Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

jakie spręzyny obnizajace do amortyzatorow bilstein b6 polecacie?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#16 soul

soul
  • Klubowicz
  • 1721 postów
  • Skąd:PARI
  • Silnik:J37
  • Wersja:Base
  • KM:Trzysta
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:YD2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:18, 26.07.2014

W sumie to tez dobra informacja ze sa w stanie zrobic twardsze :-)


Użytkownik soul edytował ten post 22:35, 18.08.2014

  • 0

#17 Robsooon90

Robsooon90
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:EPA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:16, 18.08.2014

Warto dodać że na HR siada niżej tył, na jamexach natomiast przód.  jamex razcej miękki a HR minimalnie twardszy, raczej skłaniam się do HR z innymi niestety nie miałem doczynienia


  • 0

#18 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 22:42, 30.08.2014

a jaki koszt utwardzenia seryjnych??
Gdybym wiedzial wczesniej to bym swoje utwardzil przed montazem H&R
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#19 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 08:09, 31.08.2014

Karolu też o tym myślałem , kwestia wymiany oleju na gęstszy 


  • 0

#20 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 09:09, 31.08.2014

No tak tez pomyslalen interesuje mnie koszt. Sam raczej nie chcial bym sie tym zajmować
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#21 JARORM

JARORM
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rawa Mazowiecka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 19.09.2014

z tego co wiem co utwardzenie od 80 - do 130 zl za szt. zalezy od amortyzatorow


  • 0

#22 fortyfikator

fortyfikator
  • Forumowicz
  • 184 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LX
  • KM:130
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 19.09.2014

seryjnych to raczej wam nie zrobią bo one chyba są nierozbieralne, co innego b6, b8


  • 0

#23 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:50, 19.09.2014

Też do jakiejś firmy pisałem ostatnio w sprawie utwardzenia amorków (w Nieporęcie) ,powiedzieli ,że na seryjnych amorach nie przeprowadzają takiej operacji i że nie słyszeli o warsztacie który to robi.


  • 0

#24 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 15:28, 19.09.2014

Czyli wychodzi na to że trzeba zakupić Bilsteiny B6 i utwardzić je i to chyba najtańsza w tej chwili opcja posiadania twardszych amorków z krótszymi sprężynami . Takie podsumowanie zrobiłem :diabelgrin:  . Ale w sumie to i tak wyjdzie ok. 1500 zł  :/


  • 0

#25 Petrostar_pl

Petrostar_pl
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sedan
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 24.09.2014

B6, B8 jak najbardziej utwardzą,mproblem będzie z seryjnymi. Co do kosztów to faktycznie z zakuupionymi częściami plus robocizna mozna spodziewać się około 1500zł,gdzieś w tych granicach.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq