Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Nowy Accord- Hamulce-modyfikacja


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:11, 23.09.2009

Jakby komuś nie podobała się skuteczność hamowania nowego accorda to zapraszam do lektury.
1. Nie kupimy jeszcze tarcz (oprócz ASO) do naszego wozidła więc zaopatrujemy sie w tarcze od accorda 2004-2007 tj 300x25x47 dowolnego producenta wg uznania. Odwiedzamy dowolny warsztat mechniczny i prosimy o zmniejszenie średnicy tarczy na 296 mm(takowe posiadamy)- inaczej nie założymy zacisku. Reszta to samo tj otwory ,roztaw, wysokość itd. Koszt usługi 40 zł
2. Klocki. Tu też kupujemy od accorda 2004-2007 także wg uznania(ja użyłem EBC Green).
----klocek od strony tłoczka pasuje ja ulał
----klocek zewnetrzny niestety należy zmodyfikować. Obcinamy garbik na górze(jak ktoś porówna stary i nowy klocek od razu bedzie wiedział o co chodzi).
3. Tarcze tył- nie udało sie rozgryżć(dziwna średinica 305 mm)- silnik i-dtec
4. Klocki tył
-- kupujemy od hondy FR-V 2004-2007 - Te same(tez użyłem EBC Green)
Jak na razie zrobiłem tym zestawem ok 1500 km i wszystko hula ciesząc się lepszym hamowaniem niż w serii oraz znacznie czystymi felgami
Jeszcze rezultat pracy
http://www.fotosik.p...8d82267e12.html

Powodzenia!!!!

#2 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:22, 23.09.2009

ddga doprecyzowując: instrukcja jest tylko częściowa, ze względu na różnice w wielkości tarcz hamulcowych.

2.0 benzyna posiada tarcze przód: 296 a tył 282 mm
2.4 benzyna posiada tarcze przód: 320 a tył 305 mm

Także w 2.0 oraz 2.2 można się pokusić o wymianę przednich tarcz na te z 2.4.
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:23, 23.09.2009

Odwiedzamy dowolny warsztat mechniczny i prosimy o zmniejszenie średnicy tarczy na 296 mm(takowe posiadamy)


:shock: ciekawe

Generalnie to jestem w szoku i życze szerokości :shock:

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:35, 23.09.2009

Zapomniałem dopisać że modyfikowany był model executive 2,2 i-dtec
Tarcze przód 296 mm, tył 305mm
Przejście na 320 z modelu 2,4 za dużo zmieniania(zaciski, zrotnica itd). Pewnie koszty o niebo wyższe a z tym każdy facet sobie paradzi będąc troche techniczny.

#5 Driv3r

Driv3r
  • Forumowicz
  • 257 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:37, 23.09.2009

ddga pewnie tak, natomiast efekt po zmianie tarczy na prawie 10% większą będzie lepszy. Aczkolwiek pisałem już, że mi (a mam 2.4) hamulce również nie odpowiadają :roll:
- Tato, czy ten samochód jest chory?
- Nie synku, to diesel...

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:05, 23.09.2009

Z 2,4 cięzko Ci będzie coś wykombinować. Nie kojarzę żeby do jakieś hondy kiedyś wkładali tarcze 320mm. Ale jak bym miał 2,4 to bym chociaz wyjął klocek ,odrysował kształt , zwymiarował go i poszukał w necie katalogach tak jak to zrobiłem w przypadku i-dtec




IPB Skin By Virteq