XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie i trzęsienie przy prędkośći 60 mil/godz (100km/godz) i wyżej
#16
Napisano 09:49, 10.08.2014
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#17
Napisano 15:35, 19.01.2017
Okopuję nieco temat - do około 90 km/h nic szczególnego się nie dzieje. Natomiast przyspieszanie, zwłaszcza mocne (z 3-4 biegu) od 80 do 120+ km/h powoduje trzęsiawkę. Źródło jakby prawy przód.
Przegub?
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#18
Napisano 03:12, 20.01.2017
przegub wewnetrznyOkopuję nieco temat - do około 90 km/h nic szczególnego się nie dzieje. Natomiast przyspieszanie, zwłaszcza mocne (z 3-4 biegu) od 80 do 120+ km/h powoduje trzęsiawkę. Źródło jakby prawy przód.
Przegub?
#19
Napisano 08:17, 20.01.2017
Ok, przyjmuję na klatę.
Zastanawia mnie mechanika tego zjawiska - czemu tylko przy wyższych prędkościach i czemu tylko przy przyspieszaniu?
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#20
Napisano 16:36, 20.01.2017
Może to być przegub,ale również mogą to być tarcze hamulcowe.
#21
Napisano 23:01, 20.01.2017
Zjawisko jest takie że jak ma przegub luz i jest mocno obciążony (przyspieszanie) to nie idzie w linii tylko telepie półosią i stąd trzęsie całym autem.
A dlatego przy takich prędkościach że wtedy jest duże obciążenie przegubu i duża prędkość półosi.
To tak w skrócie na chłopski rozum wyjaśniłem.
Musisz sprawdzić luzy na przegubach,najlepiej na kanale jak masz możliwość.
A tarcze to bardziej przy hamowaniu niż przyspieszaniu dają o sobie znać.
Użytkownik pawel84 edytował ten post 23:02, 20.01.2017
#22
Napisano 12:17, 21.01.2017
To tak w skrócie na chłopski rozum wyjaśniłem.
Brzmi przekonująco, dzięki.
A tarcze to bardziej przy hamowaniu niż przyspieszaniu dają o sobie znać.
Też mi się nie wydaje, żeby to mogły być tarcze - jeśli by coś z nimi było, to w pierwszej kolejności przy hamowaniu bym coś odczuwał, a dopiero potem ewentualnie podczas jazdy (!?).
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#23
Napisano 22:28, 21.01.2017
Ale jak bardzo trzęsie,to bankowo przegub podobno często padają..
#24
Napisano 07:27, 22.01.2017
http://www.accordklu...-przegub/page-1
A przy okazji przenosze do odpowiedniego dzialu.
#25
Napisano 07:45, 22.01.2017
#26
Napisano 14:31, 03.02.2017
Jeśli nie oglądasz się, by spojrzeć na swój zaparkowany samochód, to znaczy, że to nie ten samochód.
#27
Napisano 10:45, 06.02.2017
Obstawiam przegub wewnętrzny. Jeżeli trzęsienie jest najbardziej odczuwalne przy dodawaniu gazu to na pewno on. Ja swojego czasu też wymieniałem bo trzęsło budą i kierownicą przeokropnie. Okazało się że we wewnętrznym był wżer na 0.2mm
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , wczoraj, 15:29 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Listwy przyszybowe boczne - Accord VII.Napisany przez sky83 , 10 kwi 2024 VII, listwa, przyszybowa, vii |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych