Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

łącznik tył sedan VII

VII łącznik stabilizatora tył VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:27, 29.07.2014

Otóż wczoraj po robocie w przypływie chęci zrobienia czegoś dobrego dla Hani zdecydowałem że nie pójdę się nawet przebrać i zjeść tylko przystąpię od razu do wymiany łącznika z tyłu, wydrukowany wcześniej instruktarz z ESM miałem już wcześniej tylko co z tego. Napisano w nim że najpierw należy się zabrać z śrubę na gorze przy wahaczach , natomiast odkręciłem dolną po uprzednim obfitym spryskaniu WD40 i ucieszony że za 15 minut będzie po wszystkim zacząłem kręcić górną , i nie wiem co jest trochę puściła ale dałem se spokój bo mnie krew zalewała już doszło do pewnego momentu że imbus (do trzymania żeby się śruba wokół własnej osi nie kręciła) się cały gnie że boje się że pęknie albo coś upierd....e , nie mam palnika, kanału prócz dobrych chęci. Wczoraj stwierdziłem że chyba to skręcę i pojadę do znajomego na warsztat, ale nie chciałem mu zawracać gitary takim byle czym. Jest jeszcze jedna rzecz która mnie zdziwiła, oryginał odkręca się 14-stką a zamiennik Yamato który nabyłem jest chyba na 17-stke :O Czy po odkręceniu oryginała tego co mi teraz sprawia trudność wejdzie w otwór zamiennik skoro śruba ma łeb 17 , ale  może to tylko łeb śruby ? I jeszcze jedno czy ktoś kto to robił popełnił już taki błąd, bo myślę teraz skręcić to jak było i zacząć od góry jak w ESMie, czy nie powinno być lepiej przy odkręcaniu ? Najgorzej jak gwint skrzywię to ciężko tam ze szlifierką podejść. Zły jestem ,nie mam na to za dużo czasu, ale .... zdrówko !


  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 09:48, 29.07.2014

łączniki yamato nadają się o kant d88y potłuc- 20 tyś km i do wymiany znowu... ja zakładam tylko CTR'a i na 60-70 tys spokój. śruba w CTR jest też na 17 klucz,


  • 0

#3 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:47, 29.07.2014

łączniki yamato nadają się o kant d88y potłuc- 20 tyś km i do wymiany znowu... ja zakładam tylko CTR'a i na 60-70 tys spokój. śruba w CTR jest też na 17 klucz,

Trudno , ale nie było CTRA niestety, problem  jest dalej , będę walczył pod wieczór jak znowu wrócę z roboty , tym razem już wyposażony, najgorzej bo ta śruba do połowy idzie a później wszystko się gnie już  , klucze i ręce :/


  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:35, 02.08.2014

Też miałem taki problem.Drugi przed odkręceniem już porządnie wyczyściłem(gwint za nakrętką) wkrętarką ze szczotką i odkręcił się bezproblemowo
  • 0
                       

#5 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 10:59, 03.08.2014

ja uzywam czegoś takiego jak tarcza 125mm x 1,0 i 10 min i po wymianie obu


  • 0

#6 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5247 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:32, 03.08.2014

też dobry sposób. :diabelek2: ... choć nie zawsze jest dostęp do 220V .dlatego można ręcznie przeczyścić gwint albo szybciej i lepiej wkrętarką .wtedy nakrętka się nie "klinuje" .


  • 0
                       

#7 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:11, 07.08.2014

też dobry sposób. :diabelek2: ... choć nie zawsze jest dostęp do 220V .dlatego można ręcznie przeczyścić gwint albo szybciej i lepiej wkrętarką .wtedy nakrętka się nie "klinuje" .

już ja skutecznie rozklinowałem , ....wyszła w dwóch kawałkach .... ni ma innej metody widać a że te yamato no to co zrobie potrzebowałem szybko a jak szybko się te ścierwo zniszczy to tym szybciej wymienię na te 555 lub ctry , od i-ctdi przedlifta leżą mi jeszcze chyba komplety na przód łączniki  , drązki , gumy i chyba jeszcze coś mam wszystko ctra będą pasowały do polifta PB ?


  • 0

#8 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:13, 08.08.2014

spokojnie pasują przednie


  • 0

#9 Guciu

Guciu
  • Forumowicz
  • 179 postów
  • Skąd:Tarnów/ Wrocław
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:53, 22.10.2014

Cześć,

 

muszę wymienić tylny lewy łącznik stabilizatora (Accord VII sedan 2.2 i-ctdi 2006 r. po FL) . Zdecydowałem się na polską firmę JGR - ma dobre opinie na forum. Zgłupiałem jednak gdy zacząłem szukać tego w necie. Gdzieniegdzie ramiona są względem siebie obrócone o 90 stopni a na innych zdjęciach o 180.

Jak powinno być? 

Poniżej linki ze sklepu iparts.pl:

http://www.iparts.pl...1-85942099.html

http://www.iparts.pl...35-3064501.html

 

co ciekawe ten pierwszy (według stronki iparts) można montować również w kombi a tego drugiego już nie.

 

tutaj dla porównania wspomniany JGR:

http://allegro.pl/la...4703901377.html


  • 0

#10 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:27, 29.10.2014

Zerknij pod auto jak masz, jest bardzo dobra widoczność od tyłu pod zderzakiem. Ja mam u siebie obrócone względem siebie o 90 st.


  • 0

#11 choody

choody
  • Klubowicz
  • 145 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 18.04.2016

Pany potrzebuje kupic lacznik staba tyl lewy ale w ic maja 2 dlugosci czy ma ktos moze nr OEM do budy CL7?
  • 0

#12 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:03, 18.04.2016

Pany potrzebuje kupic lacznik staba tyl lewy ale w ic maja 2 dlugosci czy ma ktos moze nr OEM do budy CL7?

 

ja kupowałem w IC tydzien temu i nie pytali o długość 


  • 0

#13 choody

choody
  • Klubowicz
  • 145 postów
  • Skąd:3city
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:28, 18.04.2016

A pamietasz moze nr lub marke lacznika?

dla potomnych :) http://japancars.ru/...&nplblk=B__2900


  • 0

#14 emil6

emil6
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:Jędrzejów, Kraków
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Executive + Type S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:42, 18.04.2016

A pamietasz moze nr lub marke lacznika?

dla potomnych :) http://japancars.ru/...&nplblk=B__2900

 

marka MOOG po rabacie 66 z czyms 

 

http://e-katalog.int...bilizatora.html


Użytkownik emil6 edytował ten post 20:59, 18.04.2016

  • 0

#15 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:19, 18.04.2016

Za Trw(deko nizej jak 555) po rabaci zapłaciłem 61,42 i nie pytano mnie o długości łącznika stab... Z tym że wywaliłem prawy ☺

Użytkownik NEO NFS edytował ten post 21:19, 18.04.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, łącznik stabilizatora tył VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq