przyrosty realne, ale ktoś źle podsumował ostatnią kolumnę, np. dla 2.4 222+16Nm = 238 a nie 250 swoją drogą reflash u muzyczki i drobne mody w moim 2.4 dały mi 260Nm i 230km więc wg mnie jest to realne, ale na pewno nie przez sam chiptuning
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymyślony chip tuning czy coś nowego?
#16
Napisano 08:32, 17.02.2015
#17
Napisano 13:46, 17.02.2015
#18
Napisano 14:41, 17.02.2015
nom, więc dwóch operatorów na dwóch różnych hamowniach musiało mi dopomóc
#19
Napisano 16:00, 17.02.2015
taki mały OT to co tam masz porobione tzn co to za drobne modyfikacje?
#20
Napisano 17:16, 17.02.2015
taki mały OT to co tam masz porobione tzn co to za drobne modyfikacje?
dokładnie, czym wyciągnąłeś 40 KM, bez "dmuchania"??
#21
Napisano 19:07, 17.02.2015
dolot spod koła injena i kolektor 421 + decat, ale tu nie tak bardzo chodzi o te 40km, bardziej czuć 260Nm i vtec załączany od 4200RPM. a i w sumie moja seria miała 198km co też jest ciekawe...
Użytkownik dudson86 edytował ten post 19:31, 17.02.2015
#22
Napisano 19:34, 17.02.2015
Masz jakiś wykres krzywej momentu?
#24
Napisano 20:36, 17.02.2015
chciałbym porównania na kresce Twojego dudson86 z autem Wydobywczego.
Tak a propos dlaczego skoro masz już Reflash to odcinkę masz tak nisko ?
#25
Napisano 20:45, 17.02.2015
w sumie dobre pytanie bo po reflashu powinieneś mieć odcinkę na 7800 obr./min.
No ale niezbadane są wyroki hamowni sam jestem przykładem bo u mnie na serii pokazało 201KM (hamownia typu DynaFlow)
Tak czy siak to nic nie wnosi jeśli auto jedzie tak samo jak to w którym cyferki dały 190 cały czas jestem zdania że hamownia to tylko fan, a właściwe cyferki mierzy się w sekundach na asfalcie.
Tak wracając do tematu to ten box to po prostu "pisofszit"
Użytkownik Wydobywczy edytował ten post 20:58, 17.02.2015
#26
Napisano 21:34, 17.02.2015
Apropo wykresu, zobaczcie, że powyżej 7100 moment drastycznie mu spada, czy jest sens w takim układzie przesuwania odcinki?
#27
Napisano 21:39, 17.02.2015
kwestia reflashu gdzie znajduje się odcinka, w moim nie jest poprostu aż tak daleko przesunięta. A to delikatne załamanie przy 4200 to miejsce gdzie włącza się vtec...
#28
Napisano 21:43, 17.02.2015
1. VTEC ci się załącza tak jak u mnie przy 4600-4700 z tego co widzę
2. Spadek mocy zaraz powyżej 7000 obr./min to trochę dziwna sprawa bo nie powinno tak być
3. Najlepiej jakby się wypowiedział Muzyczka bo może to jakaś inna albo starsza wersja reflasha?
4. Jak chcemy o tym dłużej podebatować to może załóżmy temat a nie robmy OT tutaj
#29
Napisano 22:03, 17.02.2015
W sumie to nie bardzo mam ochotę odpisywać na komentarze typu: "to na pewno zła hamownia, albo pan "hamujący" " :P podsumowując wynik jest dla mnie zadowalający i nie ma porównania z serią... podtrzymuję swoją opinię odnośnie przyrostów po reflashu
#30
Napisano 22:15, 17.02.2015
oczywiście ja tez podtrzymuje że 4-2-1 + reflash to bardzo dobra opcja na start w 2.4 no ale jak to bywa wrzucając wykres ciężko spodziewać się że nikt go nie skomentuje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, chip, chip tuning, tuning, katowice, hamownia, mapa, reflash
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych