Panowie, sprawa jest nietuzinkowa. Pojechałem na diagnozę, mówię, żeby go przetrzepał dokładnie z tej lewej strony, bo skrzypiało (już nie skrzypi) nieznośnie. Mówię mu, że wraz z dwoma mechanikami (na sucho, bez podnoszenia auta sprawdzaliśmy) obstawiamy sworzeń... Na co diagnosta mówi, że tutaj nic nie widzi i nic nie skrzypi, że "ponaciągał" go trochę bardziej niż zwykle i nie widzi żadnych luzów... Zgłupiałem. Ogólnie jeden z tych mechaników oraz diagnosta poradzili, żeby prysnąć WD40 i przejdzie skrzypienie... Prysnąłem w każdy zakamarek i nic nie skrzypi... Co robić?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Sworzeń? Wahacz? Przeguby? Stabilizator?
#16
Napisano 19:25, 21.08.2014
#18
Napisano 20:33, 21.08.2014
Ryuk, psikaj pokolei każdą gume i sprawdzaj po ktorej przestanie skrzypieć, to będziesz wiedział co jest do wymiany
#19
Napisano 10:18, 22.08.2014
a przy okazji tematu zna ktos numery: Sworzen góra accord ch6 2002rz firmy CTR? Mam w domu takie sworzen i nie wiem czy podejdzie do mojego, a nie chce rozbierac żeby zobaczyc.
numery :
SAG-15-0529 ?
Użytkownik slasz129 edytował ten post 10:19, 22.08.2014
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#20
Napisano 12:16, 22.08.2014
pasuje ten sworzeń do CH6
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#21
Napisano 19:43, 29.08.2014
Podłączę się do tematu, bo trochę zgłupiałem
Jak byłem na przeglądzie, kolega diagnosta stwierdził, że mam wyj...ne oba górne sworznie z przodu. Nastawiłem się na ich wymianę, ale czytając tematy dotyczące objawów związanych z tymi sworzniami stwierdzam, że u mnie żadne z nich nie występują. Postanowiłem więc jechać do niezależnej (czyt. nie do kolegi) stacji i zbadać samo zawieszenie (koszt 20zł). Przetrzepali mi tak zawieszenie na szarpakach, że myślałem że mi koła odpadną i co - zdziwienie - wszystkie sworznie są w bardzo dobrej kondycji, a jak już bardzo bym się upierał to wymienić by można łączniki staba z przodu i z tyłu. Co z tym fantem zrobić? Jechać do trzeciej stacji? Nic mi nie puka, nie stuka i nie skrzypi jak stara wersalka - miałem jakieś stuknięcia pojedyncze z tyłu, ale obstawiam, że to w związku z przytartym zaciskiem - zresztą od dłuższego czasu już nie stuka nic.
Co byście z tym faktem zrobili?
K.
Moja ES-ka
http://www.accordklu...pic.php?t=44539
#22
Napisano 20:13, 29.08.2014
Najlepiej sam sprawdźna podnośniku i na kanale(obie wersje po sobie, bo raz jest zawieszenie inaczej się układa na podnośniku a inaczej na kanale na stojących kołach)
Górne sworznie sprawdzasz czy koło chodzi jak szarpiesz ręką na podnośniku. jak nie to sworzeń jest dobry. Ponadto górny sworzen stuka cyklicznie przy jeździe więc jeśli nic nie ma to sworzeń jeszcze pare tysięci będzie cicho
staba sprawdzasz na stojących kołach. szarpiesz za niego, za łączniki i patrzysz czy jest luz. Z doświadczenia Ci powiem że łączniki i poduszki warto zmienić jeśli ich samemu nigdy nie ruszałeś. robota prosta, koszt niezbyt duży, a u mnie było tak, że luz był tylko na jednym z tyłu i jednym z przodu, ale jak wszystko zdjąłem, to wyszło, że lu zjuż był praktycznie wszędzie, bo wszystkie gumy były bardzo miękkie, tuleje miały luz i wszystko było wyrobione.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, zawieszenie, sworzeń, wahacz, przegub, stabilizator
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych