Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana sworznia dolnego

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
256 odpowiedzi w tym temacie

#151 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 21:20, 30.12.2017

Wszystko zależy od Twojej majętności. Ja kupiłem 555 i wymieniłem ze znajomym, wcześniej mając wytoczone tuleje do wprasowania nowych sworzni. Niestety prawidłowy montaż jest bardzo ważny i od niego w głównej mierze zależy ile nowe sworznie wytrzymają. 


  • 0

#152 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:22, 30.12.2017

Kup ctr-a i będzie ok.. Wielokrotnie już montowalem i niektóre auta mają juz po 50tkm nastukane na nich i nic się nie dzieje..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#153 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 19:39, 30.12.2018

Chcę zamówić dolne sworznie, sprawdzałem u Jarka oraz dzwoniłem do ASO.

I mam następuje pytanie,
ASO podaje, że numer sworznia to 51220-SDA-A02,
a u Jarka na stronie jest sworzeń o numerze 51220-SDA-305, niby ma w opisie:

"Przedni dolny sworzeń zwrotnicy firmy OEM Honda.
Dedykowany do Hondy Accord 7gen 03-08 (silniki, K20, K24, N22, sedan, kombi).
Nr części: 51220-SDA-A02 oraz 51220-SZ3-010."

ale na zdjęciach jednak jest 51220-SDA-305
TyWqJGS.jpg

Skoro różne numery, to chyba różne te sworznie?

Ponadto pytałem ASO, czy i w jakiej cenie mają górne sworznie - podobno samego górnego nie ma, są wyłącznie w komplecie z wahaczem, prawda to?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#154 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:06, 30.12.2018

Górny 555 lub CTR
  • 0
                       

#155 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:47, 31.12.2018

Jak sobie radzicie z zapieczonym przegubem w piaście? Chcę wymienić dolne sworznie ale przegub nie da się wybić.

Użytkownik pawel84j edytował ten post 00:48, 31.12.2018

  • 0

#156 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:59, 31.12.2018

Dobry i solidny ściągacz i pójdzie ja też w poprzedniej hance miałem problem z jednym przegubem ale ściągaczem poszło.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#157 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:09, 31.12.2018

A jaki to był ściągacz? Możesz podesłać zdjęcie lub link?
  • 0

#158 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 11:29, 31.12.2018

Górny 555 lub CTR


Czyli potwierdzasz, że nie ma OEM?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#159 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:31, 31.12.2018

Nie przypominam sobie aby tu na forum ktoś miał lub zakładał kiedykolwiek
  • 0
                       

#160 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 11:46, 31.12.2018

To pewnie tak jest, że tylko z wahaczem.

Ale wolałem dopytać, bo w starszych wpisach można znaleźć, że dolny, kiedyś też był tylko razem ze zwrotnicą, że nie był dostępny osobno?

A kojarzysz jaka jest różnica pomiędzy
51220-SDA-A02 a 51220-SDA-305?
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#161 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:29, 31.12.2018

Pawel84  to był mocny trójramienny ściągacz .


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#162 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:53, 31.12.2018

Fakt czwarty dla tych, którzy chcą mieć pełną głowę wiedzy: są też produkty oryginalne Honda (Honda OEM). Dla Hondy sworznie produkuje JAPOŃSKA firma MUSASHI. Mamy dobry kontakt z tą firmą, jednak firma Musashi ma zakaz sprzedawania swoich części na rynek części zamiennych, może dostarczać je tylko Hondzie do fabryk oraz ASO, więc w zamienniku ich nie zobaczymy jeszcze przynajmniej kilak lat (nie znamy przypadku awarii tych sworzni poniżej 200 tysiecy kilometrów).

 

Panowie mam 18 letnią hondę 6gen. Ma na liczniku jeszcze poniżej 100 tys. km.

Myślicie, że warto wymienić te sworznie ze względu na wiek czy jednak faktycznie pociągnął tyle przebiegu i wymienić powiedzmy przy 170 tys. km?


  • 0

#163 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:26, 31.12.2018

Jak zajrzysz i osłony sworznia są całe nie spękane i szczelne...i oczywiście same sworznie nie skrzypią i nie mają luzu to nie ma potrzeby ich ruszać

Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:27, 31.12.2018

  • 0
                       

#164 remek

remek
  • Forumowicz
  • 810 postów
  • Skąd:LZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE Executive
  • KM:Ponoć 147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:59, 31.12.2018

Jeżeli kręcę delikatnie kierownicą na postoju w lewo i prawo to słychać, że coś skrzypi.

Osłony są nienaruszone w bdb stanie. Sworznie niby sprawdzane przez mechanika oraz na przeglądzie w listopadzie to nie było luzów.


Użytkownik remek edytował ten post 18:59, 31.12.2018

  • 0

#165 typer2014

typer2014
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:-----
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:40, 02.01.2019

witam zaczyna  mi pekać osłona sworznia zwrotnicyw accord VII 2.0 benz. profilaktycznie  chce juz zmienic sworznie i z tego co czytam forum to wybierane jest marka 555 lub ctr czy ori co na dzien dzisiejszy szukać?? bo opinie podzielone są. ze względu ze robie duzo km chciabym kupic dobrej firmy zeby nie załować. mechanik nie chce kupic mam sam wybrać a ja potrzebuje auto. co z górnymi koncówkami wymieniacie  za jednym razem górne tez dla bezpieczenstwa ?? bo czytałem ze co jakis czas sie je zmienia nic górnym nie dolega są ori jak patrzałem. czy na sworzniach są jakies znaki w jakich kieunkach sie je montuje czy nie ma znaczenia jak je sie wprasuje?? 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq