Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wymiana sworznia dolnego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
190 odpowiedzi w tym temacie

#181 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4078 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 111
Super

Napisano 20:08, 06.01.2019

Bo montuja 555 bez zdjęcia gumowej osłonki która przy montażu się przeciera - takie moje zdanie..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#182 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 20:10, 06.01.2019

......albo niezgrabnie młoteczkiem


  • 0
                       

#183 emil6

emil6
  • Klubowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:15, 06.01.2019

Sam zakładał te OEM ?
Najlepsze ,że teraz nie poleca :) ..
To co poleca klientowi ? Pewnie to na co ma największe zniżki w IC ? :) ...i to co zapewni mu tego klienta co 30 tyś na wymianę sworzni ?


Sam zakładał. Teraz zakłada co klient chce żeby nie było że chciał lepiej a wyszło źle. A OEM sam polecił żeby dołożyć trochę więcej kasy niż za zamiennik i będzie na dłużej.

A po drugie napisałem tylko ze spotkałem się z taką sytuacja.
Pozdrawiam
  • 0

#184 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 596 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:23, 06.01.2019

Jeżeli to nie tajemnica, to jaka cena za OEM i gdzie kupowane?

W zestawie są nakrętki i zabezpieczenie czy trzeba dokupić oddzielnie?

 

Kupiłem tydzień temu w HAPARTS 2 sztuki OEM - sworzeń dolny.  Razem z przesyłką do paczkomatu za pobraniem wyszło niecałe 500pln.


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto i Eberspacher. Serwis, naprawa...


#185 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4078 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 111
Super

Napisano 21:58, 06.01.2019

Dodam tylko, że nakrętki to osobna cześć..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#186 Przemo603

Przemo603
  • Klubowicz
  • 108 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:03, 06.01.2019

Dodam tylko, że nakrętki to osobna cześć..

a w 555 tez nakrętki trzeba osobno dokupić? wydaje mi się że jak sworznie nowe to i nakrętki i zabezpieczenia tez by pasowało nowe.


  • 0

#187 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:06, 06.01.2019

Są.Tylko w OEM nie ma nakrętek ..trzeba dokupić .

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:07, 06.01.2019

  • 0
                       

#188 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:53, 07.01.2019

Pewnie niejedna osoba kupiła podróbki nawet o tym nie wiedząc. nigdy nie ma 100% pewności, no może w ASO się nie zdarzy.  Wszystkie marki się podrabia, więc tak ważne jest  pewne źródło z którego kupujemy części. A do tego przy montażu też mogą wszystko uszkodzić. Choć się  wydaje, że co można zepsuć przy montażu  sworznia, przecież to proste....  a jednak można.

https://youtu.be/KRgGuU_LGaY?t=2331


Użytkownik automobilS edytował ten post 10:54, 07.01.2019

  • 0

#189 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1124 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 34
Super

Napisano 23:27, 26.01.2019

Jeżeli to nie tajemnica, to jaka cena za OEM i gdzie kupowane?
W zestawie są nakrętki i zabezpieczenie czy trzeba dokupić oddzielnie?

ASO w Katowicach.

Po rabacie - jak dobrze pamiętam 8% - kosztowały 485 PLN, cena za same sworznie.

Nakrętki i zabezpieczenia osobno, ale ja nie dokupowałem.
  • 0
Pozdrawiam
- Artur

#190 hondamen

hondamen
  • Forumowicz
  • 182 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:T
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 24.04.2019

MI 555 wytrzymały i dalej wytrzymują 60tys km jakos w maju zakładam CTRy brak jest oznak zużycia ale wymieniam profilaktycznie


  • 0

#191 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1183 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:16, 15.05.2019

W VIII generacji  u znajomego zmieniałem na 555 mając do wyboru CTR

https://www.youtube....h?v=vnjDYFoKOEw


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:19, 15.05.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq