Otóż wczoraj po robocie w przypływie chęci zrobienia czegoś dobrego dla Hani zdecydowałem że nie pójdę się nawet przebrać i zjeść tylko przystąpię od razu do wymiany łącznika z tyłu, wydrukowany wcześniej instruktarz z ESM miałem już wcześniej tylko co z tego. Napisano w nim że najpierw należy się zabrać z śrubę na gorze przy wahaczach , natomiast odkręciłem dolną po uprzednim obfitym spryskaniu WD40 i ucieszony że za 15 minut będzie po wszystkim zacząłem kręcić górną , i nie wiem co jest trochę puściła ale dałem se spokój bo mnie krew zalewała już doszło do pewnego momentu że imbus (do trzymania żeby się śruba wokół własnej osi nie kręciła) się cały gnie że boje się że pęknie albo coś upierd....e , nie mam palnika, kanału prócz dobrych chęci. Wczoraj stwierdziłem że chyba to skręcę i pojadę do znajomego na warsztat, ale nie chciałem mu zawracać gitary takim byle czym. Jest jeszcze jedna rzecz która mnie zdziwiła, oryginał odkręca się 14-stką a zamiennik Yamato który nabyłem jest chyba na 17-stke :O Czy po odkręceniu oryginała tego co mi teraz sprawia trudność wejdzie w otwór zamiennik skoro śruba ma łeb 17 , ale może to tylko łeb śruby ? I jeszcze jedno czy ktoś kto to robił popełnił już taki błąd, bo myślę teraz skręcić to jak było i zacząć od góry jak w ESMie, czy nie powinno być lepiej przy odkręcaniu ? Najgorzej jak gwint skrzywię to ciężko tam ze szlifierką podejść. Zły jestem ,nie mam na to za dużo czasu, ale .... zdrówko !
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#2
Napisano 09:48, 29.07.2014
łączniki yamato nadają się o kant d88y potłuc- 20 tyś km i do wymiany znowu... ja zakładam tylko CTR'a i na 60-70 tys spokój. śruba w CTR jest też na 17 klucz,
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 10:47, 29.07.2014
łączniki yamato nadają się o kant d88y potłuc- 20 tyś km i do wymiany znowu... ja zakładam tylko CTR'a i na 60-70 tys spokój. śruba w CTR jest też na 17 klucz,
Trudno , ale nie było CTRA niestety, problem jest dalej , będę walczył pod wieczór jak znowu wrócę z roboty , tym razem już wyposażony, najgorzej bo ta śruba do połowy idzie a później wszystko się gnie już , klucze i ręce
#4
Napisano 08:35, 02.08.2014
#5
Napisano 10:59, 03.08.2014
ja uzywam czegoś takiego jak tarcza 125mm x 1,0 i 10 min i po wymianie obu
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#6
Napisano 19:32, 03.08.2014
też dobry sposób. ... choć nie zawsze jest dostęp do 220V .dlatego można ręcznie przeczyścić gwint albo szybciej i lepiej wkrętarką .wtedy nakrętka się nie "klinuje" .
#7
Napisano 23:11, 07.08.2014
też dobry sposób. ... choć nie zawsze jest dostęp do 220V .dlatego można ręcznie przeczyścić gwint albo szybciej i lepiej wkrętarką .wtedy nakrętka się nie "klinuje" .
już ja skutecznie rozklinowałem , ....wyszła w dwóch kawałkach .... ni ma innej metody widać a że te yamato no to co zrobie potrzebowałem szybko a jak szybko się te ścierwo zniszczy to tym szybciej wymienię na te 555 lub ctry , od i-ctdi przedlifta leżą mi jeszcze chyba komplety na przód łączniki , drązki , gumy i chyba jeszcze coś mam wszystko ctra będą pasowały do polifta PB ?
#8
Napisano 15:13, 08.08.2014
spokojnie pasują przednie
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#9
Napisano 09:53, 22.10.2014
Cześć,
muszę wymienić tylny lewy łącznik stabilizatora (Accord VII sedan 2.2 i-ctdi 2006 r. po FL) . Zdecydowałem się na polską firmę JGR - ma dobre opinie na forum. Zgłupiałem jednak gdy zacząłem szukać tego w necie. Gdzieniegdzie ramiona są względem siebie obrócone o 90 stopni a na innych zdjęciach o 180.
Jak powinno być?
Poniżej linki ze sklepu iparts.pl:
http://www.iparts.pl...1-85942099.html
http://www.iparts.pl...35-3064501.html
co ciekawe ten pierwszy (według stronki iparts) można montować również w kombi a tego drugiego już nie.
tutaj dla porównania wspomniany JGR:
http://allegro.pl/la...4703901377.html
#10
Napisano 09:27, 29.10.2014
Zerknij pod auto jak masz, jest bardzo dobra widoczność od tyłu pod zderzakiem. Ja mam u siebie obrócone względem siebie o 90 st.
#11
Napisano 18:55, 18.04.2016
#12
Napisano 20:03, 18.04.2016
Pany potrzebuje kupic lacznik staba tyl lewy ale w ic maja 2 dlugosci czy ma ktos moze nr OEM do budy CL7?
ja kupowałem w IC tydzien temu i nie pytali o długość
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#13
Napisano 20:28, 18.04.2016
#14
Napisano 20:42, 18.04.2016
marka MOOG po rabacie 66 z czyms
http://e-katalog.int...bilizatora.html
Użytkownik emil6 edytował ten post 20:59, 18.04.2016
http://www.accordklu...cord-cl7-emila/
Miastowy pomykacz
http://www.accordklu...-honda-pcx-125/
#15
Napisano 21:19, 18.04.2016
Użytkownik NEO NFS edytował ten post 21:19, 18.04.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, łącznik stabilizatora tył VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych