

Witam w klubie. Mam podobnie co Ty ale znacznie mniej. Pytasz o przyczynę, fajfluchy w angolandzie pożałowali pełniejszego zabezpieczenia antykorozyjnego. Zeżarło Ci tam, gdzie nie sięga oryginalny natrysk gumy oraz niechlujstwo tam, gdzie jest natrysk.

Kolega Bojar chyba będzie złowieszczym prorokiem :). Wg mnie, jeżeli masz już zeżarte miejsca przyspawanych nakrętek do mocowania wyposażenia to jednak wymiana. Sorki, elementy wyposażenia muszą się solidnie trzymać.

Nieprawda, że ślepy by zauważył, wszystko albo zakryte brudem albo zasłonięte wyposażeniem. Niedługo będę zdawał relację z renowacji mojego przodu


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#7 quality06

quality06
  • Klubowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:15, 13.08.2014

masakra,,, tylko dobry blacharz... nie wiem, moze auto stalo w wodzie ?


  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#8 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2213 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:26, 13.08.2014

też mam takie wrażenie niestety 


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#9 NitrousNDF

NitrousNDF
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:b/d
  • KM:177
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:E60
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 13.08.2014

O ja pierdziele! Nie sądziłem że to tak może przegnić :/ Mi pod puchą filtra wyskoczył jeden malutki nalot i sie martwilem a tutaj reke mozna włożyć przez to !!


  • 0

#10 malek360

malek360
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Przędzel
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:44, 13.08.2014

Nie pomagacie. Nie mam pojęcia czy stała w wodzie została sprowadzona z ger. a nie widać było rdzy ponieważ byłą tam konserwacja (kawałki zdzierałem przecinakiem warstwa ok 1-3mm) i brud nie myślałem że są tam takie dziury zacznę wycinać to gófno i oddam do blacharza żeby wspawał coś tam podkład i konserwacja na to zobaczymy czy uda się to odratować .


  • 0

#11 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1032 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:SOL+
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 20:53, 13.08.2014

Wybacz kolego, że to powiem, ale zwracam się tutaj do Moderacji, żeby ten wątek przypięła w 'Porady przedzakupowe' pod tytułem 'CO MOŻNA KUPIĆ SPROWADZONEGO, OD HANDLARZA ZA 10800 zł'... Cudów nie ma, czego się spodziewałeś za taką kwotę?

Mój jest z tego samego rocznika i w ani jednym % nie wygląda to tak jak u Ciebie. Stawiam w Twoim wypadku na powypadkową przeszłość. Na chwilę obecną tylko wizyta u blacharza, chociaż na chwilę obecną najlepiej najsensowniej gdyby west zabrał głos.


  • 0

#12 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2564 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 53
Super

Napisano 20:57, 13.08.2014

wiesz, patrząc ile jest już samej rdzy i jakie są dziury, to JEŚLI naprawdę chcesz ten konkretny egzemplarz to rozbieraj CAŁE auto, zedrzyj całą konserwację od spodu, z tyłu i dokładnie sprawdź całe auto, bo może się okazać że tył wygląda podobnie... to niestety popularny sposób hanlarzy, że jak jest rdza to zalepią z grubsza barankiem czy innym lepidłem i to się tak trzyma samo na sobie dopóki nic sie nie ruszy... a patrząc po tych dziurach, to jeszcze troche i po wjechaniu w wieksza dziure mogł amor wyjść górą razem z resztami kielicha....czeka Cie naprawde spory wydatek u blacharza....


  • 0

#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2548 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 27
Super

Napisano 20:58, 13.08.2014

Kupiłeś trupka w dobrej cenie
Do blacharza i klika lat pojeździć możesz

Pytania inne: jak podłoga, sanki przod/tył, ściana grodziowa, przewody paliwowe i hamulcowe?

Wysłany z Tapatalk
  • 0

#14 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1032 postów
  • Skąd:PO
  • Silnik:1.8
  • Wersja:SOL+
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Limuzyna
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:00, 13.08.2014

Ja bym to na Ukraine sprzedał za 8 tys z pocałowaniem ręki.


  • 0

#15 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 13.08.2014

Moim zdaniem mógł tam rozlać się elektrolit z akumulatora, być może autko miało stłuczke lub pękło aku z jakiejś  innej przyczyny.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq