Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana sworznia dolnego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
256 odpowiedzi w tym temacie

#121 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:22, 22.07.2017

Jaki przelot??
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#122 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:51, 22.07.2017

kurde 8 gen i już sworznie wymieniane :O Mi w VI OEM sworznie wytrzymały 280 tysięcy 


Użytkownik Troy edytował ten post 10:51, 22.07.2017

  • 0

#123 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:49, 22.07.2017

W crx mam 280 tys. i dalej oryginały. Im nowsze auto tym częściej trzeba coś robić.

Sprawdz sobie czy nie masz za mocno magla skręconego. To może być przyczyna.


  • 0

#124 jurcek

jurcek
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:19, 31.07.2017

Panowie, ten zestaw z allegro podejdzie też do innych Hond, czy inwestować w większy zestaw za 400zl?
W sensie mam jeszcze Prelude i rozstawać sie z Honda nie zamierzam, więc głupio byłoby cos kupić, co miałoby potem leżeć na regale :)
  • 0

#125 Troy

Troy
  • Forumowicz
  • 668 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:0
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:0
  • Nadwozie:0
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:36, 31.07.2017

Panowie, ten zestaw z allegro podejdzie też do innych Hond, czy inwestować w większy zestaw za 400zl?
W sensie mam jeszcze Prelude i rozstawać sie z Honda nie zamierzam, więc głupio byłoby cos kupić, co miałoby potem leżeć na regale :)

nie wiem o jaki zestaw chodzi, jedyny słuszny producent to OEM cały wachacz, CTR, ewentualnie 555


  • 0

#126 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 18:10, 31.07.2017

Hej :)
Był link do zestawu narzędzi do wymiany sworzni (z Allegro), ale się 'zmył' ;)

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#127 jurcek

jurcek
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Dolnośląskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:03, 31.07.2017

No właśnie mi chodzi o ten ostatni zestaw z allegro, co był tutaj przytoczony. Jest uboższy za ~230zl i większy za ~400zl- nie wiem, ktory kupić. Oto one:

http://www.allegro.p...item=6885009148

http://www.allegro.p...item=6717377043

Użytkownik jurcek edytował ten post 20:06, 31.07.2017

  • 0

#128 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:37, 06.08.2017

Spokojnie starczy ten za 230 o ile masz gdzie dorobić sobie tulejki do sworzni hondy, te w zestawie słabo pasują. Ogólnie polecam, sam takim zestawem ogarnąłem 2 strony.


  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005

#129 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:19, 30.08.2017

A ja mam takie pytanie w kwestii samej procedury wymiany. Żeby wyciągnąć sworzeń trzeba wyciągnąć taką jakby blaszaną obręcz, czy żeby ją wyciągnąć trzeba też wyciągnąć czujnik ABS? Śpieszyłem się z wymianą przed wyjazdem na wczasy (wymiana profilaktyczna po 300kkm) i stwierdziłem, że ch..... z tego będzie. Jeden przy demontażu wyglądał elegancko, drugiego nie widziałem.


  • 0

#130 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:37, 30.08.2017

Czujnika nie demontujemy..Tylko odłączasz go przez  wtyczkę która jest przy kielichu..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#131 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 20:40, 30.08.2017

dokładnie, blaszkę trzeba wydłubać śrubokrętem. Przy okazji uważaj aby nie porysować i nie zabrudzić tarczy magnetycznej od czujnika ABSu. 


  • 0

#132 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:53, 31.08.2017

Z tą wtyczką czujnika ABSu mnie pocieszyliście chociaż :) wtedy jej nie widziałem, poszukam dokładniej :P


  • 0

#133 domin_lr

domin_lr
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Skierniewice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Sport+
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 01.09.2017

Przyznam się że miałem jak kolega wyżej, ale że zbyt długo się nie zastanawiałem i ułamałem ten czujnik ABS w zwrotnicy. Na szczęście po chwili znalazłem wtyczkę i wyjąłem jak koledzy piszą. 

Po zakładaniu był stresik czy abs będzie działał, ale działa :) tyle wygrać

 

A propos tej blaszki, ja jej nie zakładałem już z powrotem, pewnie jest przydatna pod względem ochrony przed brudem... ale moja była pogięta więc dałem sobie spokój, nic na jej miejsce nie mam i jeżdżę.

 

A jeśli chodzi o moje sworznie dolne, lewy przy 290tkm już trzeszczał (pękła guma i się zacierał) ale prawy był OK, troche niepotrzebnie go zmieniłem (zero luzu), a teraz już będzie robione zawsze parami.


  • 0

#134 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 12:24, 01.09.2017

Blaszka jest potrzebna, montujesz ja spowrotem metoda na tzw dwa młotki.
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#135 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:43, 01.09.2017

Dodam jeszcze od siebie że aby odpiąć czujnik abs lewego koła, trzeba zdemontować akumulator i filtr powietrza, inaczej nie ma dojścia żeby rozpiąć kostkę.


  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq