Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Bicie i trzęsienie przy prędkośći 60 mil/godz (100km/godz) i wyżej

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
26 odpowiedzi w tym temacie

#16 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 09:49, 10.08.2014

Dokładnie tak jak napisałem w swoim elaboracie. To wina kolt
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#17 mln

mln
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Warszawa/Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:35, 19.01.2017

Okopuję nieco temat - do około 90 km/h nic szczególnego się nie dzieje. Natomiast przyspieszanie, zwłaszcza mocne (z 3-4 biegu) od 80 do 120+ km/h powoduje trzęsiawkę. Źródło jakby prawy przód.

 

Przegub?


  • 0

Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.


#18 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 03:12, 20.01.2017

Okopuję nieco temat - do około 90 km/h nic szczególnego się nie dzieje. Natomiast przyspieszanie, zwłaszcza mocne (z 3-4 biegu) od 80 do 120+ km/h powoduje trzęsiawkę. Źródło jakby prawy przód.

Przegub?

przegub wewnetrzny
  • 0

#19 mln

mln
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Warszawa/Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:17, 20.01.2017

Ok, przyjmuję na klatę.

 

Zastanawia mnie mechanika tego zjawiska - czemu tylko przy wyższych prędkościach i czemu tylko przy przyspieszaniu?


  • 0

Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.


#20 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:36, 20.01.2017

Może to być przegub,ale również mogą to być  tarcze hamulcowe.


  • 0

#21 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:01, 20.01.2017

Zjawisko jest takie że jak ma przegub luz i jest mocno obciążony (przyspieszanie) to nie idzie w linii tylko telepie półosią i stąd trzęsie całym autem.

A dlatego przy takich prędkościach że wtedy jest duże obciążenie przegubu i duża prędkość półosi.

 

To tak w skrócie na chłopski rozum wyjaśniłem.

 

Musisz sprawdzić luzy na przegubach,najlepiej na kanale jak masz możliwość.

 

A tarcze to bardziej przy hamowaniu niż przyspieszaniu dają o sobie znać.


Użytkownik pawel84 edytował ten post 23:02, 20.01.2017

  • 0

#22 mln

mln
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Warszawa/Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:17, 21.01.2017


To tak w skrócie na chłopski rozum wyjaśniłem.

 

Brzmi przekonująco, dzięki.

 


A tarcze to bardziej przy hamowaniu niż przyspieszaniu dają o sobie znać.

 

 

Też mi się nie wydaje, żeby to mogły być tarcze - jeśli by coś z nimi było, to w pierwszej kolejności przy hamowaniu bym coś odczuwał, a dopiero potem ewentualnie podczas jazdy (!?).


  • 0

Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.


#23 marco30

marco30
  • Forumowicz
  • 75 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201+ Reflash
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:28, 21.01.2017

Ale jak bardzo trzęsie,to bankowo przegub podobno często padają.. :ckm:


  • 0

#24 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 07:27, 22.01.2017

Jesli chodzi o przeguby wewnetrze,zapraszam do przeczytania tego watku:

http://www.accordklu...-przegub/page-1

A przy okazji przenosze do odpowiedniego dzialu.
  • 0

#25 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:45, 22.01.2017

Ten zakres prędkości to raczej wyważenie kół
  • 0

#26 mln

mln
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Warszawa/Łomża
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 03.02.2017

Wyważyłem: telepie słabiej, ale niewątpliwie telepie.
  • 0

Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.


#27 piotrk028

piotrk028
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Sanok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:45, 06.02.2017

Obstawiam przegub wewnętrzny. Jeżeli trzęsienie jest najbardziej odczuwalne przy dodawaniu gazu to na pewno on. Ja swojego czasu też wymieniałem bo trzęsło budą i kierownicą przeokropnie. Okazało się że we wewnętrznym był wżer na 0.2mm


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq