Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Moja Honda bardziej zgniła niż wygląda.

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
143 odpowiedzi w tym temacie

#136 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 12:47, 23.02.2015

Ano może pękać, bo jest w tej sztukaterii :) teoretycznie słaby punkt - ubytki w blasze uzupełniałem żywicą poliestrową, nie epoksydową lub  kawałkami blachy spawanymi/zgrzewanymi do zdrowej blachy.

 

Kiedy zacznę jeździć i będzie pękać nie omieszkam "pochwalić" się metodą na żywicę i odradzać tej metody :)


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#137 Adrianeo

Adrianeo
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:47, 23.02.2015

Dzisiaj czysto przez przypadek zajrzałem sobie w prawe przednie nadkole jakie było moje zdziwienie jak ujrzałem coś takiego...

 

174m.jpg
175m.jpg
 
Istna masakra. To żółte co widać w tej dziurze z rdzy to jak by wata szklana taka co się kładzie na dach/strych. 
 
Powiedzcie co można z tym zrobić? I czy powstawanie czegoś takie w tym miejscu jest normalne? 

  • 0

#138 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 21:12, 23.02.2015

Ta wata to jest ogólnie wygłuszenie grodzi i nie wolno jej dłubać :)

Trochę poszukasz i znajdziesz parę tematów co z tym zrobić.

Generalnie ruda już wyżarła blachę ale na nie dużej powierzchni.

Metod sensownej renowacji jest kilka.

Ja proponuję na żywicę poliestrową w tańszym wariancie lub epoksydową  lub kawałek dopasowanej blachy na klej lub obspawanie.

Przy spawaniu blachy trzeba odizolować wygłuszenie od wysokiej temparatury.

Potem nakłada się podkład, baranka, ja po baranku daję znowu podkład pod bazę, bazę w kolorze nadwozia i grubo klaru.

Na to wszystko można jeszcze położyć specjalny wosk.

Nie polecam zabezpieczeń na bazie bitumu - popularny Bitex


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#139 Adrianeo

Adrianeo
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:41, 23.02.2015

W jaki sposób można odizolować to wygluszenie?
  • 0

#140 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:16, 23.02.2015

Kolego czy zadałeś sobie trud przeczytania chociaż ostatnich 3-4 stron tego tematu?


  • 0

#141 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:45, 23.02.2015

Kolega Adrianeo pewnie nie może wyjść z szoku.

Niestety to jest początek masakry, aby odizolować wygłuszenie trzeba rozbebeszyć dojście do wygłuszenia od środka autka na wysokości filtra kabinowego. 

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz dokładne fotki tego miejsca już po dotarciu do maty wygłuszającej


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#142 Radio

Radio
  • Forumowicz
  • 186 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:01, 24.02.2015

Kolega Adrianeo pewnie nie może wyjść z szoku.

Niestety to jest początek masakry, aby odizolować wygłuszenie trzeba rozbebeszyć dojście do wygłuszenia od środka autka na wysokości filtra kabinowego. 

Jak dobrze poszukasz to znajdziesz dokładne fotki tego miejsca już po dotarciu do maty wygłuszającej

 

Swoją drogą to musi tam być niezła masakra u niego, bo jeszcze takiej akcji nie widziałem, żeby się dziura sama zechciała się pokazać :om: . Co innego jak ktoś pogrzebie.


  • 0

#143 Czarnota

Czarnota
  • Forumowicz
  • 1796 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan CG8
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 09:43, 24.02.2015

Panowie, jeśli ten kawałek sam się odłupał, to niestety trzeba teraz usunąć mechanicznie wszystko co odchodzi i dotrzeć do zdrowej blachy z zakładką po obwodzie jakieś 3cm. Dopiero wtedy będzie znana dokładna rozległość masakry.

Takie samo cuś może też być na nadkolu od strony rezonatora i analogicznie po lewej  stronie autka


  • 0

Na stanie też  Accord VII 2.4 Executive   więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało

  Zima Idzie, Panie Sierżancie


#144 Adrianeo

Adrianeo
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:54, 24.02.2015

Swoją drogą to musi tam być niezła masakra u niego, bo jeszcze takiej akcji nie widziałem, żeby się dziura sama zechciała się pokazać :om: . Co innego jak ktoś pogrzebie.

 

Przeczytałem cały temat, i z tego co widzę to u Valdiego wyglądało to bardzo podobnie. Postaram się dzisiaj wjechać na kanał i zobaczymy co tam się jeszcze dzieje. Podczas zakupu wchodziłem też pod auto i nie widziałem aby się coś tam działo , ale zobaczymy jeszcze raz.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq